Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Οικονομικών θα πραγματοποιηθεί σήμερα Πέμπτη στις 12 από το Σύλλογο Ζημιωθέντων της «Ασπίς Πρόνοια».
Όπως αναφέρει ο Σύλλογος, με το νομοσχέδιο που εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο δεν προβλέπεται καμία αποζημίωση για την επιστροφή των χρημάτων των ασφαλισμένων της Commercial Value και της «Ασπίς».
Όπως τονίζει ο Σύλλογος, «Απλά το νομοσχέδιο γίνεται για να ρίξουν στάχτη στα μάτια του κόσμου».