Γιώργος Μούζος, 22/8/2016 - 14:54 facebook twitter linkedin Διάσπαση της προσοχής και αλκοόλ ευθύνονται για τους θανάτους νέων ηλικίας 18-24 ετών ειδικά το καλοκαίρι! Γιώργος Μούζος, 22/8/2016 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με έρευνα, σε όλο τον κόσμο, τα τροχαία ατυχήματα είναι η κύρια αιτία θανάτου μεταξύ των νεαρών οδηγών, με τα άτομα ηλικίας 18 – 24 ετών να έχουν την υψηλότερη αναλογία θανάτων ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Στην Ευρώπη, οι νεαροί 18 – 24 ετών αποτελούν το 8% του συνολικού πληθυσμού, αλλά το 15% των θανάτων από τροχαία ατυχήματα. Το καλοκαίρι, το πρόβλημα επιδεινώνεται καθώς οι νέοι ηλικίας 18 – 24 ετών συγκεντρώνουν το 21% όλων των θανάτων από τροχαία ατυχήματα. Η ριψοκίνδυνη συμπεριφορά θεωρείται ο κυριότερος παράγοντας σύμφωνα με τις στατιστικές, οι οποίες δείχνουν επίσης ότι μεταξύ 2004 και 2013, 62.000 νέοι σκοτώθηκαν σε τροχαία ατυχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Σύμφωνα με την αναφορά του Ευρωπαϊκού Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας, η κακή εκτίμηση του δρόμου, η επιρροή από ουσίες ή το στρες και η διάσπαση της προσοχής είναι από τις πιο συνηθισμένες αιτίες εμπλοκής των νεαρών οδηγών σε ατυχήματα. Η Ford ανέθεσε τη διεξαγωγή έρευνας μεταξύ 6.500 νεαρών Ευρωπαίων για να κατανοήσει καλύτερα τη ριψοκίνδυνη οδηγική συμπεριφορά των νέων οδηγών. Αυτή αποκαλύπτει ότι το 57% έχει υπερβεί τα όρια ταχύτητας, το 43% έχει στείλει SMS ενώ οδηγεί, το 36% έχει κάνει τηλεφωνήματα, το 16% έχει οδηγήσει χωρίς να φορά ζώνες ασφαλείας, το 13% έχει οδηγήσει μετά από κατανάλωση αλκοόλ, και μέχρι το 11% έχει παρακολουθήσει βίντεο ή κάποιο τηλεοπτικό σόου στις φορητές συσκευές του. Η Ford προσφέρει δωρεάν εκπαίδευση για νεαρούς οδηγούς με το Ford Driving Skills for Life (DSFL). Στην Ευρώπη, μέχρι το τέλος του 2016, το πρόγραμμα θα έχει εκπαιδεύσει πάνω από 20.000 οδηγούς σε 13 χώρες. «Το καλοκαίρι είναι μία εξαιρετική εποχή για να απολαμβάνεις την ελευθερία της οδήγησης, κάτι που χαρακτηρίζει τη νεολαία της εποχής μας όπως των προηγούμενων γενιών. Ωστόσο πολλοί νεαροί έφηβοι σκοτώνονται σε τροχαία ατυχήματα που προκαλούνται από ένα συνδυασμό απειρίας και λήψης κακών αποφάσεων,» δήλωσε ο Jim Graham, manager, του Ford DSFL. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Το 57% των νεαρών οδηγών παραδέχεται επίσης ότι οδηγεί με μεγαλύτερη ασφάλεια όταν βρίσκονται στο αυτοκίνητο οι γονείς ή οι παππούδες του, ενώ το 41% δήλωσε ότι έχει την τάση να οδηγεί πιο ριψοκίνδυνα με φίλους. Γι’ αυτό το λόγο, η Ford έχει δημιουργήσει ένα νέο χιουμοριστικό βίντεο για να παρουσιάσει τις αρετές των «φουσκωτών ενηλίκων» (δείτε το στο τέλος του άρθρου). Αυτό το φανταστικό προϊόν είναι ένας ενήλικας που φουσκώνει όταν οι νεαροί οδηγοί είναι απερίσκεπτοι πίσω από το τιμόνι. Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι το 68% των νέων νιώθει πιο χαλαρό στην οδήγηση κατά τις θερινούς μήνες και το 54% αφαιρείται βλέποντας κάποια ελκυστική παρουσία στο δρόμο. Από τους ερωτηθέντες, το 45% παραδέχτηκε ότι θα έμπαινε στον πειρασμό να οδηγήσει ένα υπέρβαρο και γεμάτο από φίλους αυτοκίνητο, το 25% ότι θα δεχόταν να μπει στο αυτοκίνητο με κάποιον που γνωρίζει ότι είναι μεθυσμένος και το 24% ότι θα οδηγούσε έχοντας πάρει ναρκωτικά. Συνολικά, το 41% πιστεύει ότι μερικές φορές οδηγεί παράτολμα, το 26% ότι έχει εμπλακεί σε ατύχημα και ότι το 20% ότι έχει βρεθεί σε αυτοκίνητο που το έχει σταματήσει η αστυνομία. Συνολικά, το 93% θεωρεί ότι έχει τα κατάλληλα οδηγικά προσόντα – αλλά το 54% παραδέχεται ότι δεν οδηγεί πάντα με απόλυτη ασφάλεια. Στη Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Βρετανία, από τους ερωτηθέντες, οι Γάλλοι οδηγοί έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να τους σταματήσει η αστυνομία ενώ οδηγούν. Οι Γερμανοί ανησυχούν λιγότερο για την πιθανότητα εμπλοκής σε τροχαίο ατύχημα. Οι Ιταλοί κάνουν τη μεγαλύτερη χρήση κινητών τηλεφώνων, ενώ οι Ισπανοί τείνουν να οδηγούν ριψοκίνδυνα όταν μεταφέρουν φίλους. Οι Βρετανοί οδηγοί έχουν τη μεγαλύτερη συχνότητα ατυχημάτων από διάσπαση της προσοχής εξ αιτίας μιας ελκυστικής παρουσίας στο δρόμο. Το πρόγραμμα της Ford DSFL που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στην Αμερική πριν από 13 χρόνια, προσφέρει τώρα σεμινάρια σε Βέλγιο, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία, Ρουμανία, Ρωσία, Ισπανία, Τουρκία και ΗΠΑ. Τα μαθήματα καλύπτουν αναγνώριση κινδύνων, έλεγχο του οχήματος, έλεγχο της ταχύτητας και του όγκου καθώς και τους κινδύνους που προκαλούνται από την οδήγηση μετά από κατανάλωση αλκοόλ, οδήγηση μετά από χρήση ναρκωτικών ουσιών, και λήψη selfies – μετά από προηγούμενη έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Ford το 2014, αποκαλύφθηκε ότι 1 στους 4 νεαρούς οδηγούς έχει ποζάρει για μία selfie πίσω από το τιμόνι. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26 Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών
Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55 Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές!
Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56 Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο
Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00 Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια;
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του; Αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει νέες ανάγκες ασφάλισης και ενημέρωσης των πελατών σας. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαμορφώνει... Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50
AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες; Η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, προβλέποντας τις ανάγκες συντήρησης πριν γίνουν ζημιές. Πώς επηρεάζεται η αγορά και τι... Γιώργος Μούζος, 17/07/2025 - 09:00
Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου Πώς η τεχνολογία blockchain μετασχηματίζει τον τρόπο με τον οποίο οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν τις απάτες. Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 14/07/2025 - 08:57
Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές; Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το Adaptive Cruise Control ενδέχεται να αυξάνει την πιθανότητα ατυχημάτων. Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές... Γιώργος Μούζος, 11/07/2025 - 09:37
Πώς η άνοδος των ηλεκτρικών ποδηλάτων και e-scooters επαναπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης; Τα e-scooters και τα ηλεκτρικά ποδήλατα φέρνουν επανάσταση στην αστική μετακίνηση, αλλά και νέο τοπίο ευθυνών για τον ασφαλιστικό κλάδο. Τα... Γιώργος Μούζος, 09/07/2025 - 09:09
Ασφάλεια και ADAS: Νέα δεδομένα στις δοκιμές που αλλάζουν τον ασφαλιστικό κλάδο Πώς η νέα γενιά τεχνολογιών στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) επηρεάζει τις ασφαλιστικές εταιρείες και αλλάζει τον τρόπο αξιολόγησης του... Γιώργος Μούζος, 07/07/2025 - 09:04