close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Τα 3 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι πωλητές
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
1/2/2016 - 13:33
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα 3 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι πωλητές

Nextdeal newsroom, 1/2/2016
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

1. Αποτυγχάνουν στο να προσφέρουν αληθινή γνώση

Μερικοί πωλητές, κατά την πρώτη συνάντησή τους με υποψήφιους πελάτες, είτε λόγω κακού σχεδιασμού είτε λόγω ανυπαρξίας σχεδίου, δεν προσφέρουν τίποτα που να έχει πραγματική αξία και ενδιαφέρον. Σίγουρα μιλάνε για τις δυνατότητες της εταιρείας τους. Μιλάνε για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους... και τα χαρακτηριστικά, τις λειτουργίες, τις προοπτικές και τα πλεονεκτήματά τους. Όμως δεν προσφέρουν καμία ουσιαστική γνώση ή έστω προοπτική σχετικά με τις προκλήσεις ή τους στόχους του πελάτη που ο ίδιος δεν γνωρίζει ήδη.

Αυτοί οι πωλητές φοβούνται πως αν προσφέρουν πολλές πληροφορίες, οι υποψήφιοι θα τις χρησιμοποιήσουν εναντίον τους. Μερικοί πιστεύουν πως οι υποψήφιοι πελάτες, εφοδιασμένοι με τις γνώσεις αυτές, θα πετύχουν τους στόχους τους χωρίς να έχουν την ανάγκη των πωλητών ή των υπηρεσιών και προϊόντων που προτείνουν.

Αυτό που δυσκολεύονται να καταλάβουν είναι η διαφορά μεταξύ του να συζητούν τις ιδέες τους και του να αποκαλύπτουν τις λεπτομέρειες για το πως θα υλοποιηθούν αυτές οι ιδέες. Είναι όμως απολύτως σωστό να συζητάς για τις ιδέες. Στην πραγματικότητα είναι επιθυμητό, ειδικά αν βοηθά τους υποψήφιους να αποκτήσουν νέες προοπτικές στις προκλήσεις τους. Άλλωστε οι υποψήφιοι πελάτες πρέπει να αποδεχτούν την ύπαρξη ενός προβλήματος πριν πεισθούν για το προϊόν η την υπηρεσία που το λύνει.

Αν οι πελάτες δεν μαθαίνουν κάτι από εσάς, τότε εσείς προσφέρετε κάποια αξία σε αυτή τη συνάντηση; Όχι.

Και αν δεν προσφέρετε κάποια αξία για αυτούς, τότε οι υποψήφιοι έχουν κάποια σοβαρό λόγο να κάνουν δουλειά μαζί σας; Και πάλι η απάντηση είναι όχι.

2. Επικεντρώνουν την παρουσίαση τους στο ΤΙ αντί στο ΠΩΣ

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Για μερικούς πωλητές, η αοριστία της πρώτης συνάντησης γνωριμίας με τον πελάτη συνεχίζεται και στις επόμενες πιο ουσιαστικές συναντήσεις παρουσίασης. Αποτυγχάνουν να αποδείξουν την σύνδεση των στοιχείων και χαρακτηριστικών της προσφοράς τους με τις συγκεκριμένες ανάγκες του πελάτη τους. Αντίθετα, οι παρουσιάσεις τους εστιάζουν μόνο στο προϊόν ή στην υπηρεσία τους, στις δυνατότητες της εταιρείας τους και σε κάποιες περιπτώσεις, στον εαυτό τους. Μοιάζουν με τον ταχυδακτυλουργό που αφού αιωρήσει ένα μαγικό ραβδί, με μια απότομη κίνηση και λίγο καπνό στον αέρα, εμφανίζει έναν λαγό.

Έτσι και ο πωλητής "αιωρεί" ένα ραβδί από λόγια (έναν κατάλογο από χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα) και μετά , με λίγο "προφορικό καπνό" εμφανίζει ξαφνικά την λύση.

Επιφανειακά αυτές οι παρουσιάσεις μπορεί να φαίνονται εντυπωσιακές. Πολλές φορές περιλαμβάνουν αρκετά έντυπα και συνοδεύονται από διάφορους πίνακες και χάρτες όπως και υλικό multimedia ακόμα και βίντεο, όλα σχεδιασμένα για να υποστηρίξουν όσα παρουσιάζονται. Όμως με μια πιο "κοντινή" παρατήρηση θα διαπιστώσει κανείς πως δεν είναι αποτελεσματικές. Οι υποψήφιοι δεν θέλουν μόνο να ξέρουν τι θα κάνετε αλλά ακόμα περισσότερο ενδιαφέρονται για το πως θα το κάνετε. Πρέπει να είστε κρυστάλλινα καθαροί για το ΠΩΣ θα πετύχετε το αποτέλεσμα που θέλει ο πελάτης. Εάν δεν αποδείξετε ξεκάθαρα την σχέση μεταξύ του το ΤΙ και του ΠΩΣ με την παρουσίασή σας, θα προσφέρετε την ευκαιρία στον επόμενο πωλητή που ίσως το καταφέρει.

3. Αποτυγχάνουν να παρουσιάσουν "Κομψές" λύσεις

Μερικοί πωλητές έχουν μια τάση να κάνουν περίπλοκες παρουσιάσεις. Αυτό οφείλεται κυρίως σε έναν ή δυο λόγους. Πιστεύουν πως παρουσιάζοντας σύνθετες λύσεις προσθέτουν εσωτερική αξία και σπουδαιότητα. Θεωρούν πως όσο περισσότερες οι λεπτομέρειες και τα στοιχεία που απαρτίζουν μια προσφορά, τόσο περισσότερη και η προσδοκώμενη αποτελεσματικότητα της... και συνεπώς τόσο πιο εύκολη και η αποδοχή της από τον υποψήφιο πελάτη.

Άλλοι πωλητές αυξάνουν την πολυπλοκότητα για να δικαιολογήσουν την τιμή που ζητούν. Συμπεριλαμβάνουν πολλά "εξτρά" που μπορεί να είναι αξιόλογα αλλά όχι και απαραίτητα για τον πελάτη και τις ανάγκες του. Προσθέτονται όχι για κανένα άλλο λόγο παρά μόνο για να δημιουργήσουν την αίσθηση του "μεγάλου πακέτου" και της λογικής αν και αυξημένης τιμής του.

Αυτοί οι πωλητές αποτυγχάνουν να αναγνωρίσουν πως ο πελάτης εκτιμά τις "κομψές" λύσεις. Κομψές με την έννοια πως είναι απλές, εφαρμόσιμες και αποτελεσματικές. Οι κομψές λύσεις διευκολύνουν τους υποψήφιους να αντιληφθούν πως το προϊόν ή η υπηρεσία σας τους προσφέρει λύση και ωφέλεια που έχουν ανάγκη. Όσο ευκολότερο το κάνετε για τους υποψήφιους πελάτες να το αντιληφθούν τόσο πιο πιθανό είναι να κλείσετε την πώληση.

Εάν αντιληφθείτε πως κάνετε σε κάποιο βαθμό ένα από τα παραπάνω κοινά λάθη, σκεφτείτε αυτό: οι κοινές τακτικές είναι για κοινούς πωλητές που ικανοποιούνται με κοινά αποτελέσματα. Αν τα αποτελέσματα σας είναι κοινά, τότε ίσως είναι ώρα να αλλάξετε την στρατηγική σας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 23/7/2025

    Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

  • Επιτυχημένα Meetings υποκαταστήματος ή πρακτορείου
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 15/7/2025

    Επιτυχημένα Meetings υποκαταστήματος ή πρακτορείου

  • Εσύ ξέρεις πού να ασφαλιστείς;

    Εσύ ξέρεις πού να ασφαλιστείς;

    Η ασφάλιση δεν είναι διαδικασία ρουτίνας, ούτε προϊόν στο ράφι. Είναι εργαλείο προστασίας – και η σωστή επιλογή ασφαλιστικής κάλυψης...
    Νικολέτα Μάρκου, 15/07/2025 - 12:14 15/7/2025
  • Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή  της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ζούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από διαρκή τεχνολογική πρόοδο, ραγδαίες κοινωνικές μεταβολές και μετασχηματισμό των εργασιακών σχέσεων. Η τεχνητή...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 15/07/2025 - 08:58 15/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση
15:48 Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση
  • 14:39 Brokers Union: Συνέδριο & Βραβεύσεις Συνεργατών 2024 - Μια βραδιά αφιερωμένη σε όσους χτίζουν το αύριο και φέρνουν στον όμιλο 57 εκατ. μικτά ασφάλιστρα
  • 13:30 Η συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης στην ασφάλεια των αυτοκινήτων
  • 13:15 Οι νέοι αντιπρόεδροι σε Άρειο Πάγο, ΣτΕ και Ελεγκτικό Συνέδριο
  • 12:30 Έρευνα Howden: Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις χάνουν εξοικονομήσεις £2,7 δισ. σε Εθνικές Ασφαλιστικές Εισφορές
  • 12:24 Kυβερνητική σύσκεψη για τη λειψυδρία - Οι 5 άξονες αντιμετώπισης
  • 11:11 Βραχυχρόνιες μισθώσεις: Διευκρινίσεις ΑΑΔΕ για διακοπή ΑΜΑ και εγγραφή νέων ακινήτων
  • 10:44 Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!
  • 10:17 Πόσο ασφαλισμένος είναι ο τουριστικός κλάδος;
  • 09:48 UniCredit: Στα 3,3 δισ. τα κέρδη β΄ τριμήνου
  • 09:20 Κλάδος Αυτοκινήτων: Όταν στα συνέδρια των ασφαλιστών οι μισοί βραβεύονται για την παραγωγή τους σε αυτόν!
  • 09:15 KPMG-Hippocratic AI: Συνεργασία για το μετασχηματισμό της παροχής υγειονομικής περίθαλψης μέσω πρακτόρων (“agents”) τεχνητής νοημοσύνης
  • 09:10 Ο αντισημιτισμός=ρατσισμός και η αριστερή υποκρισία, όλα καλά κ. Κικίλια(;), ανεβάζει ρυθμούς η οικονομία, ο «πόλεμος» κυβέρνησης-τραπεζών, η Motor Oil και το «πράσινο» υδρογόνο
  • 09:00 Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια;
  • 08:55 Πόσο κοστίζει στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή η έλλειψη εξυπηρέτησης στον πελάτη;
  • 15:16 Δωρεά Ιατρικού Εξοπλισμού από την ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS Α.Ε. προς τη ΣΚΑΪ HOPE ΑΜΚΕ για την Ενίσχυση των Αεροδιακομιδών Ασθενών
  • 14:25 SKY express: Ισχυρή διεθνής ανάπτυξη για τον ελληνικό αερομεταφορέα με +33% στο 2ο τρίμηνο του 2025
  • 14:04 H Generali προχωρά στην εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  • 13:35 Η Akkadia Holdings ανακοινώνει την πώληση της Ευρωκλινικής στη Generali Hellas
  • 13:23 Η ERB Ασφαλιστική στηρίζει την αριστεία και επιβραβεύει την πρωτιά
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  2. 22/7 H Generali προχωρά στην εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  3. 22/7 Ο Τραμπ στην Αθήνα(;) και ιταλικοί ύμνοι για την Ελλάδα, ο Γιά(ν)ης ξαναχτυπά, το μήνυμα της Αθήνας στους μετανάστες, και άλλος «πράσινος φραπές»
  4. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  5. 21/7 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  6. 18/7 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  7. 17/7 Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube