Nextdeal newsroom, 11/2/2013 - 14:01 facebook twitter linkedin Οι 'ουρές', η Evima και οι καταναλωτές. Ποιος κερδίζει, ποιος χάνει; Nextdeal newsroom, 11/2/2013 facebook twitter linkedin Τι είναι οι ουρές; Πόσο συμφέρουν τους καταναλωτές; Θα παρατηρηθεί και πάλι το φαινόμενο αυτό με το κλείσιμο της Evima; Τα ερωτήματα αυτά απασχολούν αυτή τη στιγμή εταιρείες και διαμεσολαβητές καθώς το κλείσιμο της Evima αφήνει «ορφανά» περίπου 270.000 αυτοκίνητα. Ποιος θα καρπωθεί αυτά τα συμβόλαια. Και οι καταναλωτές τι πρέπει να κάνουν; Στα ερωτήματα αυτά θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε προκειμένου να ενημερωθούν όσο είναι δυνατόν πληρέστερα οι καταναλωτές.Τι είναι οι «ουρές»; Πρόκειται για τα συμβόλαια εκείνα, για τα οποία δεν έχουν λήξει με το κλείσιμο και της ασφαλιστικής εταιρείας. Δηλαδή το συμβόλαιο που αγόρασε ο καταναλωτής έχει διάρκεια έξι μηνών έχει καταβάλει τα ασφάλιστρα ωστόσο η εταιρεία έκλεισε και το υπόλοιπο διάστημα π.χ. τρίμηνο παραμένει στον αέρα. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος για τους ασφαλισμένους του κλάδου αστικής ευθύνης οχημάτων, ισχύει ότι «το μέρος των ασφαλίστρων που έχει καταβληθεί για το χρονικό διάστημα από την ημερομηνία ανάκλησης έως την λήξη ισχύος του ασφαλιστηρίου (μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα) επιστρέφεται στους ασφαλισμένους (αρ. 3 παρ. 6 Ν.Δ. 400/1970) από τον εκκαθαριστή». Αυτό σημαίνει ότι ένα κάποιος ασφαλισμένος περιμένει να πάρει τα χρήματα του θα περάσουν ίσως και δυο τρία χρόνια ανάλογα με την ταχύτητα εκκαθάρισης. Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για ποσά στην συντριπτική πλειοψηφία μέχρι 300 ευρώ περίπου αφού συνήθως τα συμβόλαια έχουν εξάμηνη διάρκεια.Εδώ λοιπόν έρχεται ο «καλός» ασφαλιστικός σύμβουλος και η «καλή» εταιρεία και λύνουν το πρόβλημα. Πως; Στις προηγούμενες ανακλήσεις αδειών είχε παρατηρηθεί το φαινόμενο ορισμένοι διαμεσολαβητές να μεταφέρουν τα συμβόλαια σε άλλη εταιρεία, χωρίς να καταβάλλουν τα ασφάλιστρα (δεν τα ζητούσε και η εταιρεία) με την προϋπόθεση ο ασφαλισμένος να πλήρωνε για ένα επιπλέον διάστημα ασφαλιστικής κάλυψη. Δηλαδή το υπόλοιπο του συμβολαίου είναι τρεις μήνες. Η εταιρεία ασφαλίζει το αυτοκίνητο για εννέα μήνες και πληρώνεται μόνο τους επιπλέον έξι .Έτσι για ένα τρίμηνο δεν έχει εισπράξει ασφάλιστρα. Ο καταναλωτής είναι ευχαριστημένος γιατί δεν πλήρωσε επιπλέον χρήματα, η εταιρεία γιατί βρήκε νέο πελάτη και ο διαμεσολαβητής γιατί πήρε και νέες προμήθειες και δεν έχασε τον πελάτη. Τελικά χάνει κάποιος και ποιος; Συνήθως χάνει η αγορά, (αξιοπιστία) οι εργαζόμενοι στις εταιρείες που κλείνουν (μένουν άνεργοι) και οι καταναλωτές εν γένει. Αυτό δείχνει το πρόσφατο παρελθόν. Η «χαλαρότητα» στην ανάληψη κινδύνων, το χαμηλό (κάτω του κόστους) ασφάλιστρο, τα κόλπα με τις ουρές είναι ορισμένες από τις αιτίες που έφεραν την αγορά εδώ. Είναι οι αιτίες, τις οποίες αξιοποίησαν επιχειρηματέις που ήθελαν να "ανέβουν" Που την έφεραν στα γνωστά προβλήματα του Επικουρικού Κεφαλαίου, τα οποία τα πληρώνει με ένα τρόπο όλες οι εταιρείες (αύξηση συμμετοχής των εταιρειών) και οι ασφαλισμένοι (κούρεμα στις αποζημιώσεις). Παράλληλα κάποιες εταιρείες έκλεισαν, αφήνοντας άνεργους χιλιάδες εργαζόμενους με τους μετόχους όμως (εκτός της περίπτωσης Ψωμιάδη) να είναι και πάλι στην αγορά και κάνουν «μπίζνες». Υ.Γ Αυτή η κατάσταση με τις ουρές είναι δύσκολο να επαναληφθεί τονίζουν διαμεσολαβητές στο nextdeal.gr καθώς η Τράπεζα της Ελλάδος έχει διαμηνύσει ότι θα κόψει κεφάλια. Ας το ελπίσουμε. Αυτό σημαίνει όμως ότι ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής θα ζητήσει από τον πελάτη πάλι χρήματα για να τον ασφαλίσει σε άλλη εταιρεία. Θα το κάνει; ΥΓ: Δεν πρoλάβαμε να αναρτήσουμε το άρθρο και στο email του nextdeal.gr έφθασε η παρακάτω ανακοίνωση. Kάποιοι ξεκίνησαν να "πουλάνε" τις "ουρές". Η Τράπεζα της Ελλάδος τι θα κάνει; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 23/7/2025 Brokers Union: Συνέδριο & Βραβεύσεις Συνεργατών 2024 - Μια βραδιά αφιερωμένη σε όσους χτίζουν το αύριο και φέρνουν στον όμιλο 57 εκατ. μικτά ασφάλιστρα
Δωρεά Ιατρικού Εξοπλισμού από την ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS Α.Ε. προς τη ΣΚΑΪ HOPE ΑΜΚΕ για την Ενίσχυση των Αεροδιακομιδών Ασθενών Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και με γνώμονα την κοινωνική προσφορά... Nextdeal newsroom, 22/07/2025 - 15:16 22/7/2025
H Generali προχωρά στην εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής Ενα ακόμη στρατηγικό βήμα στην αναπτυξιακή διαδρομή του οργανισμού, και την ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στο κλάδο Ζωής &... Nextdeal newsroom, 22/07/2025 - 14:04 22/7/2025