close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Time management ή οργάνωση χρόνου στην πράξη: 10 απλά βήματα για να αυξήσεις την παραγωγικότητα σου
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
25/10/2016 - 08:54
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Time management ή οργάνωση χρόνου στην πράξη: 10 απλά βήματα για να αυξήσεις την παραγωγικότητα σου

Nextdeal newsroom, 25/10/2016
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δεν είσαι ο μόνος. Έρευνα του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια έχει αποδείξει πως ο σύγχρονος εργαζόμενος δέχεται βομβαρδισμό ερεθισμάτων και αποσπάται από τη δουλειά του περίπου κάθε 10΄ (ένα τηλεφώνημα πελάτη, μια ερώτηση συναδέλφου, ένα ραντεβού που πρέπει εκτάκτως να οργανώσει ένα μήνυμα που θυμήθηκε να στείλει κλπ). Σύμφωνα πάντα με την ίδια έρευνα, απαιτούνται 5 έως 23 ολόκληρα λεπτά για να ξαναβρεθεί κανείς στην προηγούμενη νοητική κατάσταση της συγκέντρωσης.

Όπως είναι φυσικό, αυτό το «χάσιμο» χρόνου συχνά έχει αντίκτυπο και στα έσοδα σου, καθώς συχνά πολλοί από εμάς, αναλωνόμαστε σε ασχολίες που στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, δεν προσθέτουν κάποια υπεραξία στο τέλος της ημέρας.

Για να το πω με ένα παράδειγμα, φαντάσου πως είσαι επιχειρηματίας, ιδιοκτήτης ενός online shop που πουλά βιολογικές σάλτσας. Σε τόσο δύσκολους καιρούς, είναι πολύ φυσικό να θέλεις να εξοικονομήσεις τα έξοδα μιας γραμματέως κι ενός λογιστή. Έτσι αποφασίζεις να τα βγάλεις πέρα μόνος σου, χωρίς γραμματειακή υποστήριξη και αναλαμβάνεις ο ίδιος τη διεκπεραίωση των λογιστικών της επιχείρησης σου. Ας υποθέσουμε ότι αυτή η εργασία σου τρώει συνολικά σου 2ώρα/ημέρα (ήτοι 44ώρες/μήνα) αυτό σημαίνει πως κατανάλωσες 44 ώρες και εξοικονόμησες (ή κέρδισες, πες το όπως θες) τα 300€ του λογιστή και τα 300€ (έστω) μιας part time γραμματέως, ήτοι 600€ μηνιαίως.

Φαντάσου τώρα, πως αποφασίζεις να εργαστείς πιο επικεντρωμένα και να αφιερώσεις αυτές τις 44 ώρες σε πιο παραγωγικούς τομείς, όπως η επικοινωνία με νέους δυνητικούς πελάτες, ή οργάνωση νέου δικτύων πωλήσεων. Αν υποθέσουμε ότι το προϊόν που πουλάς έχει μέση τιμή πώλησης πχ 4€/προιόν, τότε, στην χειρότερη περίπτωση, αρκεί 1 μικρός πελάτης (πχ ένα συνοικιακό παντοπωλείο) που θα αγοράζει 3,75 σάλτσες/ημέρα, προκειμένου να «βγάλεις» τα έξοδα σου. Έτσι όμως, όχι μόνο καλύπτεις τα έξοδα του λογιστή και της γραμματέως, αλλά:

α. Δημιουργείς μία νέα πηγή σταθερών μηνιαίων εσόδων (εφόσον ο πελάτης μένει ευχαριστημένος από το προϊόν σου και συνεχίσει τις παραγγελίες)
β. αυξάνεις τις πιθανότητες να αυξήσεις τον τζίρο σου (επικεντρώνοντας την προσοχή σου στο να βρεις περισσότερους πελάτες ή να αυξήσεις τις παραγγελίες των ήδη υπαρχόντων)
γ. δημιουργείς περαιτέρω προοπτικές για ανάπτυξη του πελατολογίου σου (αφού ένας ευχαριστημένος πελάτης μπορεί να σε συστήσει στον επόμενο) και περαιτέρω ανάπτυξη της ίδιας της επιχείρησης σου.

Τώρα που έγινε πιο αντιληπτή η σημασία της σωστής αξιοποίησης του χρόνου σου, μπορείς να ακολουθήσεις κάποιους βασικούς κανόνες του time management που στηρίζονται σε εμπεριστατωμένες μελέτες, προκειμένου να μάθεις να αξιοποιείς το χρόνο σου με τον πιο αποτελεσματικό και παραγωγικό τρόπο.

ΦΑΣΗ 1

1. Κατέγραφε για 1 εβδομάδα το ημερήσιο πρόγραμμα σου χωρίζοντας το χρόνο σου σε 15λεπτα/ημέρα. Αν ξοδεύεις τον περισσότερο χρόνο σου σε υπολογιστή ή κινητό, η εφαρμογή Rescuetime.com θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις καλύτερα, το πού ξοδεύεις αυτόν τον χρόνο και θα σου δώσει τα εργαλεία να αποκτήσεις τον έλεγχο των δραστηριοτήτων σου.

2. Σημείωσε το είδος της εργασίας που εκτέλεσες και την ώρα που αφιέρωσες. Πχ. αποστολή email, τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτη, σύνταξη πρότασης για πελάτη κλ.π.

Σημαντική σημείωση: Αν δεν διαθέτεις χρονόμετρο, η εφαρμογή eggtimer μπορεί να σε βοηθήσει στην χρονομέτρηση με μεγάλη ακρίβεια. Επίσης μην ξεχνάς. Είναι κοινό φαινόμενο, να μας φαίνεται βουνό η καταγραφή των εργασιών μιας εβδομάδας, αλλά πίστεψε το, αν δείξεις την απαιτούμενη υπομονή, θα εντυπωσιαστείς από την χρησιμότητα αυτής της λίστας. Στο κάτω κάτω, σκέψου πως αυτή η καταγραφή μπορεί να σου πάρει μία ολόκληρη εβδομάδα, αλλά τα αποτελέσματα της, μπορούν να σου εξοικονομήσουν εκατοντάδες 8ωρα εργασίας στο μέλλον και το σημαντικότερο...να αυξήσουν επιτέλους τα έσοδα σου!

3. Στο τέλος του 8ώρου, εντόπισε πόσες φορές άφησες μια εργασία για να καταπιαστείς με μια άλλη.

4. Παρατήρησε και προσπάθησε να θυμηθείς τον χρόνο που απαιτήθηκε για να καταφέρεις να συγκεντρωθείς από την μια εργασία στην άλλη.

ΦΑΣΗ 2

5. Στο τέλος της εβδομάδας, δες ξανά τη λίστα εργασιών που κατέγραψες ανά ημέρα και ανά 15λεπτο και προσπάθησε να «κατηγοριοποιήσεις» τις εργασίες που κατέγραψες όλη την προηγούμενη εβδομάδα. Πχ. Ονόμασε τις εργασίες που αφορούσαν την αποστολή-διάβασμα emails, σερφάρισμα στα social media κλπ ως «απασχόληση στο ιντερνέτ». Ονόμασε τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις προς τους πελάτες σου ως «τηλ. επικοινωνία με πελάτες». Άνοιξε μια αντίστοιχη κατηγορία και για τους προμηθευτές με το όνομα «τηλ επικοινωνία με προμηθευτές». Άνοιξε μια άλλη κατηγορία πχ. «Design work» Προσπάθησε οι κατηγορίες να μην ξεπερνούν τις 10. Κράτα στην 4η στήλη τυχόν παρατηρήσεις σου.

6. Τώρα άθροισε τις ώρες της λίστας που ξόδεψες στο κάθε 8ωρο, ξεχωριστά για κάθε κατηγορία. Πχ Συνολικά μέσα στην ημέρα μπήκες 10' + 20' + 5' + 35'+ 50'= 120' για «απασχόληση στο ίντερνετ». Κάνε το ίδιο και για τις υπόλοιπες κατηγορίες όπως «τηλ επικοινωνία με πελάτες», «τηλ επικοινωνία με προμηθευτές» κλπ.

7. Αξιοποίησε χρωματική διαβάθμιση και ξεκίνα σημειώνοντας στη λίστα σου τις πιο παραγωγικές εργασίες/group με έντονο πράσινο χρώμα, τις λιγότερο παραγωγικές με αχνό πράσινο χρώμα κλπ. Απομόνωσε τις εργασίες που θεωρείς ότι δεν προσδίδουν κάποια υπεραξία στη δουλειά σου, με κόκκινο χρώμα.

8. Συγκέντρωσε τις σημειωμένες με κόκκινο χρώμα ανούσιες εργασίες σε μια ξεχωριστή λίστα και ονόμασε την «Not to Do list». Κόλλησε την σε εμφανές σημείο και ανέτρεχε σε αυτήν τουλάχιστον 1 έως 2 φορές την ημέρα. Και εδώ ισχύει το «επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως».

9. Κατέγραψε μόνο τις παραγωγικές εργασίες που από εδώ και πέρα θα ακολουθείς πιστά, ανάλογα με τη σημασία και τη συχνότητα τους. Πχ Αν κρίνεις πως η «τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες» είναι μια πολύ σημαντική καθημερινή εργασία, ενέταξε την στο ημερήσιο πρόγραμμα σου. Μετέφερε άλλες εργασίες μικρότερης σημασίας σε άλλες στήλες μικρότερης συχνότητας πχ «1 φορά ανά εβδομάδα».

10. Ολοκληρώνοντας την παραπάνω διαδικασία, θα έχεις ένα μικρό μπούσουλα που θα σου επιτρέψει να οργανώσεις αποτελεσματικότερα το πρόγραμμα των επόμενων εβδομάδων. Εστίασε τις πιο παραγωγικές εργασίες.


Περισσότερες συμβουλές για καλύτερα αποτελέσματα στην οργάνωση του χρόνου διαβάστε εδώ.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Από τη μια στιγμή στην άλλη…Αληθινή ιστορία
    Νικολέτα Μάρκου, 17/10/2025

    Από τη μια στιγμή στην άλλη…Αληθινή ιστορία

  • Πρόληψη αντί Θεραπείας: Πώς η Ασφάλιση Υγείας μπορεί να σας προστατεύσει πριν καν χρειαστεί
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 16/10/2025

    Πρόληψη αντί Θεραπείας: Πώς η Ασφάλιση Υγείας μπορεί να σας προστατεύσει πριν καν χρειαστεί

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44 15/10/2025
  • Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού

    Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού

    (Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας) «Ένα ήρεμο μυαλό φέρνει εσωτερική γαλήνη και αυτοπεποίθηση» - Δαλάι Λάμα Ο σύγχρονος άνθρωπος κυνηγάει...
    Νικολέτα Μάρκου, 13/10/2025 - 10:41 13/10/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
  • 11:55 Allianz Olympic Day 2025: Το βαθιά ανθρώπινο μήνυμα μιας πολύ μεγάλης εταιρείας (video)
  • 11:09 Η NOW Insurance Group Α.Ε. αναζητά Στέλεχος (Underwriter) - Γενικών Κλάδων
  • 11:00 ΕΑΕΕ: Πρόσκληση για συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στις εκδηλώσεις του έργου LIFE PROFILE
  • 10:44 Ενημέρωση για τη Συμμετοχή της Fairfax στο Μετοχικό Κεφάλαιο της Eurobank
  • 10:25 Πότε θα πιστωθεί στους δικαιούχους η επιστροφή ενοικίου
  • 09:50 Πόσο εκτεθειμένη είναι η φαρμακευτική βιομηχανία και η Υγεία σε NPL’s
  • 09:35 Πότε έρχονται αλλαγές σε συντάξεις, κατώτατο μισθό και επιδόματα
  • 09:10 Μιλώντας για conduct risk από την αρχή και…εν αρχή ην η δημιουργία προϊόντος
  • 09:00 O Στουρνάρας, ο Παπαδήμος και τα παπαγαλάκια, ανοίγουν τα…ταμεία οι τράπεζες, η Πειραιώς με «σφραγίδα» επενδυτικής βαθμίδας και το νέο ρεκόρ της Wall και της Nvidia
  • 08:50 Τι γνωρίζετε για την Ασφάλιση σε Πρώτο Κίνδυνο;
  • 08:45 Η παιδεία του δασκάλου και το ήθος της φροντίδας
  • 16:48 28η Οκτωβρίου 1940: Το ηρωικό «ΟΧΙ» και η νίκη των Ελλήνων
  • 16:34 Ο Φωκίων Ρωκ και το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη στην Αθήνα
  • 14:10 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στη Ρώμη
  • 13:30 ΤΑΥΦΕ: Θετικό βήμα η διετής αναβολή για την άρση της υποχρεωτικότητας - Ο διάλογος συνεχίζεται
  • 12:32 Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 9,4 δισ. ευρώ στο εννεάμηνο
  • 11:44 Ουκρανία: Μια δύσκολη πραγματικότητα μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας
  • 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
  • 10:47 Πότε κλείνουν τα διαγνωστικά κέντρα: Πανελλαδική απεργία στις 7 Νοεμβρίου αποφάσισε η Π.Ο.ΕΡΓ.Ι
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 27/10 Πότε θα καταβληθούν οι συντάξεις Νοεμβρίου 2025
  2. 27/10 Μαθήματα Ηγεσίας - Η αξία του να «ξεμάθουμε»
  3. 27/10 Ο Φωκίων Ρωκ και το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη στην Αθήνα
  4. 27/10 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στη Ρώμη
  5. 27/10 Πότε κλείνουν τα διαγνωστικά κέντρα: Πανελλαδική απεργία στις 7 Νοεμβρίου αποφάσισε η Π.Ο.ΕΡΓ.Ι
  6. 27/10 Το «ιππικό» του Πέτρου Λάμπρου, η «ομπρέλα ασφαλείας» των ΗΠΑ, το παραμύθι του αριστερού ηθικού πλεονεκτήματος, η «ψήφος» της Fitch στις τράπεζες και νέο deal της Metlen στη Ν. Κορέα
  7. 27/10 Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube