Λάουρα Σταυρίδου, 15/1/2025 - 08:52 facebook twitter linkedin Ποιος συνδυασμός ασφαλιστικών προϊόντων, δίνει νέο αέρα στο χαρτοφυλάκιο; Λάουρα Σταυρίδου, 15/1/2025 facebook twitter linkedin Ο καλύτερος τρόπος να δείξει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής την εμπειρία του στον πελάτη, είναι να κάνει ένα σωστό συνδυασμό, που θα τον προστατέψει αποτελεσματικά τη στιγμή της ζημιάς. Ένας από τους πιο βασικούς και συχνούς κινδύνους της εποχής μας, είναι οι διαδικτυακές απάτες. Πολλοί άνθρωποι χάνουν χρήματα όταν γίνονται online πληρωμές χωρίς την έγκρισή τους ή κάνουν αγορές από e-shop που δεν τους παραδόθηκαν ποτέ. Επίσης μπορεί κάποιος ν’ αποκτήσει παράνομα πρόσβαση στο email ή τους λογαριασμούς τους στα social media. Για τις ηλεκτρονικές αυτές απάτες υπάρχει ασφάλιση (Cyber Protection) η οποία είναι απαραίτητη σε κάθε πελάτη σας που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο. Αν και αυτές οι καλύψεις συνήθως προβλέπουν αμοιβή για τον δικηγόρο που θα κάνει την σύνταξη της καταγγελίας ή την αναφορά στις αρμόδιες αρχές, είναι καλό να δώσετε στον πελάτη ένα αυτόνομο συμβόλαιο Νομικής Προστασίας. Αυτά τα δυο συμβόλαια είναι χαμηλού ασφαλίστρου και δεν επιβαρύνουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό, αλλά έχουν πολύ ισχυρό αποτέλεσμα, καθώς οι διαδικτυακές απάτες είναι πλέον καθημερινότητα. Αυτός ο συνδυασμός μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως door opener και επίσης δίνει ένα νέο αέρα επικαιροποίησης στο χαρτοφυλάκιο σας! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 28/05/2025 - 09:17 Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν Συνταξιοδοτικό Προγραμματισμό;
Λάουρα Σταυρίδου, 27/05/2025 - 11:21 Επιχειρηματική Ασφάλιση σε επιχειρηματία…γυναίκα. Τι πρέπει να ξέρουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 26/05/2025 - 09:23 Πτώση μαρμάρων από μπαλκόνι - Γιατί δεν Καλύπτεται από την Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης;
Λάουρα Σταυρίδου, 23/05/2025 - 10:16 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;
Χάνεται το νόημα της Ανάλυσης Αναγκών με τα υψηλά Ασφάλιστρα Υγείας; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές σίγουρα θυμούνται από τις εκπαιδεύσεις, πως το Ασφάλιστρο πρέπει να είναι ποσοστό του εισοδήματος και όχι... Λάουρα Σταυρίδου, 21/05/2025 - 08:57
Άνοιγμα ασφαλιστικής συζήτησης. Θέλει καλή προετοιμασία! Όπως σε μια παρτίδα σκάκι, το «άνοιγμα» είναι πολύ σημαντικό, έτσι και στη πρώτη συνάντηση με έναν πελάτη, η φράση... Λάουρα Σταυρίδου, 20/05/2025 - 09:36
Πελάτες ανεξάρτητοι, σκεπτικιστές, οικονομικά ανασφαλείς; Υπάρχουν Επιχειρήματα για όλους! Είναι γνωστό πως η εργασία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή γίνεται πιο εύκολη αν καταφέρει να προσαρμόσει την επιχειρηματολογία του, ανάλογα με... Λάουρα Σταυρίδου, 19/05/2025 - 09:06
Μην αποκαρδιώνεστε! Η εργασία του ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι σημαντική! Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, σίγουρα θυμούνται τη φράση «η δουλειά μας δεν είναι επάγγελμα, είναι λειτούργημα». Η αλήθεια είναι ότι... Λάουρα Σταυρίδου, 16/05/2025 - 09:37
Είναι υποχρεωτική η παροχή Συμβουλής στον δυνητικό πελάτη από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Μια από τις υποχρεώσεις του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή κατά τη συμμόρφωση με την IDD -Insurance Distribution Directive- και τη νομοθεσία (Ν.... Λάουρα Σταυρίδου, 14/05/2025 - 09:10
Ο όρος «Εκχώρηση ή ενεχυρίαση», ως εργαλείο στα χέρια του ασφαλισμένου στον κλάδο υγείας, σε απολογιστική αποζημίωση Στους γενικούς όρους κάθε συμβολαίου ζωής συναντάμε τον όρο «Εκχώρηση ή Ενεχυρίαση». Σύμφωνα με αυτόν ο Συμβαλλόμενος έχει το δικαίωμα... Λάουρα Σταυρίδου, 12/05/2025 - 09:37