close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Τα δεδομένα κάνουν την ασφάλιση πιο... προσωπική!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος, 1/2/2021 - 13:58
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα δεδομένα κάνουν την ασφάλιση πιο... προσωπική!

Γιώργος Μούζος, 1/2/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το πελατειακό κοινό πλέον είναι αρκετά απαιτητικό και απαιτεί όσο το δυνατόν περισσότερα από τους ασφαλιστές. Η ενημέρωση για την εξέλιξη της τεχνολογίας και πως αυτή βοηθάει στην πρόβλεψη κινδύνων είναι έντονη κι έτσι ο πελάτης θέλει προσφορές που είναι κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του.

Πλέον οι προσδοκίες κάθε ασφαλιζόμενου είναι αυξημένες και στον τομέα της ασφάλισης. Κι αυτό γιατί ο κάθε πελάτης βρίσκεται μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον που η τεχνητή νοημοσύνη και τα prescriptive analytics, λειτουργούν υπέρ του, φέρνοντάς του εξατομικευμένες προτάσεις σε κάθε είδους ψηφιακή υπηρεσία. Πάρτε για παράδειγμα το Netflix!

Κάτι αντίστοιχο λοιπόν αναμένουν από τις ασφαλιστικές εταιρείες οι ασφαλιζόμενοι, οι οποίοι θέλουν να γευτούν ένα υψηλό επίπεδο εξατομίκευσης, που θα τους βοηθήσει να έχουν καλύτερη ευζωία, απολαμβάνοντας tailor made ασφαλιστικά προϊόντα. Τελευταίες έρευνες αποδεικνύουν πως οι πελάτες από κάθε ηλικιακό segment έχουν αυξημένο ενδιαφέρον για νέες ψηφιακές υπηρεσίες, οι οποίες ενισχύουν το ευ ζην τους. Επιπρόσθετα, η πλειοψηφία των καταναλωτών ηλικίας άνω των 34 ετών, δηλώνει πως τέτοιου είδους βοήθεια για εξατομικευμένα προϊόντα είναι αναγκαία.

Τάσεις οι οποίες αναδεικνύουν πιο είναι το μέλλον της ασφάλισης, το οποίο θα βασίζεται (και βασίζεται ήδη) πάνω σε δεδομένα, αλλά και στις νέες τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης, Big Data και Machine Learning. Τεχνολογίες, οι οποίες αναλύουν τα δεδομένα που παράγουμε κάθε λεπτό, τα οποία επιτρέπουν στους ασφαλιστές να έρθουν πιο κοντά στο πελάτη τους, ενισχύοντας κατά πολύ το Customer Lifetime Value. Κι αυτό γιατί με την βοήθεια της συγκεκριμένης τεχνολογίας ο ασφαλιστής είναι άμεσα κοντά στον πελάτη του, ενώ αντίστοιχα τροποποιείται κατά πολύ το παραδοσιακό μοντέλο αποζημιώσεων, σαφώς προς το καλύτερο, μιας και επιταχύνονται οι διαδικασίες.

Πέρα από τις συνδεδεμένες συσκευές

Τον τελευταίο καιρό ολοένα και προμοτάρονται τα οφέλη, αλλά και η ασφάλεια που προσφέρουν οι wearables συσκευές (Smartphones, smartwatches και άλλα). Τα παραδείγματα ανά την υφήλιο είναι αρκετά, με το Apple Watch για παράδειγμα να σώζει 25χρόνο, γιατί το ρολόι του τον ειδοποίησε ότι είχε εξαιρετικά υψηλούς παλμούς. Ωστόσο, η διαμόρφωση του νέου ασφαλιστικού περιβάλλοντος, χρειάζεται κάτι παραπάνω από την απλή καταγραφή δεδομένων που δημιουργούνται από τους χρήστες. Αυτό που είναι μείζονος σημασίας είναι το πως οι ασφαλιστές, αλλά και οι συνεργάτες του ευρύτερου ασφαλιστικού οικοσυστήματος, αξιοποιούν αυτά τα δεδομένα όταν τα λαμβάνουν. Οι δυνατότητες των predictive και prescriptive analytics επιτρέπουν τη δημιουργία μιας εξατομικευμένης ψηφιακής ασφαλιστικής εμπειρίας, δίνοντας στους πελάτες προσφορές σε πραγματικό χρόνο, αλλά και με βάσει τη συμπεριφορά και το lifestyle του εκάστοτε ασφαλιζόμενου. Κάτι που διαμορφώνει μια νέα βάση στην ασφαλιστική αγορά, η οποία πλέον θα λαμβάνει υπόψη της τα θέλω και τις μοναδικές ανάγκες κάθε πελάτη.

Όταν η τεχνολογία θα συνδυάζεται με την ανθρώπινη επαφή

Θα ήταν λάθος να πιστεύουμε ότι η εξατομικευμένη ασφάλιση θα είναι εφικτή έπειτα από τη συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης. Είναι αδιαπραγμάτευτο, πως οι πελάτες όλων των ηλικιών θέλουν και αναμένουν την ανθρώπινη επαφή. Κι αυτό γιατί εμπιστεύονται τους ανθρώπους περισσότερο από τις μηχανές, για να τους βοηθήσουν να λάβουν σημαντικές αποφάσεις, όπως για παράδειγμα πιο πρόγραμμα ζωής τους ταιριάζει.

Οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζουν αυτή τη στιγμή το δίλημμα για το αν ο άνθρωπος ή το μηχάνημα θα πρέπει να κάνει την ανάληψη κινδύνου. Αντίθετα, το ερώτημα πρέπει να είναι για το πώς είναι καλύτερο να αξιοποιήσουν την εν λόγω τεχνολογία, η οποία με τη σειρά της θα βοηθήσει τους ασφαλιστές να λαμβάνουν με συνέπεια επικερδείς αποφάσεις. Από την πλευρά των αξιώσεων - ειδικά για τον κλάδο αυτοκινήτου και ασφαλίσεις κατοικιών, η τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης κάνει θαύματα. Επιταχύνει τη διαδικασία αξιώσεων και δίνει στον πελάτη μεγαλύτερο έλεγχο της διαδικασίας, μειώνοντας παράλληλα το κόστος για τον ασφαλιστή.

Ένα είναι το σίγουρο: Ο ασφαλιστικός τομέας αλλάζει και θα κερδίσουν όσοι καταφέρουν σύντομα να προσαρμοστούν στα νέα ασφαλιστικά και τεχνολογικά δεδομένα! 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • big data
  • τηλεματική
  • τεχνολογία
  • εξατομίκευση
  • ασφάλιση
  • εξατομικευμένη ασφάλιση
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • ασφαλιστικός τομέας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πώς τα big data διαμορφώνουν τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων;
    Γιώργος Μούζος, 28/1/2021

    Πώς τα big data διαμορφώνουν τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων;

  • Πέρα από ζωές τα τροχαία κοστίζουν! Τι θα κάνουν οι ασφαλιστικές για αυτό;
    Γιώργος Μούζος, 27/1/2021

    Πέρα από ζωές τα τροχαία κοστίζουν! Τι θα κάνουν οι ασφαλιστικές για αυτό;

  • Πόσο σημαντική είναι η ρύθμιση των συστημάτων ADAS για την ασφάλεια σας; Τι κάνει η Carglass στη χώρα μας;

    Πόσο σημαντική είναι η ρύθμιση των συστημάτων ADAS για την ασφάλεια σας; Τι κάνει η Carglass στη χώρα μας;

    Όπως ο εγκέφαλος μας ελέγχει όλο το σώμα μας, αντίστοιχα υπάρχει ένα κεντρικό σύστημα το οποίο ελέγχει όλα τα συστήματα...
    Γιώργος Μούζος, 25/01/2021 - 11:34 25/1/2021
  • UBI (Usage Based Insurance) 3.0: Έρχεται το 2021;

    UBI (Usage Based Insurance) 3.0: Έρχεται το 2021;

    Στην ελληνική μυθολογία, η πριγκίπισσα Κασσάνδρα είχε τη δυνατότητα να δει το μέλλον. Η κατάρα που αντιστάθμισε το δώρο της,...
    Γιώργος Μούζος, 20/01/2021 - 15:29 20/1/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο συναρπαστικός κόσμος των e-Bikes τώρα και στη Λάρισα από την Kosmoride
14:58 Ο συναρπαστικός κόσμος των e-Bikes τώρα και στη Λάρισα από την Kosmoride
  • 14:35 Η ομιλία του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου στη Βουλή για τον κλιματικό νόμο
  • 14:17 H Bayer Ελλάς επενδύει στην Κλινική Έρευνα με στόχο την εξεύρεση καινοτόμων θεραπειών!
  • 13:28 Χρήστος Σταυρίδης: Ο φίλος μου Βαγγέλης Παπαθανασίου
  • 12:58 Η Κωτσόβολος δίνει ελπίδα για μία Καλύτερη Ζωή στα παιδιά από την Ουκρανία
  • 12:17 Όμιλος ARAG SE: Νέο ρεκόρ αγοράς στο τεχνικό αποτέλεσμα!
  • 12:08 Συνεταιριστική Ασφαλιστική: δυναμικά μπροστά με μια νέα διαφημιστική καμπάνια!
  • 11:30 Insurance Europe: Να επαναξιολογήσει τις προτάσεις της για τις προτιμήσεις βιωσιμότητας η EIOPA!
  • 10:04 Τι συμβαίνει τελικά με τη ρήτρα αναπροσαρμογής στους λογαριασμούς ενέργειας;
  • 09:47 Αραρίσκοντας Ηλίας Προβόπουλος: Και τα χελιδόνια ματιάζονται
  • 08:42 Ο Δημήτρης Κοντομηνάς «μας έμαθε εκτός των άλλων και να ζούμε»!
  • 07:22 Η μοναδική εμπειρία του Apple Music σε επιλεγμένα μοντέλα της Audi
  • 07:13 Εξ’ αποστάσεως πρόγραμμα προετοιμασίας για τις εξετάσεις πιστοποίησης ασφαλιστικού πράκτορα από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
  • 18:26 Αντίθετη η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών στο άρθρο 23 του Σχεδίου Νόμου για την υποχρεωτική ασφάλιση κτιρίων
  • 16:27 H Hyundai παρουσιάζει το όραμά της για αυτόνομη οδήγηση βασισμένο στο IONIQ 5 Robotaxi
  • 16:13 Νέα BMW Σειρά 3: Θωρακίζει οδηγό κι επιβάτες!
  • 15:50 Τροπολογία για επιτάχυνση των διαδικασιών επεξεργασίας των αιτήσεων συνταξιοδότησης
  • 15:39 Η AbbVie ανάμεσα στις πέντε εταιρείες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα!
  • 15:29 Νέα εποχή και νέα γραφεία για την Generali!
  • 14:26 Η Allianz Ελλάδος δίνει «φωνή» στους ασφαλισμένους με το Voice of the Customer
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/5 Υποχρεωτική η ασφάλιση κτιρίων από το 2025 σε ζώνη υψηλής τρωτότητας!
  2. 18/5 Υπασφαλισμένος: Εκτιμήσεις που αξίζει να διαβάσετε για το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς!
  3. 19/5 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Ο Νικόλαος Κοντοβουνήσιος, νέος Διευθυντής Διαχείρισης Χαρτοφυλακίου Γενικών Ασφαλίσεων πλην Αυτοκινήτου
  4. 19/5 Το μήνυμα του Άλεξ Φωτακίδη προς το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής και η πεταλούδα της Πένης Μαναβή!
  5. 23/5 Αντίθετη η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών στο άρθρο 23 του Σχεδίου Νόμου για την υποχρεωτική ασφάλιση κτιρίων
  6. 23/5 Νέα εποχή και νέα γραφεία για την Generali!
  7. 19/5 Η σωστή διαχείριση του χρόνου στο εργασιακό περιβάλλον

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube