close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Η Generali ενισχύει τους Συνεργάτες της επενδύοντας στην εκπαίδευση και την τεχνολογία
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
26/8/2021 - 12:28
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Generali ενισχύει τους Συνεργάτες της επενδύοντας στην εκπαίδευση και την τεχνολογία

Nextdeal newsroom, 26/8/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πλούσιο εκπαιδευτικό έργο παρουσιάζει η Generali το 2021, με δεκάδες σεμινάρια και εξειδικευμένες ψηφιακές εκπαιδευτικές δράσεις. Κεντρικό θέμα των σεμιναρίων αποτέλεσαν οι τελευταίες ψηφιακές και καταναλωτικές τάσεις της ασφαλιστικής αγοράς, τις οποίες η Generali σταθερά παρακολουθεί, σχεδιάζοντας καινοτόμες τεχνολογικά λύσεις, που στόχο έχουν να στηρίξουν την ανάπτυξη των Συνεργατών της.

Οι δράσεις αυτές αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο ανάπτυξης για τους Συνεργάτες της ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, προσελκύοντας πάνω από 3000 συμμετοχές. Η εταιρεία, αξιοποιώντας από την πρώτη στιγμή όλα τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, κατάφερε να σταθεί στο πλευρό των Συνεργατών της καλύπτοντας τις ανάγκες τους στην καθημερινή παραγωγική διαδικασία. Επίσης, τους πλαισίωσε με ανανεωμένο εκπαιδευτικό υλικό, που απαντάει σε νέες ανάγκες, που δημιούργησε η ψηφιοποίηση των καθημερινών επαγγελματικών διαδικασιών και οι απαιτήσεις των καταναλωτών.

Με τη συμμετοχή των έμπειρων στελεχών της, αλλά και τη συνεργασία αναγνωρισμένων εισηγητών, διοργάνωσε από την αρχή του έτους, πάνω από 20 webinars, ώστε οι Συνεργάτες να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν τις καινοτόμες και διαρκώς ανανεούμενες ψηφιακές διαδικασίες, που πλαισιώνουν όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες. Με στόχο να παρέχουν στους Συνεργάτες τη δυνατότητα να αυξήσουν το βαθμό ικανοποίησης των πελατών και να αναβαθμίσουν το επαγγελματικό τους προφίλ, οι εισηγητές παρουσίασαν πρακτικές συμβουλές και μεθόδους σε θέματα digital marketing, ψηφιακής παρουσίας και customer experience με τη χρήση ψηφιακών μέσων.

Οι θεματικές που παρουσιάστηκαν ήταν:

  • "MyGenerali: Όλος ο κόσμος της Generali σε μία εφαρμογή", όπου οι Συνεργάτες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στην ψηφιακή πύλη εξυπηρέτησης πελατών του My Generali και να γνωρίσουν βέλτιστες πρακτικές που αυξάνουν την ψηφιακή τους ορατότητα και ενισχύουν την επικοινωνία με τους πελάτες. Επίσης, παρουσιάστηκε και η αναβαθμισμένη δυνατότητα να δημιουργήσουν και να προβάλλουν την ψηφιακή εκδοχή του επαγγελματικού τους προφίλ. Έτσι, ο πελάτης μπορεί να δει όλα τα στοιχεία επικοινωνίας του ασφαλιστή του σε διαφορετικά κανάλια (web & social media), να επικοινωνήσει μαζί του μέσω μηνύματος, e-mail ή κλήσης με το πάτημα ενός κουμπιού ή ακόμη και να κλείσει ψηφιακά ραντεβού μαζί του.
  • "Tο ψηφιακό προφίλ του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή", όπου κεντρικό σημείο αποτέλεσε η αξιοποίηση των social media για επαγγελματική ανάπτυξη και προβολή. Το σεμινάριο προσέλκυσε το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων, καθώς περιελάβανε πρακτικές μεθόδους ψηφιακής προβολής και επικοινωνίας, αναλύοντας τα χαρακτηριστικά των διαφορετικών ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας (blogs, sites, social media) και case studies βέλτιστων πρακτικών.
  • "Ψηφιακές Διαδικασίες Κλάδου Ζωής", που αφορούσε στην καθιερωμένη και πλήρως ψηφιοποιημένη διαδικασία έκδοσης, υπογραφής και παράδοσης ασφαλιστηρίου στον πελάτη. Κατά τη διάρκεια του webinar οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με τα καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία και τις υπηρεσίες της Generali, που εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη και από κάθε σημείο άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη, όπως το e-Sign, το Tele Health, το e-policy delivery καθώς και το claims accelerator με την ψηφιακή δυνατότητα υποβολής και παρακολούθησης αιτημάτων αποζημίωσης και προέγκρισης νοσηλείας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαδικασία αποζημίωσης των πελατών γίνεται χωρίς προσκόμιση πρωτότυπων δικαιολογητικών ή περιορισμούς στο ύψος των εξόδων, αναβαθμίζοντας περαιτέρω την εμπειρία εξυπηρέτησής τους. Επιπλέον, για τους Συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές απελευθερώνει παραγωγικό χρόνο και μειώνει δραστικά το διαχειριστικό κόστος των αιτημάτων αποζημίωσης.

Όπως τονίζουν οι υπεύθυνοι του Τμήματος Εκπαίδευσης της Generali κ.κ. Νίκος Φούρλας και Χρήστος Κουτσουδάκης: «Στην Generali βασικό μας μέλημα είναι η ουσιαστική στήριξη των ανθρώπων, ώστε να μπορούν να δημιουργούν ένα ασφαλέστερο μέλλον, φροντίζοντας για τις ζωές και τα όνειρά τους. Το Generali Caring Insurance Ecosystem αποτελεί το μοντέλο λειτουργίας μας και βασίζεται στη λογική να παρέχουμε όχι απλώς προστασία από ενδεχόμενο κίνδυνο, αλλά και εξειδικευμένες υπηρεσίες ευ ζην και καθημερινής φροντίδας. Με αυτόν τον τρόπο, εμπλουτίζουμε την ασφαλιστική εμπειρία, προσθέτοντας αξία σε ήδη επιτυχημένες ασφαλιστικές λύσεις, σχεδιάζοντας την ασφάλιση του αύριο. Στόχος μας είναι να γίνουμε πραγματικά συνοδοιπόροι στην ζωή των πελατών μας, Lifetime Partners. Σημείο αναφοράς του Generali Caring Insurance Ecosystem αποτελεί και η Φροντίδα των Συνεργατών μας, που έμπρακτα εκφράζεται μέσα από τη συστηματική προσθήκη νέων ψηφιακών εργαλείων με σκοπό τη διαρκή υποστήριξή τους σε τρείς τομείς: Πώληση, Εξυπηρέτηση, Ορατότητα. Η εκπαίδευση και η γνώση αποτελούν βασικά εργαλεία για την ανάπτυξη των Συνεργατών μας, την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και τη δημιουργία του κοινού μας μέλλοντος».

Το επόμενο διάστημα το Τμήμα Εκπαίδευσης της Generali αναμένεται να ανακοινώσει το εμπλουτισμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, πιστό στη φιλοσοφία να εξελίσσει διαχρονικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους Συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και αγκαλιάζοντας καινοτόμες εκπαιδευτικές διαδικασίες και θεματολογίες. Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν συμμετοχή ηλεκτρονικά και να υποβάλλουν ερωτήματα και θεματικές, που θα επιθυμούσαν να συμπεριληφθούν στους επόμενους κύκλους συναντήσεων.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Generali
  • Generali Hellas
  • Συνεργάτες
  • εκπαίδευση
  • τεχνολογία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Generali: Με έκτακτα μέτρα δίπλα στους πληγέντες ασφαλισμένους
    Nextdeal newsroom, 9/8/2021

    Generali: Με έκτακτα μέτρα δίπλα στους πληγέντες ασφαλισμένους

  • Διαβάστε ιστορίες για γενναίες αποφάσεις που χάραξαν την ιστορία του ασφαλιστικού κλάδου!
    Nextdeal newsroom, 27/7/2021

    Διαβάστε ιστορίες για γενναίες αποφάσεις που χάραξαν την ιστορία του ασφαλιστικού κλάδου!

  • Αναπροσαρμογή ασφαλίστρων στα νοσοκομειακά προγράμματα της Generali

    Αναπροσαρμογή ασφαλίστρων στα νοσοκομειακά προγράμματα της Generali

    Σε αναπροσαρμογές ασφαλίστρων στα Νοσοκομειακά Προγράμματα Υγείας προχωρά η Generali. Όπως ενημερώνει τους συνεργάτες της, οι αναπροσαρμογές τίθενται σε ισχύ από...
    Nextdeal newsroom, 26/07/2021 - 08:35 26/7/2021
  • Generali: Η τηλεϊατρική φέρνει την επανάσταση στις υπηρεσίες υγείας

    Generali: Η τηλεϊατρική φέρνει την επανάσταση στις υπηρεσίες υγείας

    Αν και αρχικά προοριζόταν για ασθενείς που βρίσκονταν σε απομακρυσμένες περιοχές, οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις σε συνδυασμό με την ευκολία...
    Nextdeal newsroom, 12/07/2021 - 10:50 12/7/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Gold βραβείο για την Eurolife FFH και το My Health F1rst στα Healthcare Business Awards
16:04 Gold βραβείο για την Eurolife FFH και το My Health F1rst στα Healthcare Business Awards
  • 15:59 Γιάννης Στουρνάρας (ΤτΕ): Συνέντευξη στο «Βήμα της Κυριακής» - Ειδική έκδοση «Πανεπιστήμιο Αθηνών» και στον Δημήτρη Καινούργιο
  • 15:46 Χριστίνα Παπακωνσταντίνου (ΤτΕ): «Αναγκαίος ένας ολιστικός εθνικός σχεδιασμός για την ιδιωτική ασφάλιση»
  • 15:40 Μάριος Παπαγεωργίου, Salesforce: Τρεις οι βασικές προϋποθέσεις για τη μετατροπή των τραπεζών σε Agentic Enterprises
  • 15:35 Ξεκίνησε ο 12ος κύκλος του Project Future της Πειραιώς σε συνεργασία με το ReGeneration
  • 15:28 Ο Όμιλος Interamerican στο Delphi Economic Forum Bucharest
  • 14:50 Εν ολίγοις…ασφαλιστοποδοσφαιρικά!
  • 13:00 Η IDE υποδέχτηκε την Σχολή Διοίκησης και Επιτελών του Πολεμικού Ναυτικού
  • 12:49 Visa - Εθνική Αρχή Κυβερνοασφάλειας: 5 συμβουλές για ασφαλείς ηλεκτρονικές αγορές
  • 12:24 ΚΑΠΗ Δήμου Αρταίων: Αφιέρωμα για τα 100 χρόνια από τη γέννηση του μεγάλου Μίκη Θεοδωράκη
  • 12:15 Ειρήνη Αγαπηδάκη: Οι ΚΟΜΥ ενισχύονται - 5.000 πολίτες εξυπηρετήθηκαν σε 15 ημέρες, εκ των οποίων οι 1.300 δέχθηκαν ιατρική φροντίδα στο σπίτι
  • 12:11 AlfaOmega: Επένδυση σε νέα υπερσύγχρονη αποθήκη logistics στον Ασπρόπυργο
  • 12:08 ΕΝΔΙΣΥ: Οι συνταξιούχοι δεν είναι επαίτες - Όχι άλλα επιδόματα!
  • 11:47 Αθανάσιος Τσουτσάνης (ΥΓΕΙΑ): Οστεοαρθρίτιδα γόνατος & ισχίου - Να χειρουργηθώ ταυτόχρονα σε δύο αρθρώσεις;
  • 11:39 Ευρώπη Holdings: Έκτακτη γενική συνέλευση στις 18 Δεκεμβρίου - Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης
  • 11:35 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Διαγωνισμός με 10 δωρεάν check-up healthUp για την υγεία του άνδρα!
  • 10:52 «ΕXCELENCE IN OBESITY» από την Πανελλήνια Εταιρεία Μελέτης της Παχυσαρκίας (βίντεο)
  • 10:41 Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!
  • 10:36 Φώτης Αρχοντοβασίλης (Metropolitan General): Ομφαλοκήλη - Αίτια, συμπτώματα, παράγοντες κινδύνου και θεραπεία
  • 10:07 ΕΑΕΕ: Ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δέσμης μέτρων για τις συμπληρωματικές συντάξεις (supplementary pensions) στο πλαίσιο της SIU
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/11 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
  2. 20/11 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  3. 18/11 ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Head of Marketing & Product Development αναλαμβάνει ο κ. Αλέξανδρος Βουρδόλης
  4. 18/11 Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
  5. 19/11 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;
  6. 24/11 Εν ολίγοις…ασφαλιστοποδοσφαιρικά!
  7. 24/11 Ο Πέτρος Τασιός στη Howden

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube