Λάουρα Σταυρίδου, 8/8/2025 - 08:51 facebook twitter linkedin Γιατί όποιος δεν έκανε διακοπές, χρειάζεται την Ασφάλιση περισσότερο; Λάουρα Σταυρίδου, 8/8/2025 facebook twitter linkedin Γεμάτες είναι οι παραλίες της Αττικής, όχι μόνο από όποιους γύρισαν από διακοπές ή εκείνους που περιμένουν να φύγουν. Αρκετοί είναι οι συμπολίτες μας που δεν κατάφεραν να πάνε διακοπές, κυρίως λόγω οικονομικής στενότητας. Ανάμεσα σε αυτούς είναι και ορισμένοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές αλλά και δυνητικοί πελάτες. Η πραγματικότητα λοιπόν είναι πως όποιος δεν κατάφερε να κάνει διακοπές, λόγω δυσκολίας στα οικονομικά του, έχει μεγαλύτερη ανάγκη από την στήριξη που προσφέρει ένα Ασφαλιστήριο. Είτε πρόγραμμα υγείας, είτε κάλυψη της κατοικίας, όποιος δεν έχει αρκετά χρήματα να κάνει διακοπές, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα χρειαστεί οικονομική βοήθεια, αν συμβεί ένα αιφνίδιο γεγονός. Διαφορετικά ποιο είναι το Backup plan για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών, όταν οι καταθέσεις δεν επαρκούν ούτε για διακοπές; Θα μου πείτε «εδώ δεν κάνω διακοπές, θα αγοράσω Ασφάλεια;» αλλά στη πραγματικότητα αυτός είναι ο λόγος. Όσο πιο οικονομικά ευάλωτος είναι κανείς, τόσο η Ασφάλιση γίνεται από μια έξυπνη κίνηση, κίνηση ανάγκης. Αν αυτό ακούγεται παράξενο, είναι γιατί η κουλτούρα μας, δίνει προτεραιότητα στην κατανάλωση παρά στην σωστή οικονομικά διαχείριση. Υπάρχουν συμβόλαια με 10€/μήνα, αυτό είναι ένα ποσό που είναι πιο εφικτό να εξασφαλιστεί. Εκ πείρας λοιπόν θα σας πω ότι ενώ κανείς δεν γνωρίζει μια σίγουρη συνταγή επιτυχίας, η συνταγή της αποτυχίας όμως, είναι πολύ γνωστή: «Να κάνει κάποιος περισσότερες φορές αυτό που θέλει και σχεδόν ποτέ αυτό που πρέπει». Έχοντας πει αυτά, να θυμίσω πως υπάρχουν προγράμματα υγείας με μικρό κόστος και ασφαλίσεις κατοικιών, πραγματικά πολύ προσιτές. Κάνοντας λοιπόν αυτό που πρέπει, διασφαλίζει πως από εδώ και στο εξής, ή μόνη πορεία είναι η ανοδική, γιατί τις έκτακτες εκροές τις καλύπτει μια καλή Ασφάλιση! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά; Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06