Nextdeal newsroom, 26/4/2017 - 08:37 facebook twitter linkedin Οι πωλήσεις του αύριο εξαρτώνται από τις πόρτες που ανοίγετε σήμερα! Nextdeal newsroom, 26/4/2017 facebook twitter linkedin Λέγεται ότι οι πωλήσεις που θα κλείσετε αύριο εξαρτώνται από τις πόρτες που ανοίγετε σήμερα. Ο ασφαλιστής κάνοντας τις κατάλληλες ερωτήσεις στο κέντρο επιρροής θα πρέπει να τον κατευθύνει προς την αγορά που τον ενδιαφέρει. Είναι απαραίτητες οι συστάσεις για υποψήφιους πελάτες που δίνει το κέντρο επιρροής στον Ασφαλιστή. Η τεχνική των συστάσεων έχει αναπτυχθεί και δοκιμαστεί στην πράξη. Όταν δοκιμάστηκε, ασφαλιστές που τη χρησιμοποίησαν 15 φορές την εβδομάδα, κατόρθωσαν να βρουν περίπου 25 νέους υποψήφιους πελάτες για να επισκεφθούν τις επόμενες εβδομάδες. Η εμπειρία έδειξε ότι παίρνοντας συστάσεις από μια τυχαία γνωριμία είναι εξίσου αποτελεσματική όπως από ένα στενό φίλο. Ερχόμενος ο Ασφαλιστής σε επαφή με ένα κέντρο επιρροής αλλά και με οποιοδήποτε άτομο προκειμένου να πετύχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα από αυτή την επαφή, θα πρέπει να ακολουθεί μια διαδικασία η οποία συνίσταται από τα παρακάτω στάδια... Διαβάστε τη συνέχεια εδώ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/3/2024 Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν
Δημήτρης Μπάτρης, 11/3/2024 Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση!
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43 4/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30 26/2/2024