Nextdeal newsroom, 6/2/2014 - 14:20 facebook twitter linkedin Πωλήσεις: Δυστυχώς δύσκολα οι διαμεσολαβούντες δικαιούνται να πουν «σας κοιτάμε όλους στα μάτια!» Nextdeal newsroom, 6/2/2014 facebook twitter linkedin Έγιναν τόσα πολλά και κυριάρχησαν τόσα ψέματα και τόση παραπλάνηση στο χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης που δυστυχώς δύσκολα οι διαμεσολαβούντες δικαιούνται να πουν «σας κοιτάμε όλους στα μάτια!» με την απόλυτη σημασία. Πώς να κοιτάξουν στα μάτια τους πελάτες του Ομίλου ΑΣΠΙΣ; Πώς να κοιτάξουν στα μάτια τους νέους πελάτες των διαμεσολαβούντων πρώην ΑΣΠΙΣ που τους είπαν τα ίδια που έλεγαν στην ΑΣΠΙΣ και εγκατέλειψαν; Πώς να κοιτάξουν στα μάτια πελάτες ισόβιων συμβολαίων που τους «ανάγκασαν» σε ακυρώσεις συμβολαίων και σύναψη νέων συμβολαίων ετήσιας διάρκειας ή μετατροπής τους; Ρώτησαν πότε τι λένε οι έρευνες για τη φήμη της ασφαλιστικής αγοράς; Πώς να κοιτάξουν στα μάτια πελάτες συμβολαίων «με συμμετοχή στα κέρδη» που έχασαν κεφάλαια και κέρδη; Πώς να κοιτάξουν στα μάτια πελάτες συμβολαίων άλλης εταιρίας που τους παραπλάνησαν να διακόψουν εκεί και να συνάψουν νέο με «δήθεν» καμία απώλεια δικαιωμάτων (ασφαλισιμότητα – διάρκεια) Πώς να κοιτάξουν στα μάτια συνεργάτες τους κάποιοι επιθεωρητές που άλλα τους είπαν στην «στρατολόγηση» και άλλα εφαρμόζουν; Πώς να κοιτάξουν στα μάτια στην ασφαλιστική αγορά κάποιοι που «εξαπολύουν» στρατιές ανεκπαίδευτων ασφαλιστών που μέσω γραμματέων (ανεκπαίδευτων) ή τηλεφωνικών κέντρων «τυραννούν» σε ακατάλληλες ώρες υποψήφιους πελάτες προτείνοντας «λαγούς με πετραχήλια». Πώς να κοιτάξουν στα μάτια «υπασφαλισμένους» πελάτες χωρίς ίχνος ευθύνης χάριν νέας πρόσκαιρης παραγωγής; Πρόσεξαν ποτέ τις στατιστικές; Γνωρίζουν τους μέσους όρους καλύψεων; Πώς κάποιοι «επιθεωρητές» μπορούν να κοιτάξουν στα μάτια όλους τους ασφαλιστές τους που δεν φρόντισαν να μάθουν εάν έχουν ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥ που θα τους προστατέψει σε σύγκρουση με τα εταιρίες τους; Πόσοι γνωρίζουν τι σημαίνει αυτό; Πώς να κοιτάξουν στα μάτια πελάτες και ασφαλιστές κάποιοι Διευθυντές που δεν αναγνωρίζουν ευθύνη στις πράξεις τους αλλά λένε ότι «για όλα ευθύνεται η εταιρία»; (Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος παίρνουν από τα επιμελητήρια). Υπάρχουν κάποιοι αγωνιστές και ρομαντικοί που προσπαθούν να σώσουν ότι μπορούν, αλλά δύσκολα επιβιώνουν και δύσκολα λένε ότι «σας κοιτάμε όλους στα μάτια» επειδή η υπόθεση ασφάλιση είναι αλυσίδα με πολλούς κρίκους… Κάποιοι άλλοι που είναι «απόλυτοι» στα λόγια, δε γνωρίζουν καλά την αγορά και την πραγματικότητα στις εμπορικές πράξεις. Λένε ψέματα με αφέλεια. Οι χιλιοπροδομένοι πελάτες της ελληνικής αγοράς ΔΕΝ επιθυμούν να κοιτάξουν όλους τους ασφαλιστές στα μάτια. Οι νέες στρατολογήσεις αποδεικνύουν ότι ΔΕΝ είναι ευχαριστημένοι από τις σχέσεις τους με τους ασφαλιστές. Απαιτούνται αλλαγές και υγιής επαγγελματισμός. Όχι άλλα παραμύθια… Και επιτέλους η Εποπτική Αρχή στους ελέγχους της ας ψάξει για το θέμα της ταυτότητας των διαμεσολαβούντων να είναι πεντακάθαρη. Οφείλουν έναντι των πελατών τους να αποδεικνύουν την ιδιότητα που έχουν, πράκτωρ, μεσίτης, ασφαλιστικός σύμβουλος ή συντονιστής. Αρκετοί παραπλανούν τον κόσμο παίζοντας σε τέσσερα ταμπλό, πότε πράκτορες, πότε μεσίτες, πότε συντονιστές, πότε ασφαλιστικοί σύμβουλοι. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/3/2024 Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν
Δημήτρης Μπάτρης, 11/3/2024 Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση!
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43 4/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30 26/2/2024