close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Τι δεν πρέπει να λέει ένας πωλητής στον πελάτη και πώς κερδίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη!
Κωνσταντίνος Φωτόπουλος
Κωνσταντίνος Φωτόπουλος,
19/11/2025 - 09:35
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι δεν πρέπει να λέει ένας πωλητής στον πελάτη και πώς κερδίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη!

Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 19/11/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σε κάθε είδος πώλησης, από προϊόντα τεχνολογίας μέχρι υπηρεσίες ασφάλισης, οι λέξεις έχουν τεράστια σημασία. Ένας πωλητής μπορεί να κερδίσει τον πελάτη με ειλικρίνεια και καθαρή επικοινωνία, αλλά μπορεί και να τον χάσει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα χρησιμοποιώντας λάθος φράσεις.

Ας δούμε ποιες φράσεις πρέπει να αποφεύγονται και πώς μπορεί ένας επαγγελματίας να χτίσει αληθινή εμπιστοσύνη.

Οι φράσεις που πρέπει να αποφεύγει κάθε επαγγελματίας πωλητής

1: «Είναι η καλύτερη επιλογή, εμπιστεύσου με»

Η εμπιστοσύνη δεν απαιτείται· κερδίζεται.
Όταν ένας πωλητής ζητά τυφλή εμπιστοσύνη, ο πελάτης συνήθως κάνει το αντίθετο.

2: «Όλοι αυτό αγοράζουν»

Το «όλοι» δεν σημαίνει κάτι για τον πελάτη.
Ο κάθε άνθρωπος έχει μοναδικές ανάγκες, ειδικά στην ασφάλιση, όπου οι συνθήκες ζωής, εισοδήματος και κινδύνων διαφέρουν.

3: «Μην ανησυχείς, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος»

Αυτή η φράση είναι όχι απλώς λανθασμένη, αλλά επικίνδυνη.
Υπάρχουν πάντα κίνδυνοι, γι’ αυτό και υπάρχουν τα προϊόντα ασφάλισης.

4: «Αν δεν το πάρεις τώρα, το χάσες»

Ο εκφοβισμός δεν είναι τεχνική πώλησης. Είναι τρόπος να τρομάξεις έναν άνθρωπο και να χάσεις για πάντα την εμπιστοσύνη του.

5: «Δεν χρειάζεται να το διαβάσεις, είναι τυπικό»

Η διαφάνεια είναι θεμέλιο της επαγγελματικής ηθικής.
Ένας πωλητής που αποτρέπει τον πελάτη από το να διαβάσει συμβόλαιο, όρους ή καλύψεις, είναι ένας πωλητής που… αποχαιρετά τη φήμη του.

Γιατί αυτές οι φράσεις καταστρέφουν εμπιστοσύνη;

Επειδή μεταφέρουν:

  • έλλειψη σεβασμού,
  • πίεση,
  • υπερβολική αυτοπεποίθηση,
  • απόκρυψη πληροφοριών.

Ο σύγχρονος πελάτης δεν θέλει κάποιον να τον «πείσει».
Θέλει κάποιον να τον καθοδηγήσει.

Η φιλοσοφία των κορυφαίων ομάδων: τι δίδασκε ο Πελέ και πώς εφαρμόζεται στις πωλήσεις

Ο Πελέ ήταν γνωστός όχι μόνο για το ταλέντο του αλλά και για τον τρόπο που εμψύχωνε την ομάδα του. Μία από τις πιο χαρακτηριστικές του φράσεις ήταν:

 «Ο καλύτερος τρόπος να σεβαστείς το παιχνίδι είναι να δίνεις το 100% κάθε φορά που μπαίνεις στο γήπεδο.»

Αυτό το mindset εφαρμόζεται τέλεια στην ασφάλιση και στις πωλήσεις:

  • Δίνεις το 100% όταν εξηγείς καθαρά τι καλύπτει ένα συμβόλαιο.
  • Δίνεις το 100% όταν ενημερώνεις τον πελάτη για τους πραγματικούς κινδύνους.
  • Δίνεις το 100% όταν δεν κρύβεις λεπτομέρειες για την τιμή ή τους όρους.

Όπως ο Πελέ πίστευε ότι ο σεβασμός στο παιχνίδι ξεκινά από την αλήθεια και την προσπάθεια, έτσι και ο καλός ασφαλιστικός σύμβουλος δείχνει σεβασμό στον πελάτη με ειλικρίνεια και πλήρη διαφάνεια.

Και σε προϊόντα ασφάλισης, όπου ο πελάτης βασίζεται στη δική σου καθοδήγηση, αυτή η φιλοσοφία είναι μονόδρομος.

Τι πρέπει να λέει ένας σωστός πωλητής για να χτίζει εμπιστοσύνη

1. Ειλικρίνεια και ρεαλιστικές προσδοκίες

Όχι υπερβολές, όχι ψεύτικες υποσχέσεις.
Ο πελάτης εκτιμά τη ρεαλιστική παρουσίαση: «Αυτό καλύπτει, αυτό δεν καλύπτει.»

2. Κατανόηση αναγκών

Οι καλύτεροι πωλητές μιλούν λιγότερο και… ακούν περισσότερο.
Κάθε πελάτης έχει:

  • δικούς του φόβους,
  • δικές του ανάγκες,
  • δικό του προϋπολογισμό.

3. Σωστή ενημέρωση ειδικά στην ασφάλιση

Όταν παρουσιάζεις προϊόντα ασφάλειας (υγείας, ζωής, αστικής ευθύνης, ταξιδίου κ.λπ.), ο ρόλος σου είναι ουσιαστικός.

Ο πελάτης δεν αγοράζει απλώς κάτι.
Αγοράζει προστασία και εσύ είσαι ο άνθρωπος που πρέπει να την εξηγήσει σωστά.

Συμπέρασμα: Ο πωλητής που κερδίζει δεν πιέζει, βοηθά!

Ο επαγγελματίας που ξεχωρίζει είναι αυτός που:

  • μιλά ειλικρινά,
  • δεν χρησιμοποιεί λάθος φράσεις που μειώνουν την εμπιστοσύνη,
  • ενημερώνει σωστά,
  • και λειτουργεί με τη φιλοσοφία του Πελέ:
    σεβασμός, διαφάνεια, 100% προσπάθεια σε κάθε «ματς».

Ποιος είναι ο Κωνσταντίνος Φωτόπουλος

O Κωνσταντίνος Φωτόπουλος είναι απόφοιτος των ΤΕΙ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ενώ στη συνέχεια σπούδασε Οικονομικά στο Southeastern University «Business Development Manager». Ξεκίνησε την διαδρομή του στο χώρο της ασφάλισης το 1993 σε μια πολυεθνική ασφαλιστική εταιρία, καταφέρνοντας μέσα στην πορεία του από το 1995 ως το 2000 να διακριθεί ως 1ος πωλητής σε νέα παραγωγή και το 1996 να λάβει την ύψιστη διάκριση, την 1η θέση νέας παραγωγής σε όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες της Ελλάδας. Από το 2000 ως και το 2010 διακατείχε διευθυντικές θέσεις ως Manager νέων πωλητών σε πολύ μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες δημιουργώντας πολλά νέα ταλέντα στην αγορά. Το 2012 προχώρησε στην ίδρυση της δικής του εταιρίας πρακτόρων ασφαλειών, την Wise Daedalus η οποία έχει αποδείξει μέσα σε 12 χρόνια επιτυχούς λειτουργίας, πως όχι μόνο είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις ανάγκες των πελατών της αλλά και να δημιουργεί συνεχώς νέα, καινοτόμα και πρωτοποριακά προϊόντα στην ευρωπαϊκή αγορά , με μεγάλη εξειδίκευση στον κλάδο Υγείας , Περιουσίας και Αστικής Ευθύνης. Το 2021 γεννήθηκε η ιδέα της εταιρίας Hoolie της πρώτης all-in-one Digital Platform Pet Insurance , δημιουργώντας για πρώτη φορά το Pet Industry στην Ελλάδα. Η Hoolie θεωρείται η πρώτη Aminal Friendly εταιρία στην Ελλάδα με εξειδίκευση στην ασφάλιση κατοικίδιου.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τι δεν πρέπει να λέει ένας πωλητής στον πελάτη και πώς κερδίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη!
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 19/11/2025 - 09:35

    Τι δεν πρέπει να λέει ένας πωλητής στον πελάτη και πώς κερδίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη!

  • Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 13/11/2025 - 09:10

    Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές

  • Ασφάλιση Ηλεκτρολόγων στην Ελλάδα: Μια Αναγκαιότητα για Κάθε Επαγγελματία του Κλάδου
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 31/10/2025 - 09:22

    Ασφάλιση Ηλεκτρολόγων στην Ελλάδα: Μια Αναγκαιότητα για Κάθε Επαγγελματία του Κλάδου

  • Εργασιομανία στον Κλάδο των Ασφαλειών: Ένας Ορατός αλλά Υποτιμημένος Κίνδυνος
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 19/06/2025 - 13:05

    Εργασιομανία στον Κλάδο των Ασφαλειών: Ένας Ορατός αλλά Υποτιμημένος Κίνδυνος

  • Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα

    Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα

    Η ερώτηση είναι απλή, αλλά καίρια: Μπορεί ένας ασφαλιστής που δεν είναι ασφαλισμένος να πείσει κανέναν άλλον να ασφαλιστεί; Εδώ και χρόνια...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 20/05/2025 - 09:50
  • Πόσα Πράγματα Εκτός του Χαρακτήρα σου Πρέπει (ή Αντέχεις) να Κάνεις για να Πετύχεις;

    Πόσα Πράγματα Εκτός του Χαρακτήρα σου Πρέπει (ή Αντέχεις) να Κάνεις για να Πετύχεις;

    Η επιτυχία είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα της εποχής μας. Όλοι τη θέλουμε, όλοι τη διεκδικούμε, αλλά συχνά...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 10/04/2025 - 11:14
  • Το Μυστικό της Επιτυχίας για Ασφαλιστές: Εμπιστοσύνη & Σεβασμός

    Το Μυστικό της Επιτυχίας για Ασφαλιστές: Εμπιστοσύνη & Σεβασμός

    Στον κόσμο των ασφαλίσεων, η πρώτη εντύπωση μπορεί να καθορίσει αν ένας υποψήφιος πελάτης θα σας ακούσει, θα σας εμπιστευτεί...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 07/03/2025 - 09:07
  • Αστική Ευθύνη Κτηνιάτρων: Γιατί είναι απαραίτητη

    Αστική Ευθύνη Κτηνιάτρων: Γιατί είναι απαραίτητη

    Γράφει ο Κωνσταντίνος Φωτόπουλος Ο ρόλος του κτηνιάτρου είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία και την ευημερία των κατοικιδίων μας. Ωστόσο,...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 26/02/2025 - 09:44
  • Παρακολούθηση τηλεόρασης: Πώς επηρεάζει την υγεία, την καριέρα και την παραγωγικότητα

    Παρακολούθηση τηλεόρασης: Πώς επηρεάζει την υγεία, την καριέρα και την παραγωγικότητα

    Η τηλεόραση, ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα ψυχαγωγίας, είναι εδώ και δεκαετίες αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Παρόλο που...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 24/01/2025 - 10:18
  • Αστική Ευθύνη Εργοδότη – Ουσιαστική Προστασία για Εργοδότες και Εργαζομένους!

    Αστική Ευθύνη Εργοδότη – Ουσιαστική Προστασία για Εργοδότες και Εργαζομένους!

    Καλημέρα σε όλους! Σήμερα, θα αναλύσουμε τη σημαντικότητα της αστικής ευθύνης εργοδότη, μιας προστασίας που είναι ζωτικής σημασίας για την...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 16/01/2025 - 09:30

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

«Η Έξοδος 200 χρόνια μετά» - Το Μεσολόγγι παρουσιάζει το επετειακό του πρόγραμμα
09:08 «Η Έξοδος 200 χρόνια μετά» - Το Μεσολόγγι παρουσιάζει το επετειακό του πρόγραμμα
  • 09:00 Με καρκίνο κινδυνεύουν 197 παιδιά στην Ευρώπη που γεννήθηκαν με σπέρμα Δανού δότη με γονίδιο καρκίνου!
  • 08:51 Mastercard: Αυξητικές τάσεις στις συναλλαγές με κάρτες στην Ελλάδα - Αύξηση 18% το 2025 - 2026
  • 08:45 Ο Γιώργος Παπαστεφάνου και η επιστροφή στο «δεύτερο σπίτι»
  • 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
  • 18:29 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  • 15:40 Κ.Πιερρακάκης: Στόχος μας είναι να αλλάξουμε το παραγωγικό μοντέλο με περισσότερες επενδύσεις και μεγαλύτερη εξωστρέφεια
  • 15:20 Άκης Σκέρτσος: Μια Ελλάδα με όλους, για όλους - Η τηλεματική κάρτα αναπηρίας γίνεται επιτέλους πράξη
  • 14:00 ΤτΕ: Στατιστικά Στοιχεία Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης - γ΄ τρίμηνο 2025
  • 13:54 ΕΑΕΕ: «Εγχειρίδιο Προϊόντων Αστικής Ευθύνης» Εργοδοτική Ευθύνη
  • 13:36 Έκθεση KPMG: Το μεγάλο στοίχημα της ανάπτυξης της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς
  • 13:16 3 Ακαδημαϊκές υποτροφίες από την ΑΜΚΕ ΚΛΕΩΝ ΤΣΕΤΗΣ, στις Καρδιολογικές Κλινικές του ΕΚΠΑ το 2026
  • 13:00 Έκθεση KPMG για την ασφαλιστική αγορά: Πως αποτιμούν την εικόνα τέσσερα στελέχη του κλάδου (video)
  • 12:30 Από την Αθήνα στη Φλωρεντία live-streaming: Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική στο επίκεντρο του συνεδρίου “Floretina 2025”
  • 12:25 Ε.Ε.Α.- Σωματεία: Συστράτευση και ενέργειες για την παραβίαση των εμπορικών δικαιωμάτων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  • 10:30 Δωρεάν φάρμακα για την παχυσαρκία: Ξεκινά η διαδικασία - Εκδόθηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση
  • 09:48 Χαιρετισμός της Υποδιοικήτριας της ΤτΕ Χρ. Παπακωνσταντίνου στην ημερίδα «Εποπτεία και πρόοδος στην εκκαθάριση χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων»
  • 09:45 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  • 09:34 Audi: Επέτειος 50 χρόνων για τον πεντακύλινδρο κινητήρα της Audi
  • 09:07 Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  3. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  4. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  5. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  6. 4/12 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα
  7. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube