Γιώργος Μούζος, 8/2/2016 - 22:30 facebook twitter linkedin Νέο Audi A4: Πιο high tech από ποτέ! Γιώργος Μούζος, 8/2/2016 facebook twitter linkedin Το νέο Audi A4 μπήκε αισίως στην 5η του γενιά. Ποιοτικό και τεχνολογικά προηγμένο, είναι σίγουρο πως θα σας κερδίσει τόσο με την δυναμική του εμφάνιση, όσο και με τις ικανότητές του! Όπως και να το κάνουμε το A4 είναι το μοντέλο εκείνο που έρχεται στο μυαλό όλων μόλις ακούσουν το όνομα της Audi. Άλλωστε είναι το αυτοκίνητο εκείνο που έχει έναν εξαιρετικά μεγάλο όγκο πωλήσεων σε όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του. Εμφάνιση ραφιναρισμένη και σοφιστικέ! Παρατηρώντας εξωτερικά το νέο Α4 θα διαπιστώσετε ότι φέρει αρκετές ομοιότητες με το μοντέλο που αντικατέστησε. Παρόλα αυτά όμως εύκολα θα διακρίνει κανείς και τα νέα στοιχεία του design που ενστερνίζεται. Όπως τη σχεδιαστική νόρμα του σχήματος V, αλλά και τις μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις που διαθέτει. Στο εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου, ξεχωρίζει η μεγάλη εξάγωνη μάσκα του, αλλά εκείνα που θα σας αιχμαλωτίσουν το βλέμμα, είναι είναι τα νεύρα κατά μήκος του καπό, καθώς και οι ελαφρώς πιο φουσκωμένοι θόλοι, που σε συνδυασμό με την έντονη ακμή που «τρέχει» σε όλο το αμάξωμα, δημιουργούν ένα αρκετά πιο δυναμικό σύνολο. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι αρκετά πιο εμφατικό από το προηγούμενο μοντέλο, λόγω και των μεγαλύτερων εξωτερικών διαστάσεων. Πιο συγκεκριμένα το νέο Audi A4 έχει μήκος 4,73 μ. (+25 χλστ.), πλάτος 1,84 μ. (+26 χλστ.) και ύψος 1,43 μ. αντίστοιχα. Αυτό όμως που κατάφεραν να κάνουν οι σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας είναι να δώσουν στο νέο τους μοντέλο κορυφαίο αεροδυναμικό συντελεστή, ο οποίος ανέρχεται στο Cd 0.23, τιμή κορυφαία ανεξαρτήτου κατηγορίας! Εσωτερικό τεχνολογικά προηγμένο! Αυτό που ξεχωρίζει στην καμπίνα του νέου Audi A4 είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, Audi Virtual Cockpit, το οποίο μας είχε συστήσει η Audi για πρώτη φορά μέσα από το εντυπωσιακό Audi TT. Τις εντυπώσεις επιπλέον κερδίζει η οθόνη του συστήματος infotainment, αλλά και η εξαιρετική σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας του Α4, ενώ στον τομέα της ποιότητας, ο πήχης είναι τρομερά ψηλά. Η πρακτικότητα και η εργονομία είναι σε εξαιρετικά επίπεδα, με τα πάντα να είναι στη διάθεση οδηγού και επιβατών, ενώ και η λίστα με τον έξτρα εξοπλισμό είναι πραγματικά τεράστια! Για πρώτη φορά με 1,4 λτ. turbo κινητήρα Η κινητήρια γκάμα του νέου Audi A4 είναι πραγματικά πλήρης. Άλλωστε πλέον είναι διαθέσιμο και με downsized κινητήρα 1,4 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενο που αποδίδει 150 ίππους. Νούμερο που σε συνδυασμό με το μειωμένο βάρος του αμαξώματος λόγω της χρήσης του νέου μεταβλητού πλαισίου MLB Evo, προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις στο νέο Α4. Στους βενζινοκινητήρες υπάρχει διαθέσιμος ο TFSI των 2.000 κυβικών με τα 252 άλογα, που συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση quattro και το αυτόματο κιβώτιο S-Tronic, ενώ στους diesel υπάρχουν οι εκδοχές των 150 και των 190 ίππων του 2.0 TDI. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας; Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από... Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10