Γιώργος Μούζος, 24/9/2021 - 13:05 facebook twitter linkedin Τεχνητή νοημοσύνη & μηχανική εκμάθηση το κλειδί για τον ψηφιακό ασφαλιστικό μετασχηματισμό! Γιώργος Μούζος, 24/9/2021 facebook twitter linkedin Για μια μεγάλη αλλαγή χρειάζεται ένα έντονο ταρακούνημα! Για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ασφαλιστικού κλάδου, το ταρακούνημα αυτό ήταν η πανδημία του κορονοϊού που έθεσε σε ψηφιακή τροχιά σχεδόν όλη την υφήλιο! Επομένως οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν θα μπορούσαν να μην ακολουθήσουν τη νέα αυτή τάση! Η πανδημία ώθησε τα τμήματα πληροφορικής των ασφαλιστικών (κι όχι μόνο) εταιρειών να προσαρμοστούν γρήγορα σε διάφορες προκλήσεις. Όμως όπως αποκαλύπτει μια νέα έκθεση, για να συνεχίσουν να υλοποιούνται οι ψηφιακοί μετασχηματισμοί πρέπει οι εταιρείες να είναι έτοιμες να προσαρμοστούν γρήγορα σε κάθε αλλαγή που έρχεται στο άμεσο μέλλον. Για την ασφαλιστική βιομηχανία, η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση θα αποτελέσουν θεμέλιο λίθο για το μέλλον τους, σύμφωνα με την έκθεση, η οποία πραγματοποιήθηκε από το Economist Intelligence Unit, με την υποστήριξη της Appian, μιας εταιρείας λογισμικού. Η έκθεση περιλαμβάνει πρόσθετες πληροφορίες από δύο έρευνες, που πραγματοποιήθηκαν τον Μάιο και τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους και στις οποίες συμμετείχαν περισσότερα από 1.000 στελέχη εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της πληροφορικής, αλλά και υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων, που έχουν εργαστεί σε έξι διαφορετικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών και ασφαλίσεων από εννέα χώρες. Το 41 % των ερωτηθέντων από τον ασφαλιστικό κλάδο δήλωσαν ότι η επέκταση της χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής εκμάθησης είναι ο πλέον σημαντικός τρόπος με τον οποίο η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τις ασφαλιστικές να ανταποκριθούν σε πιθανές αλλαγές. Επιπλέον, το 34% είπε ότι η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική εκμάθηση μπορούν να βελτιώσουν την πρόσβαση στα δεδομένα και να διατηρήσουν την ασφάλεια αυτών, ενώ το 33% ανέφερε πως οι συγκεκριμένες τεχνολογίες μπορούν να αυξήσουν την παράδοση ψηφιακών υπηρεσιών για τους πελάτες. Όπως ανέφερε κι ο Matt Calkins, διευθύνων σύμβουλος της Appian, «Η έκθεση αποδεικνύει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες αναμένουν περισσότερα από την ψηφιακή τεχνολογία, σε μια εποχή που τα δεδομένα των εργαζομένων και των επιχειρήσεων είναι περισσότερα από ποτέ! Για την ακρίβεια βρίσκονται παντού!» Πάνω από το 80% όλων των ερωτηθέντων προτείνουν την αναβάθμιση της υποδομής των πληροφοριακών συστημάτων και τη χρήση καλύτερων εφαρμογών για την προσαρμογή στις μελλοντικές αλλαγές. Η έκθεση αναδεικνύει τις απαραίτητες τεχνολογίες για αλλαγή και πιθανή επιτυχία, συμπεριλαμβανομένων του cloud, της τεχνητής νοημοσύνης, της μηχανικής εκμάθησης, της επιστήμης των δεδομένων και της ανάλυσης τους. Οι ερωτηθέντες επεσήμαναν επίσης πολλούς τομείς στους οποίους είναι αναγκαίες οι βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης της απομακρυσμένης εργασίας και της ενσωμάτωσης των πληροφοριών, αλλά κι η χρήση της τεχνολογίας για την προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών. Το τελικό συμπέρασμα που προκύπτει από αυτή την έρευνα είναι πως οι μεγαλύτερες προκλήσεις είναι μπροστά μας. ‘Οπως ανέφεραν τα υψηλόβαθμα στελέχη η μέση καθυστέρηση έργων ψηφιακού μετασχηματισμού αγγίζει τους τρεις έως και τους 12 μήνες και επιδεινώνεται καθώς αυξάνεται η ζήτηση. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50