Nextdeal newsroom, 2/11/2016 - 08:41 facebook twitter linkedin Webinar: Οι 4 κινήσεις ενός πωλητή για να διπλασιάσει τις πωλήσεις του! Nextdeal newsroom, 2/11/2016 facebook twitter linkedin Πολλές φορές χανόμαστε μέσα στον λαβύρινθο λεπτομερειών και διαδικασιών που προκύπτουν από τις πολύπλοκες πια ζωές μας. Από την άλλη, οι δυσκολίες και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουμε καθημερινά μας καταβάλλουν και μας αποπροσανατολίζουν. Ο πωλητής και ο ελεύθερος επαγγελματίας σήμερα, προσπαθεί να διαχειριστεί τα καθημερινά θέματα αλλά και τον εαυτό του, και αυτό δεν είναι πάντα εύκολο. Το καταλαβαίνω και το έχω νιώσει πολλές φορές. Όμως ο δρόμος είναι ένας και συχνά ανηφορικός. Οφείλουμε να κρατήσουμε σταθερά την πορεία και την ταχύτητα, για να πετύχουμε όσα ονειρευόμαστε. Αυτό έκανα και εγώ προσωπικά για πολλά χρόνια και κάθε φορά που απογοητευόμουν, έδινα μια ακόμα σπρωξιά στον εαυτό μου να προχωρήσει μπροστά. Όμως υπάρχουν τρόποι και μέθοδοι για να το κάνεις αυτό. Το να προχωράς τυφλά θα σε καθυστερήσει και θα πρέπει να πάρεις πολλά μαθήματα για να βρεις τον δρόμο, αν τον βρεις τελικά. Ας διδαχθούμε από την εμπειρία των άλλων προστατεύοντας και τον εαυτό μας από τις αποτυχίες. Ένας τρόπος είναι να μάθουμε τις 4 βασικές κινήσεις που πρέπει να κάνουμε για να αυξήσουμε άμεσα την παραγωγικότητά μας αλλά και να κερδίσουμε χρόνο. Αυτές τις κινήσεις θα αναλύσω στο επόμενο διαδικτυακό σεμινάριο και θα δώσω συγκεκριμένες δράσεις που μπορείς να εφαρμόσεις. Επίσης θα παρουσιάσω μια ιδανική πρόταση για να μεταμορφώσεις τη δουλειά σου μέσα σε 90 μέρες. Στην επόμενη ζωντανή διαδικτυακή εκπαίδευση του Iwant2help Training & Coaching, την Πέμπτη 3 Νοεμβρίου στις 21:30, θα μάθεις τις 4 βασικές κινήσεις που μπορούν να αλλάξουν τη ζωή σου. Δήλωσε (δωρεάν) τη συμμετοχή σου εδώ. Θωμάς Σλάμαρης Εκπαιδευτής Πωλήσεων & Business Coach Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34 31/10/2025
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52 30/10/2025