Nextdeal newsroom, 30/4/2024 - 12:54 facebook twitter linkedin Γιώργος Σπηλιόπουλος: Πέρα από την ασφάλιση, μας νοιάζει και η ασφάλεια! Nextdeal newsroom, 30/4/2024 facebook twitter linkedin Γιώργος Σπηλιόπουλος, CMO στην Hellas Direct Το Safe Roads project, το πρόγραμμα της Hellas Direct με στόχο την ασφάλεια όλων, μίλησε στην καρδιά πάρα πολλών ανθρώπων, τονίζει με συνέντευξή του στο «NextDeal» o Chief Marketing Officer της Hellas Direct κ. Γιώργος Σπηλιόπουλος, επικαλούμενος το πλήθος των μηνυμάτων από όλη την Ελλάδα και για λακκούβες και για διαβάσεις. «Η Hellas Direct έχει δείξει από νωρίς πως τη νοιάζει, πέρα από την ασφάλιση, η ασφάλεια. Και μάλιστα όλων. Οχι μόνο των ασφαλισμένων της», σημειώνει ο κ. Σπηλιόπουλος. Αυτό το διάστημα «τρέχει» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και digital η καμπάνια της Hellas Direct με επίκεντρο το Safe Roads project. Μιλήστε μας γι’ αυτό. Το Safe Roads project είναι το πρόγραμμα της Hellas Direct με στόχο την ασφάλεια όλων. Έχουμε τα δικά μας βαν και τα εξειδικευμένα συνεργεία μας και, σε συνεργασία με τους δήμους, φτιάχνουμε λακκούβες και βάφουμε ξεθωριασμένες σχολικές διαβάσεις. Το Safe Roads project ξεκίνησε σε πολύ μικρότερη κλίμακα το 2017, επαναλανσαρίστηκε το 2022 ως κίνηση προσφοράς αντί των εφήμερων Black Friday προσφορών και πλέον είναι το βασικό μας πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, που μεγαλώνει διαρκώς και ξεπερνά κάθε προσδοκία. Πού έχει πάει ως τώρα το Safe Roads project και πώς το υποδέχθηκε ο κόσμος; Αυτή τη στιγμή συνεργαζόμαστε με 30 δήμους σε όλη την Ελλάδα, ηπειρωτική χώρα, νησιά, πόλεις, επαρχία. Ακόμα 13 είναι στη διαδικασία ένταξης και άλλοι πολλοί έχουν ζητήσει τη συνδρομή μας και βρισκόμαστε σε αρχικές συζητήσεις μαζί τους. Θέλω εδώ να εξηγήσω πως δεν βγαίνουμε απλώς στο δρόμο με τα βαν και τα συνεργεία μας, όπου και όπως νομίζουμε. Υπάρχουν πολύ συγκεκριμένες διαδικασίες, όλα γίνονται σε συνεργασία με τον κάθε δήμο και με επίσημη άδειά του και για τις εργασίες τηρούνται όλες οι προβλεπόμενες προδιαγραφές. Όσον αφορά τα σημεία, μας τα υποδεικνύουν πολλές φορές πολίτες, αλλά και πάλι ο δήμος μάς δίνει την τελική λίστα για το πού χρειάζεται να παρέμβουμε. Το πλήθος των μηνυμάτων που λαμβάνουμε από όλη την Ελλάδα και για λακκούβες και για διαβάσεις δείχνει πως το Safe Roads project μίλησε στην καρδιά πάρα πολλών ανθρώπων. Είμαστε προφανώς πολλοί που μοιραζόμαστε την ανησυχία για την ασφάλεια των μετακινήσεων όλων - και ειδικά των παιδιών. Αυτή η ανησυχία κινητοποιεί καθημερινά πάρα πολύ κόσμο, που επικοινωνεί μαζί μας, μας στέλνει φωτογραφίες, συντεταγμένες, πινέζες στο χάρτη. Μας εξηγεί γιατί είναι επικίνδυνες οι λακκούβες που συναντά, γιατί δεν είναι αρκετά ασφαλή τα περάσματα έξω από τα σχολεία. Η υποδοχή ήταν πολύ θερμή γιατί είναι πολύ μεγάλη και η αγωνία. Γιατί όμως Safe Roads project και όχι κάτι άλλο; Πώς έγινε δηλαδή αυτή η επιλογή; Η Hellas Direct έχει δείξει από νωρίς πως τη νοιάζει, πέρα από την ασφάλιση, η ασφάλεια. Και μάλιστα όλων. Οχι μόνο των ασφαλισμένων της. Αν σκεφτείτε πως αυτό είναι στο DNA της εταιρείας, καταλαβαίνετε το γιατί. Θέλουμε να έχουμε ενεργό ρόλο στην κοινότητα, θέλουμε να μην περιοριζόμαστε στη διαπίστωση προβλημάτων, αλλά να γινόμαστε μέρος της λύσης τους. Δεν περιμένουμε να συμβεί κάτι, δεν θέλουμε να δρούμε κατόπιν εορτής. Κινούμαστε προληπτικά και δεν στεκόμαστε σε καταμερισμό ευθυνών ή αρμοδιοτήτων. Στην πραγματικότητα, τα πράγματα είναι απλά: υπάρχει ένα πρόβλημα, ξέρουμε τη λύση του και αναλαμβάνουμε να την υλοποιήσουμε. Προφανώς δεν θα λυθεί το ζήτημα της οδικής ασφάλεια σε μια νύχτα. Αλλά αν αυτή τη νύχτα εμείς μπορούμε να φτιάξουμε λακκούβες που βάζουν οδηγούς σε κίνδυνο και σχολικές διαβάσεις που έχουν σβηστεί από τα χρόνια και τη χρήση, γίνεται ένα βήμα. Άλλη μια νύχτα, άλλο ένα βήμα. Μία λακκούβα τη φορά, μία διάβαση τη φορά, αλλάζουμε την ασφάλεια όλων για τα καλά. Δεν περιοριζόμαστε ούτε σε αυτό, όμως. Παράλληλα με τις εργασίες στους δρόμους, το Safe Roads project «τρέχει» και σε σχολεία - και δεν εννοώ τις σχολικές διαβάσεις. Εδώ και χρόνια ο Δημήτρης Αντωνίου, μέλος της ομάδας της Hellas Direct και ακτιβιστής, μιλάει στα παιδιά για την κυκλοφοριακή αγωγή και την οδική ασφάλεια και μοιράζει το κόμικ του σε μαθητές και μαθήτριες σε πολλά μέρη της χώρας. Έχουμε τη βεβαιότητα πως οι συνειδητοποιημένοι πεζοί τού σήμερα θα γίνουν πιο προσεκτικοί οδηγοί αύριο. Αφήνοντας στην άκρη το Safe Roads project, πώς κινείται αυτή τη στιγμή η Hellas Direct σε καθαρά ασφαλιστικό επίπεδο; Η τροχιά της εταιρείας δεν έχει σταματήσει να είναι ανοδική στα 12 χρόνια της λειτουργίας της κι έτσι εδραιώνει τη θέση της ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου. Μιλώντας με αριθμούς, το 2023 έκλεισε για την Hellas Direct με 155 εκατ. ευρώ εγγεγραμμένα ασφάλιστρα και περισσότερους από 900.000 πελάτες σε Ελλάδα, Κύπρο και Ρουμανία. Εδώ και σχεδόν 2 χρόνια διανέμει τα ασφαλιστικά της προϊόντα μέσω όλων των καναλιών, δηλαδή και των φυσικών δικτύων. Μάλιστα πρόσφατα το πρακτορειακό δίκτυο ενισχύθηκε και με την παροχή νέων καλύψεων μέσω των συνεργατών, ενώ διευρύναμε με νέες χρήσεις και το στόλο που ασφαλίζουμε. Η Hellas Direct παραμένει προσηλωμένη στις αξίες και το όραμά της κι αυτά ενσωματώνει και στα νέα βήματα που σχεδιάζει και υλοποιεί. Στο επίκεντρο όλων των κινήσεών μας είναι πάντα ο ασφαλισμένος μας και οι ανάγκες του. Αυτόν ακούσαμε και εστιάζουμε τώρα στην περαιτέρω αναβάθμιση της ασφάλειας σπιτιού. Τις ανάγκες του «διαβάσαμε» και προσφέραμε την καινοτομία της ασφάλειας αυτοκινήτου σε δόσεις με χρεωστική. Πιστεύουμε στην τεχνολογία, αγαπάμε την καινοτομία, αλλά δεν θεωρούμε τίποτα από αυτά αυτοσκοπό. Ο στόχος για μας είναι πάντα ποιοτικές υπηρεσίες, αμεσότητα και εξυπηρέτηση πολύ υψηλού επιπέδου. Στη λίστα επενδυτών που στηρίζουν την Hellas Direct προστέθηκε και ο βρετανικός επενδυτικός οργανισμός ETF Partners. Ποιοι είναι οι τομείς που θα ενισχυθούν με τα νέα κεφάλαια; Είναι σημαντικό για την ελληνική οικονομία συνολικά να έρχονται οργανισμοί όπως η ETF Partners και να επενδύουν στην Ελλάδα. Η κεφαλαιακή ενίσχυση θα ενισχύσει τις δράσεις μας σε Ελλάδα και εξωτερικό: Θα επιταχύνει την επέκτασή μας, με επόμενο σταθμό την Τσεχία. Και θα φέρει πιο κοντά τη διεύρυνση των χρηματοδοτικών υπηρεσιών που παρέχουμε με επίκεντρο το οικοσύστημα της κινητικότητας. Αυτή τη στιγμή έχουμε το wallet+ για όλα τα έξοδα του αυτοκινήτου, αλλά το επόμενο βήμα μας φιλοδοξούμε να καλύπτει συνολικότερα τις ανάγκες των οδηγών και τη συλλογική ανάγκη για ασφαλέστερες μετακινήσεις. Ποιος είναι ο Γιώργος Σπηλιόπουλος Ο Γιώργος Σπηλιόπουλος είναι Chief Marketing Officer της Hellas Direct, ενώ μετρά πάνω από 18 χρόνια στο χώρο του marketing. Η πορεία του είναι μία συναρπαστική διαδρομή με σταθμούς σε διαφορετικούς κλάδους, όπως FMCG, Λιανικό Εμπόριο και Οικονομικές Υπηρεσίες. Συνεργάστηκε με μερικά από τα πιο γνωστά brands στον κόσμο (Nike, Heineken, Vans, The North Face) και εμβληματικές εγχώριες μάρκες μπίρας (ΑΛΦΑ, Νύμφη, Μάμος) πριν βρεθεί στην Hellas Direct και επικεντρωθεί στο ασφαλιστικό τοπίο. Στο πλαίσιο της σημερινής του θέσης στην Hellas Direct, είναι υπεύθυνος για την ενίσχυση της απήχησης του brand και τη στήριξη των στόχων οικονομικής ανάπτυξης της εταιρείας. Για μεγέθυνση πατήστε ΕΔΩ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Καλούμενος, 21/5/2025 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
Πλαγίως: Η ΕΘΝΙΚΗ, το δίκιο της και ο λάθος τρόπος για να το βρει Καλά έκανε η Εθνική και το μάζεψε. Θα έφτανε στα δικαστήρια και θα έχανε και πάλι, όπως πριν είκοσι χρόνια, για... Πλαγίως, 21/05/2025 - 11:08 21/5/2025
Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά Με ένα μεγάλο αφιέρωμα στην Τεχνητή Νοημοσύνη που εξαπλώνεται ραγδαία στην ασφαλιστική αγορά και, όπως φαίνεται, διαμορφώνει το μοντέλο εργασίας του... Nextdeal newsroom, 21/05/2025 - 09:15 21/5/2025