Λάουρα Σταυρίδου, 21/6/2024 - 08:41 facebook twitter linkedin Social Media: Μήπως οι «βαρετές» αναρτήσεις δεν εξυπηρετούν το σκοπό σας; Λάουρα Σταυρίδου, 21/6/2024 facebook twitter linkedin Τα τελευταία χρόνια η παρουσία των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, στο διαδίκτυο γίνεται όλο και πιο συχνή. Ορισμένοι μάλιστα κάνουν καθημερινές αναρτήσεις σε κοινωνικά μέσα για επαγγελματίες. Ωστόσο αναρτήσεις του τύπου « η ασφάλιση ζωής σας χαρίζει ηρεμία» σπάνια έχει απήχηση. Αφ’ ενός ακούγεται κοινότυπη και αφ’ ετέρου, τέτοιου είδους φράσεις δεν είναι αυταπόδεικτες, όπως πχ το: « οι διακοπές στο ξενοδοχείο μας, σας χαρίζουν ηρεμία». Τι θα τράβαγε την προσοχή ενός δυνητικού πελάτη, χρήστη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης; Οι ειδικοί λένε: « Δεν χρειάζεται να είστε ειδικός στο μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing) για να κάνετε μια ενδιαφέρουσα ανάρτηση. Απλώς επικεντρωθείτε στη δημοσίευση πολύτιμου περιεχομένου που θα φανεί χρήσιμο στο κοινό-στόχο σας». Πολλές φορές μια λίστα με τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις και απαντήσεις, που κάνουν οι ήδη πελάτες σας, μπορεί να είναι μια χρήσιμη ανάρτηση και ταυτόχρονα να εξοικειώνει τους ανθρώπους με την ιδέα της ασφάλισης. Κάτι τέτοιο δεν χρειάζεται να είναι πολύ εξειδικευμένο, θα μπορούσε να είναι κάτι απλό όπως « θα αποζημιωθώ για φωτιά στο εξοχικό μου σπίτι, αν δεν έχω καθαρίσει τον περιβάλλοντα χώρο;». Μπορείτε να δημιουργήστε σύντομα εκπαιδευτικά βίντεο που εξηγούν θέματα πάνω σε συμβόλαια. Ακόμα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την τρέχουσα επικαιρότητα, συνδέοντας την, με κομψό και μη τρομολαγνικό τρόπο, με την ασφάλιση. Φυσικά, κάθε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο προς μια σελίδα προορισμού στον ιστότοπο σας, όπου θα παρέχετε περισσότερες πληροφορίες για κάθε θέμα και θα εξηγείτε το είδος των ασφαλιστικών υπηρεσιών που προσφέρετε. Μην επιδιώκετε άμεσα αποτελέσματα, να θυμάστε πως η καλλιέργεια δυνητικών πελατών είναι εξίσου χρήσιμη με την απόκτηση τους. Εξ άλλου είναι μια εργασία που μπορεί να γίνει στον ελεύθερο σας χρόνο, όταν είστε πιο αναπαυτικά και ξεκούραστοι, ώστε να έχετε καλύτερη έμπνευση! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18