Λάουρα Σταυρίδου, 22/8/2025 - 08:53 facebook twitter linkedin Τι μορφή παίρνει το τρίγωνο που αλλάζει; Λάουρα Σταυρίδου, 22/8/2025 facebook twitter linkedin Το προειδοποιητικό τρίγωνο έκτακτης ανάγκης, είναι ένα αντικείμενο ασφαλείας, που το αναγνωρίζουμε όλοι, που μπορείς να το αγοράσεις ακόμα και σε πολυκαταστήματα και που δεν πρέπει ποτέ να λείπει από το αυτοκίνητο. Η χρήση του, το να προειδοποιεί τους διερχόμενους οδηγούς ότι υπάρχει ακινητοποιημένο όχημα με βλάβη, είναι αυτή τη στιγμή ο μόνος τρόπος να αποφεύγονται ατυχήματα, ειδικά σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Ωστόσο η χρησιμότητα του άρχισε να απασχολεί τους ειδικούς, διότι έχουν σημειωθεί αρκετά τροχαία, παρά τη χρήση του και μάλιστα ορισμένα έγιναν κατά την προσπάθεια τοποθέτησης του. Έτσι λοιπόν από το 2026 η οδηγία είναι να αντικατασταθεί με έναν φάρο. Ο φάρος είναι ένα δυνατό παλλόμενο φως, που τοποθετείται στην οροφή του αυτοκινήτου, μαγνητικά και με ασφάλεια, καθώς ο οδηγός το μόνο που έχει να κάνει είναι να βγάλει το χέρι του από το παράθυρο και να το ακουμπήσει στον ουρανό του οχήματος του. Πέρα από το δυνατό φως, πολλοί φάροι έχουν τη δυνατότητα να στέλνουν τις συντεταγμένες του οχήματος στο cloud της τροχαίας. Ίσως αυτό να μπορεί να γίνει και με τις ασφαλιστικές εταιρίες. Ποιος θα το σκεφτόταν πως ένα απλό εργαλείο που μας προφυλάσσει όπως το τρίγωνο, θα μπορούσε να εξελιχτεί σε κάτι τόσο χρήσιμο; Επειδή όμως όλους μας ενδιαφέρει και για το κόστος πέρα από τη χρησιμότητα, θα σας πω ότι οι φάροι ξεκινούν από 6,5 € αλλά οι πιο εξελιγμένοι κοστίζουν κοντά στα 30€. Δεδομένου του προβλήματος που έχουμε ως χώρα με τα τροχαία ατυχήματα, φρόνιμο θα ήταν να προμηθευτούμε φάρους, αυτή την πιο εξελιγμένη μορφή του τριγώνου και να μην περιμένουμε να γίνει υποχρεωτική η χρήση του με ευρωπαϊκή οδηγία. Επίσης κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής θα είναι καλό να τον προτείνει σε κάθε πελάτη του, καθώς είναι ένα μέτρο προς τη σωστή κατεύθυνση, δηλαδή την ασφάλεια, στην οδήγηση! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά; Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06