close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ο χαρούμενος πελάτης οδηγεί στην ανάπτυξη τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
10/10/2022 - 08:37
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο χαρούμενος πελάτης οδηγεί στην ανάπτυξη τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων!

Γιώργος Μούζος, 10/10/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η εμπειρία του πελάτη αποτελεί σημαντικό παράγοντα διαφοροποίησης και ανάπτυξης μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών. Για το λόγο αυτό οι περισσότερες ασφαλιστικές πραγματοποιούν στρατηγικές επενδύσεις για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών τους.

Οι επενδύσεις αυτές αφορούν τόσο τις υλικοτεχνικές υποδομές της εταιρείας, όσο και την ανάπτυξη του έμψυχου δυναμικού. Η βελτιωμένη εμπειρία – εξυπηρέτηση συμβάλλει στην αύξηση των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων.

Η ανάλυση δεδομένων βοηθά την ανάπτυξη

Μετά την επέλαση του COVID η πλειοψηφία των πελατών «αγκάλιασε» τις ψηφιακές τεχνολογίες. Αυτή η τάση έδειξε και πως θα είναι το μέλλον του ασφαλιστικού κλάδου και παράλληλα που θα πρέπει να εστιάσουν οι ασφαλιστές αν θέλουν να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες προσδοκίες της επόμενης γενιάς πελατών τους. Και όποιος καλύψει πρώτος αυτές τις προσδοκίες θα έχει κερδίσει και την πίστη αυτών των πελατών. Αλλά για να καλυφθούν αυτές οι «ανάγκες» οι ασφαλιστές θα πρέπει να «διαβάσουν» σωστά τα δεδομένα που έχουν στα χέρια τους. Η σωστή ανάλυση δεδομένων είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τις προηγμένες λύσεις για τους πελάτες σας. Οι σύγχρονες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική εκμάθηση παρέχουν την εξατομίκευση και την απρόσκοπτη εμπειρία που περιμένουν οι καταναλωτές σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας. Αυτές είτε απαντούν άμεσα σε ερωτήματα πελατών, είτε συνδέουν με έναν αντιπρόσωπο της ασφαλιστικής για περισσότερη βοήθεια. Οι προηγμένες τεχνολογίες συνδυάζουν τα δεδομένα και τις λειτουργίες back-office, ακόμα και το underwriting, σε μια προσπάθεια να παρέχουν πιο ολοκληρωμένες και ελκυστικές εμπειρίες για τους πελάτες τους. Τακτικές που δεν εφαρμόζονται μόνο στον κλάδο οχημάτων, αλλά και ζωής. Για παράδειγμα, οι ασφαλιστές του εν λόγω κλάδου χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τα δεδομένα τρίτων αντί για παραϊατρικές εξετάσεις για να επιταχύνουν την έκδοση ορισμένων συμβολαίων ζωής.

Αυτές οι προηγμένες δυνατότητες για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη αξιοποιούν τα δεδομένα που τους παρέχονται από εξωτερικές πηγές. Οι ασφαλιστές που κατέχουν αυτό το επίπεδο διαχείρισης δεδομένων θα είναι έτοιμοι να «απογειώσουν» την εμπειρία των πελατών σε ολόκληρη την ασφαλιστική αλυσίδα.

Ανθρώπινος παράγοντας και τεχνολογία: Ο συνδυασμός της επιτυχίας

Ναι οι μηχανές βελτιώνονται, αλλά ο άνθρωπος θα έχει πάντα τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Η αξιοποίηση της ανθρώπινης εφευρετικότητας συνδυαστικά με την τεχνολογία θα προσφέρει στους ασφαλιστές μεγαλύτερη ελευθερία στο να βελτιώσουν την ασφαλιστική εμπειρία μετατρέποντας την σε πιο πελατοκεντρική και πολυκαναλική, ικανοποιώντας τις προσδοκίες των πελατών. Εκεί βρίσκεται και η ουσία όλων των παραπάνω που διαβάσατε. Οι ασφαλιστές θα πρέπει να αξιοποιήσουν κάθε όπλο που έχουν στα χέρια τους για να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών, οδηγώντας τον κλάδο στην ανάπτυξη.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφάλιση αυτοκινήτου
  • ασφάλιση οχημάτων
  • εμπειρία πελάτη
  • ασφαλιστικές εταιρίες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion
    Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02

    Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion

  • Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων
    Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54

    Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων

  • Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030
    Γιώργος Μούζος, 09/05/2025 - 09:06

    Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030

  • smart #5: Το νέο premium SUV που αλλάζει τους κανόνες στα ηλεκτρικά οχήματα!
    Γιώργος Μούζος, 02/05/2025 - 08:59

    smart #5: Το νέο premium SUV που αλλάζει τους κανόνες στα ηλεκτρικά οχήματα!

  • Ποιος ευθύνεται όταν το αυτοκίνητο οδηγεί μόνο του;

    Ποιος ευθύνεται όταν το αυτοκίνητο οδηγεί μόνο του;

    Η αυτόνομη οδήγηση αλλάζει τα πάντα στην ασφάλιση οχημάτων: νέες ευθύνες, νέες προκλήσεις και ευκαιρίες για τους ασφαλιστές. Η πρόοδος της...
    Γιώργος Μούζος, 28/04/2025 - 09:04
  • Cyber Risk στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Η νέα πρόκληση της ασφαλιστικής αγοράς

    Cyber Risk στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Η νέα πρόκληση της ασφαλιστικής αγοράς

    Καθώς τα συνδεδεμένα οχήματα γίνονται καθημερινότητα, οι ασφαλιστές καλούνται να διαχειριστούν έναν νέο τύπο κινδύνου: τις κυβερνοαπειλές που πλήττουν τις...
    Γιώργος Μούζος, 24/04/2025 - 09:10
  • Πώς αλλάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα το underwriting στην ασφάλιση αυτοκινήτου;

    Πώς αλλάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα το underwriting στην ασφάλιση αυτοκινήτου;

    Οι νέες τεχνολογίες φέρνουν ευκαιρίες και προκλήσεις στην αξιολόγηση ασφαλιστικών κινδύνων! Η ηλεκτροκίνηση είναι πλέον η νέα πραγματικότητα στον κλάδο της...
    Γιώργος Μούζος, 22/04/2025 - 10:22
  • Έξοδος Πάσχα & προετοιμασία αυτοκινήτου

    Έξοδος Πάσχα & προετοιμασία αυτοκινήτου

    Πώς η σωστή συντήρηση και ασφαλιστική πρόληψη μπορούν να μειώσουν ζημιές και αποζημιώσεις σε μια από τις μεγαλύτερες περιόδους μετακινήσεων...
    Γιώργος Μούζος, 14/04/2025 - 09:28
  • Ποιος θα ευθύνεται σε ατύχημα με αυτόνομο όχημα; Οι ασφαλιστικές προκλήσεις της νέας εποχής!

    Ποιος θα ευθύνεται σε ατύχημα με αυτόνομο όχημα; Οι ασφαλιστικές προκλήσεις της νέας εποχής!

    Καθώς η τεχνολογία αντικαθιστά σιγά, σιγά τον ανθρώπινο παράγοντα στο τιμόνι, οι ασφαλιστικές εταιρείες βρίσκονται αντιμέτωπες με καινοφανείς προκλήσεις ευθύνης....
    Γιώργος Μούζος, 09/04/2025 - 09:15
  • Ξεσκεπάζοντας την ασφαλιστική απάτη: Η δύναμη των Big Data και των social media

    Ξεσκεπάζοντας την ασφαλιστική απάτη: Η δύναμη των Big Data και των social media

    Πώς η καινοτομία στην ανάλυση δεδομένων και η αξιοποίηση των social media θωρακίζουν την ασφαλιστική αγορά από την απάτη; Η ασφαλιστική...
    Γιώργος Μούζος, 07/04/2025 - 09:06

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Χρυσή Διάκριση για τη Hoolie Pet Insurance στα Pet Awards 2025
09:45 Χρυσή Διάκριση για τη Hoolie Pet Insurance στα Pet Awards 2025
  • 09:32 Ποια είναι η ΝΑΚ INSURANCE BROKERS που εξαγόρασε η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS
  • 09:18 15 Μαΐου Διεθνής Ημέρα της Οικογένειας - «Εκεί που αρχίζει η ζωή και η αγάπη δεν τελειώνει ποτέ»
  • 09:08 Ηλίας Προβόπουλος: Στον Φουρνά τα παιδιά στοχεύουν ψηλά!
  • 09:06 Μεγαλώνει ο Φουρνάς Ευρυτανίας
  • 09:03 Ηλίας Προβόπουλος: Δυο πανηγυράκια σε έρημα χωριά
  • 08:55 Το τρισάγιο στο μαστορόπουλο μετά από 130 χρόνια
  • 17:40 Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει τις εξαγορές της ΝΑΚ INSURANCE BROKERS A.E. και της ΑΜΥΝΑ – Μεσίτες Ασφαλίσεων Ι.Κ.Ε.
  • 15:48 Συνέδριο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ 2025 - Σταθερά Μαζί!
  • 15:45 Ταξί: 3ωρη στάση εργασίας αύριο στο «Ελ. Βενιζέλος» - Διαμαρτύρονται για εγκατάσταση της Uber
  • 15:30 Βέφα Πολυχρονίδου (ΑΝΘ «Θεαγένειο»): Οι νεότερες εξελίξεις για τον καρκίνο του πνεύμονα!
  • 15:10 Η Compre ολοκλήρωσε τη νομική μεταφορά χαρτοφυλακίου ευρωπαϊκών ζημιών από τη βελγική ασφαλιστική εταιρεία Ethias S.A.
  • 15:00 Καιρός: Έρχεται 48ωρη κακοκαιρία με έντονες βροχές από το απόγευμα της Πέμπτης - Οι περιοχές που θα πληγούν
  • 14:47 Ιωάννης Μούντζιος (Ερρίκος Ντυνάν): Επανάσταση στη θεραπευτική του καρκίνου!
  • 13:55 H INTRACOM DEFENSE με σημαντική συμμετοχή στην DEFEA 2025
  • 13:49 KPMG έκθεση Venture Pulse: Η παγκόσμια επένδυση επιχειρηματικών κεφαλαίων (VC) αυξάνεται το Α’ τρίμηνο του 2025 με ώθηση από τη συμφωνία-ρεκόρ των $40 δισ. της OpenAI
  • 13:39 Επέκταση της λειτουργίας προγραμματισμού ραντεβού στα Φαρμακεία ΕΟΠΥΥ Νομού Αττικής και Θεσσαλονίκης για παραλαβή ΦΥΚ
  • 13:34 Η Willis διορίζει τον Brian Vosloh ως Επικεφαλής του τομέα Cyber για την περιοχή EMEA
  • 13:20 Τι απαντά ο ΕΔΟΕΑΠ στον Π.Φ.Σ. για τα προβλήματα στη διάθεση των ΦΥΚ
  • 13:15 Στρατηγική συνεργασία του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 14/5 Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει τις εξαγορές της ΝΑΚ INSURANCE BROKERS A.E. και της ΑΜΥΝΑ – Μεσίτες Ασφαλίσεων Ι.Κ.Ε.
  2. 12/5 H ΕΑΕΕ εξηγεί τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών που ισχύει από 1.6.2025
  3. 14/5 Η MEGA Brokers εξαγοράζει την εταιρεία ’’Αθηναϊκοί Ασφαλιστικοί Πράκτορες ΜΙΚΕ.”
  4. 12/5 Ταξί: Πληροφορίες για οριστική απεργία στις 28 και 29 Μαΐου
  5. 8/5 Οι Θεόδωρος Κοκκάλας και Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου είναι δύο άνθρωποι που ξεχώρισαν στην ελληνική και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά
  6. 9/5 ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε εξέλιξη μεγάλη τηλεφωνική απάτη στο WhatsApp μέσω SMS - Μην απαντήσετε (φωτο)
  7. 13/5 Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube