Nextdeal newsroom, 8/8/2025 - 11:00 facebook twitter linkedin Η Eurolife FFH φροντίζει να απολαμβάνουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές ακόμα περισσότερο! Nextdeal newsroom, 8/8/2025 facebook twitter linkedin Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) που κυκλοφορεί Οι καλοκαιρινές διακοπές είναι η εποχή που όλοι περιμένουμε με ανυπομονησία για να ξεφύγουμε από την καθημερινότητα, να απολαύσουμε αυτές τις πολυπόθητες στιγμές ξεκούρασης και να «γεμίσουμε» τις μπαταρίες μας για τον χειμώνα που θα έρθει. Είναι η περίοδος να αποσυνδεθούμε από τις υποχρεώσεις και να συνδεθούμε με ό,τι μας κάνει να νιώθουμε καλά. Στη φροντίδα της υγείας μας, ωστόσο, δεν χωράνε… διακοπές, οπότε επιβάλλεται να τη διατηρήσουμε και μέσα σε αυτήν την καλοκαιρινή περίοδο ανάπαυλας. Αυτό φυσικά θα το πετύχουμε αρχικά μέσα από την πρόληψη. Πρώτο και απαραίτητο βήμα, οι καθημερινές μας συνήθειες. Η σωστή ενυδάτωση, η προστασία από τον ήλιο και η ισορροπημένη διατροφή μάς βοηθούν να διατηρήσουμε τον οργανισμό μας σε ισορροπία. Αντίστοιχα, ένα τσεκ απ πριν αναχωρήσουμε για τον αγαπημένο μας προορισμό θα μας βοηθήσει να επιβεβαιώσουμε την καλή κατάσταση της υγείας μας, καθώς και να προλάβουμε απρόοπτα πριν αυτά εξελιχθούν. Αλλά ακόμα και αν συμβεί κάτι αναπάντεχο που πλήξει την ανεμελιά των καλοκαιρινών διακοπών μας, με ψυχραιμία και τη σωστή υποστήριξη θα μπορέσουμε να βγούμε γρήγορα και εύκολα από τη δύσκολη θέση. Η Eurolife FFH φροντίζει και για αυτό, μέσα από τα νοσοκομειακά προγράμματα ασφάλισής της, τα οποία προσφέρουν στους ασφαλισμένους της την παροχή επείγουσας ιατρικής βοήθειας στην Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό*. Σε τι αφορά η παροχή; Η Eurolife FFH παρέχει σε κάθε ασφαλισμένο επείγουσα ιατρική βοήθεια για τις περιπτώσεις αιφνίδιας ασθένειας ή ατυχήματος τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό*, για ταξίδια διάρκειας μέχρι και 90 ημερών. Επιπλέον, η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να επικοινωνεί όλο το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο, με το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών για Θέματα Υγείας, το οποίο και αναλαμβάνει τον αναγκαίο συντονισμό των ενεργειών για τις παρεχόμενες καλύψεις του προγράμματος. Η παροχή δίνεται μέσω του Διεθνούς Κέντρου Βοηθείας της Mondial Assistance. Ποιες είναι οι καλύψεις που παρέχονται; Μεταφορά ασθενούς στην πλησιέστερη νοσηλευτική μονάδα: Σε περίπτωση ατυχήματος ή ξαφνικής ασθένειας, και πάντα μετά από συνεννόηση με τον θεράποντα ιατρό, η Eurolife FFH αναλαμβάνει την οργάνωση και τα έξοδα μεταφοράς του ασφαλισμένου στην κοντινότερη νοσηλευτική μονάδα του τόπου συμβάντος, προσαρμοσμένη στις ανάγκες αντιμετώπισης του περιστατικού. Η μεταφορά γίνεται με αεροσκάφος της γραμμής, ασθενοφόρο ή άλλο κατάλληλο δημόσιο ή ιδιωτικό μεταφορικό μέσο. Σε περίπτωση που η μεταφορά δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με αεροσκάφος της γραμμής, αυτή γίνεται με ιδιωτικό αεροσκάφος. Σε όλες τις περιπτώσεις, η επιλογή του μέσου μεταφοράς γίνεται από τους γιατρούς του Διεθνούς Κέντρου Βοήθειας και τους θεράποντες γιατρούς. Επιστροφή ασθενούς: Μετά τη σταθεροποίηση της κατάστασης της υγείας του ασφαλισμένου, η Eurolife FFH αναλαμβάνει την οργάνωση και τα έξοδα επιστροφής/ επαναπατρισμού του από άλλο σημείο της Ελλάδας ή το εξωτερικό, προς μια νοσηλευτική μονάδα κοντά στον τόπο κατοικίας του. Επιστροφή των υπολοίπων μελών της οικογένειας: Σε συνέχεια της παραπάνω περίπτωσης, η εταιρεία οργανώνει κι αναλαμβάνει το κόστος επιστροφής/ επαναπατρισμού της οικογένειας ή του συνοδού που ταξίδευαν μαζί με τον ασφαλισμένο, εφόσον αυτοί επιθυμούν να διακόψουν το ταξίδι τους. Επίσκεψη και έξοδα διανυκτέρευσης συγγενικού προσώπου σε νοσοκομείο: Αν ο ασφαλισμένος νοσηλεύεται σε νοσοκομείο για περισσότερες από 10 μέρες, η εταιρεία διαθέτει σε ένα συγγενικό του πρόσωπο (ανάμεσα σε γονείς, αδέλφια, σύζυγο, παιδιά) ένα εισιτήριο με επιστροφή για λεωφορείο, τρένο, πλοίο ή αεροπλάνο, καθώς και αναλαμβάνει τα έξοδα διανυκτέρευσης ενός συγγενικού προσώπου σε ξενοδοχείο, μέχρι και για 7 ημέρες. Όταν κάνουμε διακοπές, λοιπόν, είναι πάντα καλύτερο να είμαστε οργανωμένοι και σωστά προετοιμασμένοι σε ό,τι αφορά τη φροντίδα και την ασφάλεια της υγείας μας, ειδικά σε περιόδους αυξημένης ζήτησης, όπως το καλοκαίρι. Σε δημοφιλείς προορισμούς, όπου οι δημόσιες υποδομές είναι επιβαρυμένες και συχνά δεν επαρκούν για να καλύψουν τις έκτακτες ανάγκες που προκύπτουν, η ύπαρξη εναλλακτικών επιλογών μέσω ιδιωτικών συνεργατών μπορεί να αποδειχθεί καθοριστική για την άμεση εξυπηρέτηση και φροντίδα του ασθενούς. Οι δυνατότητες που προσφέρει η Eurolife FFH μέσω των προγραμμάτων υγείας και των συμπληρωματικών τους καλύψεων, για πρόσβαση σε ένα ευρύ δίκτυο ιδιωτικών παρόχων υγείας, σε συνδυασμό με τις δημόσιες δομές, μπορούν να μας προσφέρουν την αίσθηση ασφάλειας που χρειαζόμαστε και στις διακοπές μας. * Εκτός από την Αλβανία και τις χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης. Διαβάστε παρακάτω το άρθρο από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) που κυκλοφορεί και σε ηλεκτρονική μορφή (πατήστε κάτω δεξιά για μεγέθυνση) Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 15/7/2025 Eurolife FFH: Παρουσίαση του My Health F1rst στους συνεργάτες της εταιρείας στην Κεντρική Ελλάδα
Nextdeal newsroom, 4/7/2025 Eurolife FFH: Νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της
Η Eurolife FFH επιβράβευσε τα στελέχη του Career Sales Force Μια ξεχωριστή βραδιά αναγνώρισης για τους κορυφαίους του δικτύου εξειδικευμένων συμβούλων πωλήσεων της εταιρείας για το 2024 Για τη Eurolife FFH,... Nextdeal newsroom, 12/06/2025 - 15:28 12/6/2025
Eurolife FFH: 14ος κύκλος για το επιτυχημένο Advanced Program in Management for Insurance Executives της Αθήνας Η εταιρεία συνεχίζει δυναμικά το πρόγραμμα και το 2025, επενδύοντας με συνέπεια στην ενδυνάμωση των συνεργατών της Την έναρξη ενός ακόμη ακαδημαϊκού... Nextdeal newsroom, 28/05/2025 - 13:50 28/5/2025