close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς να κάνετε τους υποψήφιους πελάτες να θέλουν να σας ακούσουν;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
6/6/2022 - 11:36
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να κάνετε τους υποψήφιους πελάτες να θέλουν να σας ακούσουν;

Δημήτρης Μπάτρης, 6/6/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όλοι οι Άνθρωποι των Πωλήσεων, θέλουν να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις εκείνες που θα έκαναν τους Πελάτες να κρέμονται από τα χείλη τους.

Αυτό δεν είναι επειδή θα νιώσουμε σημαντικοί, αλλά επειδή η «Λύση που θα δώσουμε στο πρόβλημα του πελάτη θα έχει μεγαλύτερη Αποτελεσματικότητα».

Το Μάρκετινγκ επικοινωνίας λέει ότι «Η καλή διαφήμιση πρέπει να περιέχει ισχυρά οφέλη και πλεονεκτήματα για το πελάτη». Αν προσέξετε τις διαφημίσεις οι περισσότερες έχουν ισχυρά οφέλη για τον πελάτη. Αν ο διαφημιστής προσπαθεί να πετύχει αυτόν τον στόχο, εμείς ως Σύμβουλοι Πωλήσεων δεν έχουμε πετύχει αυτό το επίπεδο εικόνας.

Είμαστε όμως υποχρεωμένοι να αποκτήσουμε την ικανότητα που θα «αιχμαλωτίζουμε  την προσοχή του πελάτη», θα τον βγάζουμε από την αδιαφορία του και θα τον κάνουμε να περιμένει με ανυπομονησία, να ακούσει αυτό που έχουμε να προτείνουμε.

Να έχουμε προετοιμάσει μερικές σειρές από τα «Ισχυρά οφέλη» που θα κάνουν τον υποψήφιο πελάτη να θέλει να σας ακούσει και να λέει μέσα του «πες μου περισσότερα γι’ αυτό το θέμα». 

Κάθε χρόνο χάνονται χιλιάδες πωλήσεις και εκατοντάδες πωλητές είναι στη μετριότητα, λίγο πριν τα παρατήσουν, γιατί δεν γνωρίζουν πώς να κάνουν τον πελάτη να ενδιαφερθεί, ώστε να θέλει με ανυπομονησία να ακούσει αυτό που έχουν να του πουν. 

Η εποχή που στον κλάδο Ζωής και Υγείας, έκαναν  τηλέφωνο για ραντεβού με υποψήφιο λέγοντας ότι η εταιρία μου Χ έχει το πρόγραμμα υγείας Ψ, η σύνταξης Ζ που είναι πολύ εκπληκτικό και θα ήθελα ένα ραντεβού για ενημέρωση, έχει τελειώσει.

Την διόρθωση την έκαναν οι ίδιοι οι υποψήφιοι, λέγοντας γιατί θα πρέπει να υποστώ τον ή την Ασφαλιστικό Σύμβουλο, που με πιεστικό τρόπο θα προσπαθήσει να με πείσει για ένα πρόγραμμα που μάλλον δεν θα με αφορά. Αρκετά προβλήματα έχω, γιατί να προσθέσω και ένα επιπλέον; 

Αν ο Α. Σ. πρώτα δεν βγάλει από το μυαλό του υποψηφίου τα προβλήματα που τον απασχολούν εκείνη την στιγμή, δεν θα μπορέσει να «αιχμαλωτίσει την προσοχή του» και να τον κάνει να θέλει με ανυπομονησία να ακούσει αυτό που θέλει να του πει.

Ποτέ μη προσπαθήσετε να μιλάτε για λύσεις που έχετε στα προβλήματα του υποψηφίου πελάτη, αν προηγουμένως δεν νιώσετε ότι περιμένει με ανυπομονησία να τις ακούσει.

Πιστεύω να θέλετε να μάθετε πώς θα κάνετε τους άλλους να περιμένουν με λαχτάρα τις προτάσεις σας.

Ο σκοπός  είναι, να κάνετε  τον υποψήφιο πελάτη να αφήσει οτιδήποτε κάνει ή σκέπτεται και να αφιερώσει με την θέληση  του, όλη την προσοχή του σ' εσάς. Αυτό σημαίνει ότι η Παρουσίαση που θα κάνετε, πρέπει να είναι αρκετά «Ελκυστική», πρέπει να είναι κατευθείαν συνδεδεμένη με την ικανοποίηση των αναγκών ή επιθυμιών του υποψηφίου πελάτη, μέσα από τις Λύσεις που θα δίνει στα προβλήματα του και παράλληλα να εξαλείψει τις αιτίες που προκαλούν αυτό το πρόβλημα. Όπως κάνει, ένας καλός γιατρός, θέλουμε να μας σταματήσει τον πόνο αλλά και το πρόβλημα που το δημιουργεί.

Με αλλά λόγια, κάτι που θα τον βοηθήσει να «κερδίσει ή να διατηρήσει την ικανοποίηση των αναγκών του».

Όλοι γνωρίζουμε ότι έχετε πολύ πιο δραστικά αποτελέσματα όταν ο πελάτης συμμετέχει στη διαδικασία.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε κάποιον να συμμετέχει είναι να του υποβάλλετε μια ερώτηση.

Υπάρχουν δυο κατηγορίες Αγνώστων υποψηφίων για κλείσιμο ραντεβού.

Οι τελείως άγνωστοι, οι οποίοι θα πρέπει να έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, να είναι π.χ. έμποροι άρα να έχουν το Ταμείο ΟΑΕΕ.
Οι γιατροί, το ταμείο ΤΕΑ, άρα το αναμενόμενο εισόδημα σύνταξης είναι μη ικανοποιητικό,

Κύριε... αν είστε από τους ανθρώπους που το εισόδημα της προβλεπόμενης σύνταξης σας, δεν σας ικανοποιεί ποιότητα ζωής όταν βγείτε από την ενεργό δραστηριότητα μπορούμε μαζί σας να σχεδιάσουμε την αύξηση του, τα τριάντα λεπτά που θα χρειαστεί να μου αφιερώσετε, ίσως να είναι πολύ χρήσιμα για εσάς, γιατί όπως γνωρίζετε, το αύριο αποφασίζεται σήμερα, και ρυθμίζετε το ραντεβού σας.

Μια άλλη Συμπαντική κατηγορία είναι ο ελεύθεροι επαγγελματίες που έχουν το μηνιαίο εισόδημα από προσωπική δραστηριότητα, ένα συμβάν με την υγεία τους, τους καθηλώνει χωρίς απόδοση άρα μηδενίζεται το εισόδημα τους.

Μια προσέγγιση Κύριε…. όπως γνωρίζετε η προσωπική σας συμμετοχή στην εργασία, συμβάλει στο εισόδημα σας για την κάλυψη των εξόδων της επιχείρησης αλλά και της οικογένειας σας, αυτό δυστυχώς δεν καλύπτει το ταμείο σας, εάν το θεωρείτε το μηνιαίο εισόδημα σας σημαντικό, μπορούμε να σχεδιάσουμε μια λύση σε αυτό το πρόβλημα. Ένας χρόνος των τριάντα λεπτών θα σας κάνει να αισθάνεστε ασφαλής έναντι των υποχρεώσεων σας.

Άλλο σενάριο. Εάν έχετε εντοπίσει ότι για την θωράκιση της υγείας σας υπάρχει κενό από αυτό που σας προσφέρει το κοινωνικό σας ταμείο, αυτό το κενό μπορούμε να το κλείσουμε για να αισθάνεστε ασφαλείς, διότι θα έχουμε σχεδιάσει την καταλληλότερη κάλυψη για σας. 

Οι άγνωστοι μέσω σύστασης, είναι εύκολο να πάρετε πληροφορίες από αυτόν που δίνει τη σύσταση, άρα έχετε πληροφορίες για τις πιθανές του κυρίαρχες ανάγκες του.  

Άρα το πρόβλημα εστιάζεται στην πρώτη κατηγορία.

Τέλος η προσέγγιση θα πρέπει να στηρίζεται σε μια ανθρώπινη ανάγκη διότι, «κανείς δεν θέλει να χάσει κάτι που νιώθει ότι έχει ήδη κερδίσει και πιστεύει ότι έχει δικαίωμα να το κρατήσει. Ο άνθρωπος είναι έτοιμος να εργαστεί σκληρότερα για να μη χάσει ένα ποσόν ή ένα δημιούργημα, παρά για να κερδίσει το ίδιο ποσόν».

Δεν μπορείτε να πουλήσετε τίποτα, αν δεν δημιουργήσετε στον άλλον τη λαχτάρα να σας ακούσει και να δημιουργήσετε την επιθυμία να ακούσει τις Λύσεις που έχετε να προτείνετε.

Σας θυμίζω ότι «οι άνθρωποι κάνουν κάτι, μόνο όταν τους το ζητήσει κάποιος άλλος»!! 

Σας εύχομαι καλές νέες επιτυχίες!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε
και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • σύμβουλοι πωλήσεων
  • πελάτες
  • υποψήφιοι πελάτες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Συχνά ακούμε, ότι αυτός είναι Χαρισματικός πωλητής ή αυτός διαθέτει πολύ καλές δεξιότητες. Η λέξη χάρισμα και η λέξη δεξιότητα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00
  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Όπως έχει αποδειχθεί, η δύναμη της θέλησης απέναντι στους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, είναι σημαντική, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από...
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40
  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
10:10 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  • 10:06 Στ. Καφούνης (ΕΣΕΕ): Πεδίο ευκαιριών το Ουζμπεκιστάν για την ελληνική οικονομία και τις επιχειρήσεις
  • 10:00 Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων
  • 09:41 Η «καρδιά» της οικονομίας χτυπά στη Ν. Υόρκη, το «cliff effect», ο Γαβρόγλου και τα «ψέματα», η αμηχανία του ΠΑΣΟΚ, οι «χρυσοί» κληρονόμοι και η διάκριση της Πειραιώς
  • 09:33 Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
  • 09:23 Μεσολόγγι: O Ιταλικός Φιλελληνισμός στο επίκεντρο εκδήλωσης της Βυρωνικής Εταιρείας
  • 09:20 Η άρση της αναπηρίας είναι πολιτική και κοινωνική ευθύνη!
  • 09:10 Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας
  • 09:05 Νέος αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου: Αγρότες και κτηνοτρόφοι τον απέκλεισαν την...πρώτη ημέρα που άνοιξε
  • 09:00 Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: 10 βασικές συμβουλές για προστασία κατά τη διάρκεια πλημμυρικών φαινομένων
  • 08:50 Η Ευρώπη σε πόλεμο? Η Ιστορία επαναλαμβάνεται.
  • 08:40 Του Αγίου Σάββα του Ηγιασμένου
  • 16:31 Κακοκαιρία Byron: Κλειστά τα σχολεία στην Αττική την Παρασκευή
  • 16:11 Κωνσταντίνος Τασούλας: Δεν υπάρχει δίλημμα επανεξοπλισμού - Σε λίγες ημέρες η παραλαβή της φρεγάτας «Κίμων»
  • 16:03 Η Visa αναδεικνύει την επόμενη γενιά fintech στο Visa Innovation Program Europe 2025
  • 15:55 Με το Philanthropy Award τιμήθηκε ο πρόεδρος του ομίλου Qualco, Ορέστης Τσακαλώτος
  • 15:18 Roche Diagnostics Hellas: Οι ψηφιακές διαγνωστικές λύσεις ενισχύουν την πρόληψη και επιταχύνουν τη διάγνωση!
  • 15:08 H ολοκαίνουρια Mercedes-Benz CLA: εκθαμβωτική, αβίαστα κομψή, απόλυτα διαισθητική και απίστευτα ευέλικτη
  • 15:00 100 χρόνια προσφοράς στην ελληνική κοινωνία γιορτάζει ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος
  • 14:48 Βραβείο στην Chiesi Hellas για την ταινία-μήνυμα ελπίδας στους ασθενείς με σπάνιες παθήσεις
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/11 Ο Χρήστος Μεγάλου στέλνει μήνυμα εμπιστοσύνης: «Το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η καρδιά της νέας εποχής»
  2. 3/12 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  3. 2/12 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  4. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  5. 2/12 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  6. 2/12 Υπασφαλισμένος: Από το 2027 οι ουσιαστικές αλλαγές στα δίκτυα του bancassurance Εθνικής Τράπεζας και Τράπεζας Πειραιώς
  7. 28/11 Χρήστος Μεγάλου: Οι εργαζόμενοι της Εθνικής Ασφαλιστικής θα απολαμβάνουν όλα τα προνόμια των υπαλλήλων του Ομίλου Πειραιώς

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube