close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
5/6/2025 - 13:18
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες

Λάουρα Σταυρίδου, 5/6/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560)

Της Λάουρας Σταυρίδου


Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και άμεσα -από εφαρμογές για την μετακίνηση, μέχρι αγορές με ένα κλικ- οι σημερινοί ασφαλισμένοι και δυνητικοί πελάτες περιμένουν κάτι περισσότερο από απλώς ασφαλιστήρια συμβόλαια.

Για να ευδοκιμήσετε σε αυτό το ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον, θα πρέπει η χρήση της τεχνολογίας να γίνεται όχι μόνο για  λόγους καινοτομίας, αλλά για την πρακτική βελτίωση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και της βελτιστοποίησης όλων των διαδικασιών, από την πώληση και την ανάληψη του κινδύνου, ως την διαχείριση των απαιτήσεων.

Δυνητικοί και υπάρχοντες πελάτες θέλουν γρήγορη, βολική, εξατομικευμένη εξυπηρέτηση από τους ασφαλιστικούς τους πράκτορες.

Στον αντίποδα, η χρήση της τεχνολογίας στην καθημερινότητα, επιτρέπει στους Ασφαλιστικούς πράκτορες να κατευθύνουν το ταλέντο που διαθέτουν, προς ευκαιρίες υψηλής ανταποδοτικότητας όπως η απόκτηση πελατών και η επιχειρηματική τους ανάπτυξη, αντί να αναλώνονται σε απλές εργασίες που δεν απαιτούν τεχνογνωσία όπως η τήρηση αρχείων.

Σήμερα το ζητούμενο απο τον ασφαλιστικό πράκτορα είναι να αποκτήσει Ψηφιακή Νοοτροπία.

Οι σύγχρονοι πελάτες, ιδίως οι Millennials και η Γενιά Z, είναι γεννημένοι και μεγαλωμένοι μέσα στη ψηφιακή τεχνολογία. Σύμφωνα με μια έκθεση της «Accenture» του 2024 , το 77% των πελατών των ασφαλιστικών εταιριών,  δηλώνουν πρόθυμοι να αλλάξουν πάροχο προκειμένου να έχουν μια καλύτερη ψηφιακή εμπειρία . Παράλληλα, μια μελέτη για το δυναμικό πωλήσεων, διαπίστωσε ότι το 80% των καταναλωτών θεωρούν την «εμπειρία πελάτη» που παρέχει μια εταιρεία, εξίσου σημαντική με τα προϊόντα της.

Πολλές έρευνες καταναλωτών έχουν δείξει πως οι πελάτες πλέον αναμένουν:

  • Προσβασιμότητα 24/7 ή τουλάχιστον γρήγορες απαντήσεις σε αιτήματα τους.
  • Η επικοινωνία από τον ασφαλιστικό πράκτορα να είναι συμβατή με τα κινητά.
  • Να υπάρχει διαφάνεια στη τιμολόγηση και οι προσφορές να είναι άμεσες.
  • Η τεκμηρίωση των στοιχείων για τη συμπλήρωση της αίτησης να είναι ψηφιακή και οι υπογραφές να είναι ηλεκτρονικές.
  • Το πιο σημαντικό : Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση βασισμένη στις ανάγκες και τις συμπεριφορές των πελατών.

Όλα τα παραπάνω είναι υπέροχα αλλά τι θα γίνει με την ασφάλιση ως επάγγελμα; Ο ασφαλιστικός πράκτορας πρόκειται να εξαφανιστεί; 

Προσωπικά πιστεύω ότι η Sabine VanderLinden, CEO της Alchemy Crew και Insurtech Thought Leader, το έθεσε πολύ σωστά:

 «Τα ψηφιακά εργαλεία δεν αντικαθιστούν τον πράκτορα — τον ενδυναμώνουν. Οι πράκτορες που ευδοκιμούν είναι αυτοί που χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να ενδυναμώσουν τις σχέσεις, όχι να τις αντικαθιστούν.»

Πρακτικά όμως τι σημαίνει αυτό για τους πράκτορες στην καθημερινότητα;

Το παραδοσιακό μοντέλο γραφείου, με έντονη γραφειοκρατία, δεν επαρκεί πλέον. Αλλά τα καλά νέα είναι ότι οι πράκτορες δεν χρειάζεται να γίνουν ειδικοί στην τεχνολογία, απλώς πρέπει να συνδεθούν με τα σωστά συστήματα.

1. Υιοθετήστε τα Ψηφιακά Κανάλια Επικοινωνίας

Η αποστολή μηνυμάτων κειμένου, email και βιντεοκλήσεων γίνονται πλέον καθιερωμένη. Εργαλεία όπως το RingCentral , το Zoom ή το WhatsApp Business επιτρέπουν στους εκπροσώπους να συναντούν πελάτες από όπου κι αν βρίσκονται, δηλαδή στα τηλέφωνα  τους.

Αν αυτό δεν σας πείθει, είτε ορισμένα στατιστικά:

Σύμφωνα με την Έρευνα Καταναλωτών του Podium για το 2023 , το 41% των ασφαλισμένων προτιμούν να επικοινωνούν μέσω μηνυμάτων,  ωστόσο μόνο το 17% των ασφαλιστικών εταιρειών το χρησιμοποιούν τακτικά.

2. Αυτοματοποιήστε τη ρουτίνα, εξατομικεύστε τα υπόλοιπα

Χρησιμοποιήστε CRM όπως το AgencyBloc , το HubSpot ή το Vertafore για να παρακολουθείτε εκκρεμότητες, να έχετε υπενθυμίσεις ραντεβού και ειδοποιήσεις για τις ανανεώσεις συμβολαίων. Αυτό σας εξοικονομεί χρόνο και διασφαλίζει ότι θα ασχολείστε μόνο με τα σημαντικά ζητήματα, ενώ παράλληλα σας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρετε περισσότερη προσωπική προσοχή σε κρίσιμες στιγμές των πελατών σας.

3. Να συντάσσετε άμεσες προσφορές.

4. Αποφύγετε το χαρτί

Η ψηφιακή διαχείριση εγγράφων αποτελεί βασική προσδοκία όχι μόνο των περιβαντολόγων αλλά και όσων δεν επιθυμούν να συσσωρεύουν χάρτινα αρχεία. Οι πελάτες προτιμούν την ευκολία των ηλεκτρονικών υπογραφών, την ψηφιακή παράδοση ασφαλιστηρίων συμβολαίων και τις ασφαλείς πύλες εγγράφων .

5. Καλύτερο το προλαμβάνειν παρά το θεραπεύειν

Χρησιμοποιήστε αναλυτικά δεδομένα από το CRM για να προβλέψετε τις ανάγκες των πελατών, όπως  η προσθήκη μιας νέας κάλυψης είτε για προετοιμασία για ανανεώσεις.

Ένας προνοητικός πράκτορας χτίζει την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη.

6. Το Ανθρώπινο Στοιχείο Εξακολουθεί να Έχει Σημασία

 

Ακόμα και σε έναν κόσμο που βασίζεται στην τεχνολογία, οι πελάτες εκτιμούν την ενσυναίσθηση, τις συμβουλές και την εμπιστοσύνη. Όπως σημείωσε η McKinsey σε μια έκθεση του 2024, «Η ανθρώπινη αλληλεπίδραση παραμένει βασικός παράγοντας διαφοροποίησης στην εμπειρία του ασφαλιστικού πελάτη — ειδικά κατά τη διάρκεια των αποζημιώσεων και των πολύπλοκων αποφάσεων κάλυψης».

Θα πρέπει πραγματικά να βρούμε το δρόμο μας με την τεχνολογία γιατί όπως λέει ο Bryan Falchuk (Διευθύνων Συνεργάτης, Insurance Evolution Partners):

«Η τεχνολογία κάνει τη δύσκολη δουλειά. Οι πράκτορες κάνουν τη βαριά σκέψη.»

Εν κατακλείδι

Ο Ασφαλιστικός θεσμός μπορεί να μετράει αιώνες, αλλά η καθημερινή εργασία δεν χρειάζεται να είναι…αρχαία. Ευθυγραμμιζόμενοι με τον τρόπο που οι πελάτες θέλουν να επικοινωνούν και να αγοράζουν, οι ασφαλιστικοί πράκτορες μπορεί να παραμείνουν σχετικά ανταγωνιστικοί, ακόμη και να ευδοκιμήσουν σε έναν κόσμο που βασίζεται στην ψηφιακή τεχνολογία.

Μπορείτε να ελέγξετε την εμπειρία του πελάτη σας μέσα από τη δική σας συνεργασία. Ρωτήστε τον εαυτό σας:

Είναι εύκολο να με προσεγγίσουν;

Μπορούν οι δυνητικοί πελάτες να πάρουν προσφορές χωρίς καθυστέρηση;

Τα συστήματά μου έχουν κατασκευαστεί με γνώμονα την ευκολία ή την πολυπλοκότητα;

Αν όχι, ήρθε η ώρα για αναβάθμιση. Ο επόμενος πελάτης σας το περιμένει ήδη!

Ο απώτερος στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον όπου η τεχνολογία παραμένει στο παρασκήνιο αλλά εξακολουθεί να λειτουργεί σωστά και έξυπνα ώστε να εμπλουτίσει  την εμπειρία του πελάτη.

Διαβάστε παρακάτω το άρθρο από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) και σε ηλεκτρονική μορφή σελ. 108-109 (πατήστε κάτω δεξιά για μεγέθυνση)

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Λάουρα Σταυρίδου
  • ασφαλιστική εκπαίδευση
  • ασφαλιστικός πράκτορας
  • πελάτης
  • ψηφιακή εποχή

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
    Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO

  • Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
    Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00

    Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;

  • Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

  • Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…
    Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00

    Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…

  • Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt

    Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt

    Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps...
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
  • Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες

    Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες

    Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και...
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
  • Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση.

    Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση.

    Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
  • Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»;

    Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»;

    Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για...
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
  • Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων

    Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων

    Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με...
    Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03
  • Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων;

    Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων;

    Ο οργανισμός Insurance Europe μέσω των 39 ενώσεων-μελών του, εκπροσωπεί 922.000 υπαλλήλους και περισσότερες από 4.900 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές επιχειρήσεις κάθε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
16:30 Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
  • 15:30 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
  • 15:10 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα με 40% Έκπτωση σε όλα τα Πακέτα CheckUp healthUp MEN
  • 14:44 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
  • 14:12 Ενσωμάτωση του ΣΔΟΕ στην ΑΑΔΕ για ενίσχυση των φορολογικών ελέγχων
  • 13:50 Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ (video)
  • 13:40 Το IDF παρουσιάζει τη στρατηγική του για το 2030 και την ανανεωμένη εταιρική του ταυτότητα στην επέτειο των 10 ετών
  • 13:15 Η Volante Global διορίζει νέο Μη Εκτελεστικό Διευθυντή
  • 12:50 Η παρέμβαση της ΕΔΙΠΤ στη Διαρκή Επιτροπή της Βουλής για το σχέδιο νόμου «Ενίσχυση της δημοσιότητας και διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο»
  • 11:55 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Πρωτοποριακή εκπαίδευση νέων Χειρουργών στο 17ο Σεμινάριο Χειρουργικής Χεριού & Άνω Άκρου
  • 11:45 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  • 11:14 Deloitte Scale-Ups Confidence Survey 2025: Οι προτεραιότητες, οι προκλήσεις και οι τάσεις για τις scale-ups σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Ισχυρή ανάπτυξη δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα
  • 10:56 ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
  • 10:40 AEGEAN: Ακυρώνει τις πτήσεις της από και προς Τελ Αβίβ για σήμερα 13 Ιουνίου
  • 10:36 Ινστιτούτο Ophthalmica: Στη Θεσ/νίκη η μεγαλύτερη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας στα Βαλκάνια!
  • 10:28 Οι ραγδαίες εξελίξεις στο ισραηλινο-ιρανικό μέτωπο και οι παγκόσμιες αναταράξεις
  • 10:12 Έκθεση αγιογραφίας στο Μουσείο Τσιτσάνη
  • 10:08 Ο δρόμος της συνεργασίας για τα κοινοτικά έργα των προγόνων μας!
  • 10:05 Φορολογικές δηλώσεις: Γιατί πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε έκπτωση φόρου 3%
  • 10:02 Το οχυρό Ρούπελ σε κόμικ - Η ένδοξη σελίδα του ελληνικού στρατού σε εικονογράφηση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος
  7. 10/6 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube