Γιώργος Μούζος, 1/2/2018 - 11:18 facebook twitter linkedin SEAT Leon 1,0 TSI DSG: Ανανεωμένο και αποδοτικό! Γιώργος Μούζος, 1/2/2018 facebook twitter linkedin Το SEAT Leon ανανεώθηκε πρόσφατα και κάτω από το καπό του, τοποθετήθηκε ένας κινητήρας 1,0 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και δεν σας κάνει φίλο με το βενζινά της γειτονιάς σας! Έπειτα από τέσσερα χρόνια επιτυχημένης πορείας, το Leon απέκτησε μια πιο φρέσκια εμφάνιση, ώστε να συνεχίσει να είναι από τα πλέον θελκτικά μοντέλα της εταιρείας, διαθέτοντας -όπως πάντα άλλωστε- ένα ξεχωριστό στιλ. Εμείς το δοκιμάζουμε με τον 1.000αρη κινητήρα βενζίνης, ο οποίος συνδυάζεται με το εξαιρετικό κιβώτιο DSG. Μικρές αλλαγές Οι σχεδιαστές της ισπανικής φίρμας έπιασαν δουλειά, με την πιο βασική αλλαγή να είναι η νέα εμπρός μάσκα. Βέβαια για να είμαστε κι απόλυτα ειλικρινής, θα χρειαστεί ένα έμπειρο μάτι για να εντοπίσει με την πρώτη ματιά αυτές τις αλλαγές. Στο δια ταύτα τώρα, η μάσκα εμπρός διαθέτει μεγαλύτερο πλάτος (οι εισαγωγές αέρα παραμένουν κλειστές στην έκδοση Ecomotive) και συνοδεύεται από τους επίσης ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και στα δύο άκρα. Μικρές αλλαγές φέρουν και τα φωτιστικά σώματα, όπου μικρές αλλαγές εντοπίζονται στο εσωτερικό τους, μιας κι έχουν ένα νέο μοτίβο. Το Leon διατήρησε την δυναμική σιλουέτα του, ενσωματώνοντας μερικές μόνο πινελιές ανανέωσης σε επιμέρους σημεία του αμαξώματος του Ποιοτικό κι εργονομικό εσωτερικό Η καμπίνα του Leon κινείται στα πρότυπα που είχε και το προ-facelift μοντέλο, όντας ποιοτικό και πρακτικό στην καθημερινή χρήση. Η SEAT στο ανανεωμένο μοντέλο της φρόντισε να το εξοπλίσει με ηλεκτρικό χειρόφρενο (μόνο η βασική έκδοση έχει το συμβατικό), διαμορφώνοντας έτσι ένα νέο χώρο ανάμεσα στα καθίσματα. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι καλά, στιβαρά και με καλή συναρμογή. Στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας υπάρχει μια 5ιντση έγχρωμη οθόνη (στις πιο ακριβές εκδόσεις υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης 8ιντσης οθόνης) στην οποία απεικονίζονται όλες οι πληροφορίες που αποζητά ο οδηγός. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Εξίσου πληροφοριακός όμως είναι κι ο πίνακας οργάνων, ο οποίος είναι ευανάγνωστος με μεγάλη οθόνη στο κέντρο του. Εξοπλιστικά δεν θα βρείτε παράπονο από το ισπανικό μικρομεσαίο, μιας και είναι πλήρες σε εξοπλισμό ασφάλειας, αλλά και άνεσης. Η καμπίνα του Leon κινείται στα πρότυπα που είχε και το προ-facelift μοντέλο, όντας ποιοτικό και πρακτικό στην καθημερινή χρήση. Η SEAT στο ανανεωμένο μοντέλο της φρόντισε να το εξοπλίσει με ηλεκτρικό χειρόφρενο Κινητήρας λίρα 100! Το downsizing είναι μόδα τα τελευταία χρόνια, με τους κατασκευαστές να τους εξελίσσουν ακόμα περισσότερο κάνοντας τους αποδοτικούς και ολιγαρκείς σε καύσιμο. Ένα τέτοιο τρανό παράδειγμα είναι κι ο 3κυλινδρος TSI ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και 250 Nm ροπής, νούμερα που δίνουν τρομερά σβέλτο τέμπο στην οδήγηση. Ο κινητήρας δεν έχει τραχιά λειτουργία, ανεβάζει τρομερά πρόθυμα στροφές μέχρι και τον κόφτη, χαρίζοντας άκρως ικανοποιητικές επιδόσεις στο όμορφο αμάξωμα. Αρωγός βέβαια σε όλη αυτή τη προσπάθεια είναι και το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο ταιριάζει γάντι με το μηχανικό σύνολο δίνοντας πόντους στην άνεση και τη συνολική ευκολία του χειρισμού. Εννοείται ότι υπάρχει δυνατότητα και χειροκίνητης λειτουργίας για όσους θέλουν να μετέχουν πιο πολύ στα οδηγικά τεκταινόμενα. Οι πιο hardcore οδηγοί όμως θα θελήσουν paddles πίσω από το τιμόνι! Δεν σας κρύβουμε ότι κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας τα αναζητήσαμε αρκετές φορές! Ο 3κυλινδρος TSI αποδίδει 115 ίππους και 250 Nm ροπής, νούμερα που δίνουν τρομερά σβέλτο τέμπο στην οδήγηση Συμμετοχικό στο δρόμο Το SEAT Leon χαίρεσαι να το οδηγείς. Δεν ανήκει στη συνομοταξία των αυτοκινήτων που απλά θα σε μετακινούν από το σημείο Α στο σημείο Β, μιας και πρόκειται για ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Ακόμα και η θέση οδήγησης ξεχωρίζει, όντας πολύ καλή, με άριστη στήριξη και εύρος ρυθμίσεων, ώστε και ο πλέον απαιτητικός οδηγός να βρει εκείνη που του ταιριάζει. Στο αμιγώς οδηγικό κομμάτι τώρα, το πλαίσιο είναι βράχος και βοηθάει με τη σειρά του στη γρήγορη οδήγηση, ενώ κι η ανάρτηση είναι πολύ σωστά ρυθμισμένη, παρά το μαλακό προσανατολισμό της, με το Leon να αποδίδει άριστα σε κάθε είδους «στριφτερή» διαδρομή. Το τιμόνι μεταφέρει σωστή πληροφόρηση, ενώ αν τυχόν το παρακάνετε το ESP είναι εκεί και επεμβαίνει διακριτικά όποτε χρειαστεί. Ενδεικτικό κόστος ασφάλισης Ενδεικτικά, το SEAT Leon, μπορείτε να τo ασφαλίσετε με ετήσιο κόστος που ξεκινάει από τα 174,86 ευρώ. Σαφώς και μιλάμε για τη βασική κάλυψη, που περιλαμβάνει σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, καθώς και ζημιές από ανασφάλιστο όχημα. To συγκεκριμένο κόστος αφορά οδηγό που είναι κάτοικος Αθήνας και ηλικίας 30 ετών, χωρίς ζημιές στο ιστορικό του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00 Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07