close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Γιώργος Σπηλιόπουλος: Πέρα από την ασφάλιση, μας νοιάζει και η ασφάλεια!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
30/4/2024 - 12:54
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γιώργος Σπηλιόπουλος: Πέρα από την ασφάλιση, μας νοιάζει και η ασφάλεια!

Nextdeal newsroom, 30/4/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γιώργος Σπηλιόπουλος, CMO στην Hellas Direct

Το Safe Roads project, το πρόγραμμα της Hellas Direct με στόχο την ασφάλεια όλων, μίλησε στην καρδιά πάρα πολλών ανθρώπων, τονίζει με συνέντευξή του στο «NextDeal» o Chief Marketing Officer της Hellas Direct κ. Γιώργος Σπηλιόπουλος, επικαλούμενος το πλήθος των μηνυμάτων από όλη την Ελλάδα και για λακκούβες και για διαβάσεις. «Η Hellas Direct έχει δείξει από νωρίς πως τη νοιάζει, πέρα από την ασφάλιση, η ασφάλεια. Και μάλιστα όλων. Οχι μόνο των ασφαλισμένων της», σημειώνει ο κ. Σπηλιόπουλος.

Αυτό το διάστημα «τρέχει» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και digital η καμπάνια της Hellas Direct με επίκεντρο το Safe Roads project. Μιλήστε μας γι’ αυτό.

Το Safe Roads project είναι το πρόγραμμα της Hellas Direct με στόχο την ασφάλεια όλων. Έχουμε τα δικά μας βαν και τα εξειδικευμένα συνεργεία μας και, σε συνεργασία με τους δήμους, φτιάχνουμε λακκούβες και βάφουμε ξεθωριασμένες σχολικές διαβάσεις.

Το Safe Roads project ξεκίνησε σε πολύ μικρότερη κλίμακα το 2017, επαναλανσαρίστηκε το 2022 ως κίνηση προσφοράς αντί των εφήμερων Black Friday προσφορών και πλέον είναι το βασικό μας πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, που μεγαλώνει διαρκώς και ξεπερνά κάθε προσδοκία.

Πού έχει πάει ως τώρα το Safe Roads project και πώς το υποδέχθηκε ο κόσμος;

Αυτή τη στιγμή συνεργαζόμαστε με 30 δήμους σε όλη την Ελλάδα, ηπειρωτική χώρα, νησιά, πόλεις, επαρχία. Ακόμα 13 είναι στη διαδικασία ένταξης και άλλοι πολλοί έχουν ζητήσει τη συνδρομή μας και βρισκόμαστε σε αρχικές συζητήσεις μαζί τους. Θέλω εδώ να εξηγήσω πως δεν βγαίνουμε απλώς στο δρόμο με τα βαν και τα συνεργεία μας, όπου και όπως νομίζουμε. Υπάρχουν πολύ συγκεκριμένες διαδικασίες, όλα γίνονται σε συνεργασία με τον κάθε δήμο και με επίσημη άδειά του και για τις εργασίες τηρούνται όλες οι προβλεπόμενες προδιαγραφές. Όσον αφορά τα σημεία, μας τα υποδεικνύουν πολλές φορές πολίτες, αλλά και πάλι ο δήμος μάς δίνει την τελική λίστα για το πού χρειάζεται να παρέμβουμε.

Το πλήθος των μηνυμάτων που λαμβάνουμε από όλη την Ελλάδα και για λακκούβες και για διαβάσεις δείχνει πως το Safe Roads project μίλησε στην καρδιά πάρα πολλών ανθρώπων. Είμαστε προφανώς πολλοί που μοιραζόμαστε την ανησυχία για την ασφάλεια των μετακινήσεων όλων - και ειδικά των παιδιών. Αυτή η ανησυχία κινητοποιεί καθημερινά πάρα πολύ κόσμο, που επικοινωνεί μαζί μας, μας στέλνει φωτογραφίες, συντεταγμένες, πινέζες στο χάρτη. Μας εξηγεί γιατί είναι επικίνδυνες οι λακκούβες που συναντά, γιατί δεν είναι αρκετά ασφαλή τα περάσματα έξω από τα σχολεία. Η υποδοχή ήταν πολύ θερμή γιατί είναι πολύ μεγάλη και η αγωνία.

Γιατί όμως Safe Roads project και όχι κάτι άλλο; Πώς έγινε δηλαδή αυτή η επιλογή;

Η Hellas Direct έχει δείξει από νωρίς πως τη νοιάζει, πέρα από την ασφάλιση, η ασφάλεια. Και μάλιστα όλων. Οχι μόνο των ασφαλισμένων της.

Αν σκεφτείτε πως αυτό είναι στο DNA της εταιρείας, καταλαβαίνετε το γιατί. Θέλουμε να έχουμε ενεργό ρόλο στην κοινότητα, θέλουμε να μην περιοριζόμαστε στη διαπίστωση προβλημάτων, αλλά να γινόμαστε μέρος της λύσης τους. Δεν περιμένουμε να συμβεί κάτι, δεν θέλουμε να δρούμε κατόπιν εορτής. Κινούμαστε προληπτικά και δεν στεκόμαστε σε καταμερισμό ευθυνών ή αρμοδιοτήτων. Στην πραγματικότητα, τα πράγματα είναι απλά: υπάρχει ένα πρόβλημα, ξέρουμε τη λύση του και αναλαμβάνουμε να την υλοποιήσουμε.

Προφανώς δεν θα λυθεί το ζήτημα της οδικής ασφάλεια σε μια νύχτα. Αλλά αν αυτή τη νύχτα εμείς μπορούμε να φτιάξουμε λακκούβες που βάζουν οδηγούς σε κίνδυνο και σχολικές διαβάσεις που έχουν σβηστεί από τα χρόνια και τη χρήση, γίνεται ένα βήμα. Άλλη μια νύχτα, άλλο ένα βήμα. Μία λακκούβα τη φορά, μία διάβαση τη φορά, αλλάζουμε την ασφάλεια όλων για τα καλά.

Δεν περιοριζόμαστε ούτε σε αυτό, όμως. Παράλληλα με τις εργασίες στους δρόμους, το Safe Roads project «τρέχει» και σε σχολεία - και δεν εννοώ τις σχολικές διαβάσεις. Εδώ και χρόνια ο Δημήτρης Αντωνίου, μέλος της ομάδας της Hellas Direct και ακτιβιστής, μιλάει στα παιδιά για την κυκλοφοριακή αγωγή και την οδική ασφάλεια και μοιράζει το κόμικ του σε μαθητές και μαθήτριες σε πολλά μέρη της χώρας. Έχουμε τη βεβαιότητα πως οι συνειδητοποιημένοι πεζοί τού σήμερα θα γίνουν πιο προσεκτικοί οδηγοί αύριο.

Αφήνοντας στην άκρη το Safe Roads project, πώς κινείται αυτή τη στιγμή η Hellas Direct σε καθαρά ασφαλιστικό επίπεδο;

Η τροχιά της εταιρείας δεν έχει σταματήσει να είναι ανοδική στα 12 χρόνια της λειτουργίας της κι έτσι εδραιώνει τη θέση της ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου. Μιλώντας με αριθμούς, το 2023 έκλεισε για την Hellas Direct με 155 εκατ. ευρώ εγγεγραμμένα ασφάλιστρα και περισσότερους από 900.000 πελάτες σε Ελλάδα, Κύπρο και Ρουμανία.

Εδώ και σχεδόν 2 χρόνια διανέμει τα ασφαλιστικά της προϊόντα μέσω όλων των καναλιών, δηλαδή και των φυσικών δικτύων. Μάλιστα πρόσφατα το πρακτορειακό δίκτυο ενισχύθηκε και με την παροχή νέων καλύψεων μέσω των συνεργατών, ενώ διευρύναμε με νέες χρήσεις και το στόλο που ασφαλίζουμε.

Η Hellas Direct παραμένει προσηλωμένη στις αξίες και το όραμά της κι αυτά ενσωματώνει και στα νέα βήματα που σχεδιάζει και υλοποιεί. Στο επίκεντρο όλων των κινήσεών μας είναι πάντα ο ασφαλισμένος μας και οι ανάγκες του. Αυτόν ακούσαμε και εστιάζουμε τώρα στην περαιτέρω αναβάθμιση της ασφάλειας σπιτιού. Τις ανάγκες του «διαβάσαμε» και προσφέραμε την καινοτομία της ασφάλειας αυτοκινήτου σε δόσεις με χρεωστική. Πιστεύουμε στην τεχνολογία, αγαπάμε την καινοτομία, αλλά δεν θεωρούμε τίποτα από αυτά αυτοσκοπό. Ο στόχος για μας είναι πάντα ποιοτικές υπηρεσίες, αμεσότητα και εξυπηρέτηση πολύ υψηλού επιπέδου.

Στη λίστα επενδυτών που στηρίζουν την Hellas Direct προστέθηκε και ο βρετανικός επενδυτικός οργανισμός ETF Partners. Ποιοι είναι οι τομείς που θα ενισχυθούν με τα νέα κεφάλαια;

Είναι σημαντικό για την ελληνική οικονομία συνολικά να έρχονται οργανισμοί όπως η ETF Partners και να επενδύουν στην Ελλάδα. Η κεφαλαιακή ενίσχυση θα ενισχύσει τις δράσεις μας σε Ελλάδα και εξωτερικό: Θα επιταχύνει την επέκτασή μας, με επόμενο σταθμό την Τσεχία. Και θα φέρει πιο κοντά τη διεύρυνση των χρηματοδοτικών υπηρεσιών που παρέχουμε με επίκεντρο το οικοσύστημα της κινητικότητας. Αυτή τη στιγμή έχουμε το wallet+ για όλα τα έξοδα του αυτοκινήτου, αλλά το επόμενο βήμα μας φιλοδοξούμε να καλύπτει συνολικότερα τις ανάγκες των οδηγών και τη συλλογική ανάγκη για ασφαλέστερες μετακινήσεις.


Ποιος είναι ο Γιώργος Σπηλιόπουλος

Ο Γιώργος Σπηλιόπουλος είναι Chief Marketing Officer της Hellas Direct, ενώ μετρά πάνω από 18 χρόνια στο χώρο του marketing.

Η πορεία του είναι μία συναρπαστική διαδρομή με σταθμούς σε διαφορετικούς κλάδους, όπως FMCG, Λιανικό Εμπόριο και Οικονομικές Υπηρεσίες. Συνεργάστηκε με μερικά από τα πιο γνωστά brands στον κόσμο (Nike, Heineken, Vans, The North Face) και εμβληματικές εγχώριες μάρκες μπίρας (ΑΛΦΑ, Νύμφη, Μάμος) πριν βρεθεί στην Hellas Direct και επικεντρωθεί στο ασφαλιστικό τοπίο.

Στο πλαίσιο της σημερινής του θέσης στην Hellas Direct, είναι υπεύθυνος για την ενίσχυση της απήχησης του brand και τη στήριξη των στόχων οικονομικής ανάπτυξης της εταιρείας.

Για μεγέθυνση πατήστε ΕΔΩ

 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
    Nextdeal newsroom, 13/6/2025

    ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές

  • Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
    Nextdeal newsroom, 13/6/2025

    Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!

  • Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27

    Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27

    Η Generali Hellas υποδέχθηκε με ενθουσιασμό, το Roadshow της στρατηγικής “Lifetime Partner 27: Driving Excellence”, με διεθνή συμμετοχή και ένα...
    Nextdeal newsroom, 13/06/2025 - 11:45 13/6/2025
  • ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου

    ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου

    Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος, από την 1η Ιουλίου 2025 ξεκινά η υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου, ως ένα από...
    Nextdeal newsroom, 13/06/2025 - 10:56 13/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
16:30 Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
  • 15:30 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
  • 15:10 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα με 40% Έκπτωση σε όλα τα Πακέτα CheckUp healthUp MEN
  • 14:44 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
  • 14:12 Ενσωμάτωση του ΣΔΟΕ στην ΑΑΔΕ για ενίσχυση των φορολογικών ελέγχων
  • 13:50 Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ (video)
  • 13:40 Το IDF παρουσιάζει τη στρατηγική του για το 2030 και την ανανεωμένη εταιρική του ταυτότητα στην επέτειο των 10 ετών
  • 13:15 Η Volante Global διορίζει νέο Μη Εκτελεστικό Διευθυντή
  • 12:50 Η παρέμβαση της ΕΔΙΠΤ στη Διαρκή Επιτροπή της Βουλής για το σχέδιο νόμου «Ενίσχυση της δημοσιότητας και διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο»
  • 11:55 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Πρωτοποριακή εκπαίδευση νέων Χειρουργών στο 17ο Σεμινάριο Χειρουργικής Χεριού & Άνω Άκρου
  • 11:45 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  • 11:14 Deloitte Scale-Ups Confidence Survey 2025: Οι προτεραιότητες, οι προκλήσεις και οι τάσεις για τις scale-ups σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Ισχυρή ανάπτυξη δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα
  • 10:56 ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
  • 10:40 AEGEAN: Ακυρώνει τις πτήσεις της από και προς Τελ Αβίβ για σήμερα 13 Ιουνίου
  • 10:36 Ινστιτούτο Ophthalmica: Στη Θεσ/νίκη η μεγαλύτερη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας στα Βαλκάνια!
  • 10:28 Οι ραγδαίες εξελίξεις στο ισραηλινο-ιρανικό μέτωπο και οι παγκόσμιες αναταράξεις
  • 10:12 Έκθεση αγιογραφίας στο Μουσείο Τσιτσάνη
  • 10:08 Ο δρόμος της συνεργασίας για τα κοινοτικά έργα των προγόνων μας!
  • 10:05 Φορολογικές δηλώσεις: Γιατί πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε έκπτωση φόρου 3%
  • 10:02 Το οχυρό Ρούπελ σε κόμικ - Η ένδοξη σελίδα του ελληνικού στρατού σε εικονογράφηση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος
  7. 10/6 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube