close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Δημήτρης Μπάτρης: Έχουν οι πωλητές τη διάθεση να συμμετέχουν στο πρόβλημα του άλλου;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
22/1/2024 - 09:52
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Έχουν οι πωλητές τη διάθεση να συμμετέχουν στο πρόβλημα του άλλου;

Δημήτρης Μπάτρης, 22/1/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι πωλητές είναι άνθρωποι που έρχονται σε επαφή, για επαγγελματικούς λόγους, με άτομα διαφόρων επιπέδων νοημοσύνης και ποικίλης ποιότητας. Είμαι βέβαιος πως σε κανέναν από εσάς δεν αρέσει να έρχεται σε επαφή και να συναλλάσσεται με άτομα που αντιλαμβάνεται ότι είναι αδιάφορα και ανεύθυνα. Όμως, πολλές φορές αυτό είναι αναπόφευκτο. Όταν έρχεστε σε επαφή με έναν υποψήφιο πελάτη, έχετε έναν ακόμη παράγοντα να αντιμετωπίσετε. Τον παράγοντα ρίσκο. Ναι ρίσκο! Γιατί όταν νοιάζεστε, όταν νιώθετε υπεύθυνο άτομο, όταν είστε έτοιμοι να εμπλακείτε για να βοηθήσετε, οπωσδήποτε αναλαμβάνετε ένα ρίσκο.

Όταν προσπαθείτε να προσφέρετε «χέρι βοηθείας», υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να μη γίνει αποδεκτή η βοήθειά σας. Ειδικά όταν ο άλλος καταλαβαίνει ότι από την προσφερόμενη βοήθεια αυτός κάτι κερδίζει.

Υπάρχει ο κίνδυνος της απόρριψης και είναι ευκολότερο να μην εμπλακείτε. Όταν το δικό σας εγώ είναι εύθραυστο, μπορείτε να μην νοιαστείτε για το εγώ του άλλου.

Αυτός είναι ο λόγος, που ορισμένες φορές μετά από μια αποτυχημένη προσπάθεια για πώληση, αισθάνεστε άσχημα διότι η απόρριψη φέρνει στην επιφάνεια συναισθήματα απόρριψης της παιδικής ηλικίας όπως, τιμωρία, απομόνωση, στέρησης αγάπης και ενδιαφέροντος.

Όμως όπως έχετε διαπιστώσει στο επάγγελμα των πωλήσεων δεν υπάρχουν μόνο επιτυχημένες προσπάθειες αλλά και ανεπιτυχείς προσπάθειες που οφείλονται σε κάποιες ίσως παραλείψεις ή λανθασμένες ενέργειες, ή στο γεγονός ότι δεν κατέστη δυνατή η επικοινωνία με τον υποψήφιο.

Ο εντοπισμός των σφαλμάτων είναι ο μοναδικός σκοπός της κριτικής, επειδή μέσα από τα λάθη μας μαθαίνουμε και αποκτούμε εμπειρία. «Απόρριψη=Εμπειρία».

Η επιλογή πελατών για τους οποίους διαθέτουμε τις περισσότερες δυνατές γνώσεις ως προς την προσωπικότητα τους είναι σημαντικές και θα αποφύγετε πολλές άσχημες συμπεριφορές.

Μην κατακρίνετε τον εαυτό σας γιατί χάσατε μια πώληση. Κάθε μη επιτυχημένη προσπάθεια είναι ευκαιρία για ανάλυση, εντοπισμό των λαθών, διόρθωση και καταγραφή νέων εμπειριών. Στην συνέχεια νέα προσπάθεια με βάση τα καινούργια στοιχεία που έχετε αποκτήσει, νέες διορθώσεις μέχρι να έρθει η μάθηση στην πράξη και όχι στην θεωρία.

Όπως έχει διαπιστωθεί οι καταστάσεις που καθορίζουν τη θεραπευτική σχέση που βοηθά τους ανθρώπους να γίνουν καλά είναι:

1. Η αυθεντικότητα - γνησιότητα του πωλητή. Να είναι αληθινός, ο πραγματικός εαυτός του. Η κατάσταση αυτή μας λέει ότι θα υπάρξει ανάπτυξη της διαπροσωπικής σχέσης μεταξύ των δύο ατόμων, όταν είναι ο πωλητής ανοικτός και ελεύθερος να εκφράσει το πως αισθάνεται με τον πελάτη. Αυτό σημαίνει ότι δεν παίζει ένα ρόλο. Είναι ο εαυτός του. Χωρίς ψεύτικες βιτρίνες ή υποκρισία. Δηλαδή, ένα άτομο που μπορεί να είναι ο εαυτός του είναι η πρώτη κατάσταση.

2. Μια θερμή, άνευ όρων, θετική αποδοχή του πελάτη. Η δεύτερη κατάσταση λέει πως θα υπάρξει ανάπτυξη στη διαπροσωπική σχέση όταν ο επιστήμονας πωλητής, αποδεχθεί τον πελάτη του όπως είναι. Δηλαδή ο πωλητής να μην έχει επιφυλάξεις σχετικά με το πως αισθάνεται για εκείνον. Να μην τον κρίνει με βάση τα δικά του προσωπικά κριτήρια, αλλά να αποδέχεται αυτά του πελάτη.

3. Η δυνατότητα του πωλητή να μεταφέρει στον πελάτη ότι καταλαβαίνει το πως αισθάνεται. Ότι μπορεί να μπει στη θέση του και να τον καταλάβει. Η τρίτη κατάσταση πως θα υπάρξει ανάπτυξη στη διαπροσωπική σχέση όταν ο πωλητής αισθανθεί τον εσωτερικό, ιδιαίτερο, προσωπικό κόσμο του πελάτη σαν να ήταν δικός του. Αυτό σημαίνει, ότι είναι σε θέση να καταλάβει πως αισθάνεται κάποιος που έχει κάποιο πρόβλημα αλλά προσπαθεί να μην το αφήσει να φανεί. Αυτή η βαθιά κατανόηση, περιγράφεται απόλυτα με την αγγλική λέξη empathy, που σημαίνει «αν εγώ ήμουν στην θέση του, πως θα αισθανόμουν» Άλλες μεταφράσεις του Empathy είναι: Ψυχική Διαίσθηση ή Ενσυναίσθηση.

Μην προσπαθείτε να περάσετε έναν άλλο εαυτό, κάτι που δεν είστε! Παρουσιάζοντας τον πραγματικό σας εαυτό, περνάτε το μήνυμα ότι σας αρέσει αυτό που είσαστε, άρα δεν έχετε τίποτα να κρύψετε. Αυτό αδρανοποιεί τους μηχανισμούς άμυνας του άλλου.

Βοηθώντας τους άλλους να λύσουν τα προβλήματα τους μαθαίνετε τον εαυτό σας, γιατί απλά ως άνθρωποι και εσείς λειτουργείτε με τις ίδιες αρχές!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α.
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS. Το 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας.
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος, το 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE και από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ.

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων

Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
    Δημήτρης Μπάτρης, 08/12/2025 - 13:08

    Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!

  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Η επιθυμία να διαφέρει μια εταιρία, από τις άλλες του ίδιου αντικειμένου είναι κάτι που το θέλουν πολύ και αγωνίζονται...
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25
  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Συχνά ακούμε, ότι αυτός είναι Χαρισματικός πωλητής ή αυτός διαθέτει πολύ καλές δεξιότητες. Η λέξη χάρισμα και η λέξη δεξιότητα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00
  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Όπως έχει αποδειχθεί, η δύναμη της θέλησης απέναντι στους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, είναι σημαντική, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από...
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40
  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΛΙΟΦΙΛΙΑ: Η Νύχτα των 10.000μ. που συνδυάζει το ευ αγωνίζεσθε με την κοινωνική προσφορά (βίντεο)
16:28 ΛΙΟΦΙΛΙΑ: Η Νύχτα των 10.000μ. που συνδυάζει το ευ αγωνίζεσθε με την κοινωνική προσφορά (βίντεο)
  • 16:15 NN Hellas: 3 tips για τα Χριστούγεννα!
  • 15:33 Νέα Εποχή για το Αποκλειστικό Δίκτυο της Groupama Ασφαλιστικής
  • 15:30 Χριστίνα Μαργέλου (Eurobank): Στο παγκόσμιο Top10 της ναυτιλιακής χρηματοδότησης για 4η διαδοχική χρονιά
  • 15:11 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ: Προσοχή στις παραπλανητικές διαφημίσεις σχετικά με «άμεσα και γρήγορα εμφυτεύματα»
  • 14:55 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Εβδομάδα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (Ε.Κ.Ε.), με δράσεις για τον συνάνθρωπο, για 7η χρονιά
  • 13:05 Ειρήνη Αγαπηδάκη: «Η Ελλάδα πλέον συνδιαμορφώνει κρίσιμες πολιτικές υγείας στην ΕΕ»
  • 13:00 140 χρόνια αυτοκίνητο, 130 χρόνια μεταφορές, 100 χρόνια Mercedes-Benz: Μία χρονιά γεμάτη επετείους και μαγικές στιγμές!
  • 12:30 Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες επαναπροσδιορίζουν τις στρατηγικές και τους στόχους των πωλήσεων - Γιατί ενδιαφέρει τους ασφαλιστές
  • 11:55 Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα
  • 11:19 Η ενωμένη Ευρώπη σε κρίσιμο σταυροδρόμι - Οι ΗΠΑ, η αυτονομία της Ε.Ε και τα σενάρια σύγκρουσης με τη Ρωσία
  • 10:12 Η EUROINS Greece Μεγάλος Χορηγός στο Συνέδριο “Οι Νέοι Μπροστά!” για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού
  • 09:35 Τι σηματοδοτεί η εκλογή Κ. Πιερρακάκη στην ηγεσία του Eurogroup
  • 09:16 Προνόμια υγείας και πρωτοβάθμια περίθαλψη - Τι διαφορά έχουν και πως λειτουργούν;
  • 09:12 Ανεβασμένες οι «μετοχές» του Πιερρ και στο εσωτερικό, «ταύρος» για τα ελληνικά ομόλογα, δυνατό το story των τραπεζών και το 2026, deal της Titan στην Τουρκία, ισχυροί παίκτες στη…Βουλιαγμένη
  • 09:05 Σήμερα γιορτάζει ο Άγιος Σπυρίδων
  • 09:00 ΟΕΕ: Τρεις προτάσεις για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2026-2030
  • 08:55 Αύξηση της ιατρικής αμοιβής κατά 30%, ανακοίνωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης
  • 08:50 Πως και από ποιες εταιρίες γίνεται στην Ελλάδα η ασφάλιση Αστικής Ευθύνης μικρών αεροσκαφών και drones;
  • 08:40 Πλαγίως: Πως τα φέρνει η ζωή!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  2. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  3. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  4. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  5. 11/12 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  6. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  7. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube