Γιώργος Μούζος, 30/1/2017 - 16:03 facebook twitter linkedin Mitsubishi Space Star: Ιδανικό για το κλεινόν άστυ Γιώργος Μούζος, 30/1/2017 facebook twitter linkedin Το ανανεωμένο Mitsubishi Space Star, προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο CVT, κάτι που το κάνει ακόμα πιο άνετο στις αστικές μετακινήσεις. Οι compact διαστάσεις του Space Star το καθιστούν ιδανικό για τις εντός πόλης μετακινήσεις, οι οποίες απογειώνονται όταν προσαρτηθεί το CVT κιβώτιο, μιας και φροντίζει για την άνεση του οδηγού, μιας και δεν ασχολείται με συνεχείς αλλαγές ταχυτήτων, ξεκουράζοντας το αριστερό του πόδι, χωρίς παράλληλα να ανεβαίνει δραματικά η κατανάλωση καυσίμου. Ας το γνωρίσουμε όμως λίγο καλύτερα το μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας. Ελαστικός κινητήρας Το μικρό ιαπωνικό μοντέλο κινείται από έναν ατμοσφαιρικό 3κυλινδρο κινητήρα, 1,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 80 ίππους και 106 Nm ροπής, ο οποίος ενσωματώνει και το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, το οποίο φροντίζει να διατηρεί ζωντανό το κινητήρα από το χαμηλό φάσμα στροφών. Παράλληλα η κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα ίδια εργοστασιακά επίπεδα με την χειροκίνητη έκδοση, ήτοι 4,1 λτ./100 χλμ. Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα θα τα δείτε στο κοντέρ σε 12,8 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 173 χλμ/ώρα. Απλό, αλλά στιβαρό το εσωτερικό NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Μπαίνοντας στην καμπίνα του Space Star, το μάτι σου θα πέσει κατευθείαν στην κεντρική κονσόλα, η οποία είναι αρκετά μίνιμαλ και εύχρηστη ακόμα και στην πρώτη επαφή. Απλός και πληροφοριακός είναι κι ο πίνακας οργάνων όπου υπάρχει το κεντρικά τοποθετημένο ταχύμετρο και δεξιά διακρίνεται ο ψηφιακός δείκτης οικονομικής ή μη οδήγησης. Η ποιότητα των υλικών που απαρτίζουν το εσωτερικό του μικρού Mitsubishi είναι καλή, ενώ σε καλό επίπεδο βρίσκεται και η συναρμογή τους. Οδηγός και συνοδηγός, απολαμβάνουν επαρκή χώρο, τηρουμένων πάντα των αναλογιών της κατηγορίας, ενώ πίσω 2 επιβάτες θα βολευτούν με άνεση χάρη στο ικανοποιητικό εσωτερικό πλάτος. Τέλος, ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 235 λτ. Φόρτε του οι αστικές διαδρομές Το Space Star είναι ιδανικό για μετακινήσεις εντός του αστικού δικτύου, όπου το αυτόματο κιβώτιο διατηρεί ξεκούραστο και απροβλημάτιστο τον οδηγό του. Οι compact διαστάσεις του αμαξώματος βοηθούν στο παρκάρισμα, ενώ η ανάρτηση φιλτράρει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, έχοντας σαφή προσανατολισμό στην άνεση των επιβατών. Κάτι που σημαίνει ότι σε γρήγορο τέμπο οδήγησης οι κλίσεις του αμαξώματος είναι ελαφρώς έντονες, χωρίς όμως να τρομάζουν τον οδηγό. Σε κάθε περίπτωση ακόμα και σε ρυθμούς πίεσης, το Space Star θα παραμείνει ουδέτερο, ανοίγοντας την τροχιά του προοδευτικά και ελεγχόμενα. Σε κάθε περίπτωση το στάνταρ ESP διακόπτει πιθανές τάσεις αποσταθεροποίησης, ενώ τα φρένα ικανοποιούν με την αίσθηση και την αποτελεσματικότητά τους. Το τιμόνι όμως θα το θέλαμε να είχε λιγότερο τεχνητή αίσθηση και να μετέφερε ελαφρώς περισσότερη πληροφόρηση. Εν κατακλείδι Το Space Star προσφέρει αρκετά πράγματα σε ένα πακέτο. Άνεση, ευελιξία και οικονομία καυσίμου, με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό. Μπορεί να μην εντυπωσιάζει με την πρώτη ανάγνωση, αλλά εν τούτοις καταφέρνει να χαρακτηριστεί ως μια τίμια επιλογή για κάποιον που θέλει πολλά, σε ένα πακέτο. Ενδεικτικό ετήσιο κόστος ασφάλισης Ενδεικτικά, το Mitsubishi Space Star 1,2 CVT, μπορείτε να τo ασφαλίσετε με ετήσιο κόστος που ξεκινάει από τα 166,38 ευρώ. Σαφώς και μιλάμε για τη βασική κάλυψη, που περιλαμβάνει σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, καθώς και ζημιές από ανασφάλιστο όχημα. To συγκεκριμένο κόστος αφορά οδηγό που είναι κάτοικος Αθήνας και ηλικίας 30 ετών, χωρίς ζημιές στο ιστορικό του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/12/2025 - 08:45 Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;
Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55 Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία
Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα Οι στόλοι οχημάτων γίνονται στόχος οργανωμένων κυβερνοεπιθέσεων. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, αυτό δεν είναι τεχνολογικό ζήτημα. Είναι κίνδυνος επιχειρησιακής κατάρρευσης. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38
Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο... Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να... Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια; Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή... Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47