Γιώργος Μούζος, 21/4/2020 - 15:57 facebook twitter linkedin Πώς θα αγοράζουμε το νέο μας αυτοκίνητο, την εποχή του κορονοϊού; Γιώργος Μούζος, 21/4/2020 facebook twitter linkedin Με το περιορισμό των μετακινήσεων, αλλά και των καταστημάτων, λόγω του κορονοϊού, φαίνεται πως έχει ανατείλει μια νέα τάξη πραγμάτων για τις μελλοντικές μας αγορές. Ακόμα και για ότι αφορά την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου. Ήδη η Fiat Chrysler Automobiles φροντίζει να φέρει τις εκθέσεις αυτοκινήτων της, στο σαλόνι του υποψήφιου αγοραστή. Αυτό μπορεί να γίνει χάρη στην πρωτοποριακή υπηρεσία Car@home, όπου η FCA Greece και η FCA BANK, αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες, διευκολύνοντας μέσω της ψηφιακής πρόσβασης τον υποψήφιο αγοραστή να ολοκληρώσει ακόμα και την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου χωρίς να μετακινηθεί από το σπίτι του. Η νέα αυτή υπηρεσία αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία, επιτρέπει την ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών απόκτησης ενός νέου αυτοκινήτου από απόσταση, με πολύ απλά βήματα που δεν απαιτούν από τον χρήστη καμία μετακίνηση. Η υπηρεσία Car@home έρχεται να προστεθεί στο ανεπτυγμένο ψηφιακό δίκτυο των εταιρειών που εκπροσωπεί η FCA Greece (Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Abarth, και Fiat Professional), οι οποίες προσφέρουν στο κοινό πληροφορίες, επιλογές διαμόρφωσης αυτοκινήτου (car configurator), όπως επίσης και τη δυνατότητα επικοινωνίας για οποιαδήποτε διευκρίνιση μέσω του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου Διανομέων σε όλη την Ελλάδα. Στο πλαίσιο του Car@home, αρχικά ο ενδιαφερόμενος έρχεται σε επαφή είτε μέσω της FCA ή απευθείας με τον Εξουσιοδοτημένο Διανομέα που επιθυμεί μέσω της φόρμας επικοινωνίας που είναι διαθέσιμη στις ιστοσελίδες των εταιρειών του Ομίλου ή και μέσω τηλεφώνου. Στη συνέχεια εκπρόσωπος του Εξουσιοδοτημένου Διανομέα προγραμματίζει μια video-κλήση με τον πελάτη μέσω της εφαρμογής Google Hangouts Meet. Εκεί ο σύμβουλος πωλήσεων μπορεί να συνομιλήσει, να παρουσιάσει το αυτοκίνητο, τις επιλογές χρηματοδότησης, ακόμα και να πραγματοποιήσει μια διερευνητική αξιολόγηση αυτοκινήτου ανταλλαγής που πιθανόν έχει ο ενδιαφερόμενος, απαντώντας στις ερωτήσεις του, όπως ακριβώς θα γινόταν και αν είχαν συναντηθεί εκ του σύνεγγυς στο κατάστημα πώλησης. Χάρη στο πλήρες πληροφοριακό υλικό, αλλά και τη δυνατότητα διαμόρφωσης του αυτοκινήτου, μέσω του Car@home, ο σύμβουλος πωλήσεων μπορεί να παρουσιάσει πλήρως το αυτοκίνητο και να διερευνήσει τις ανάγκες του πελάτη, προτείνοντας την καλύτερη δυνατή επιλογή. Η τεχνολογία της video-κλήσης επιτρέπει την άμεση επαφή με τον συνομιλητή και παράλληλα την επεξήγηση όλων των χαρακτηριστικών με διαδραστικό τρόπο. Το Car@home δεν σταματά όμως απλά στην αποστολή πληροφοριών. Μέσω του προγράμματος ο ενδιαφερόμενος μπορεί λάβει την τελική προσφορά, δοκιμές του Ειδικού Τύπου σε σχετικά άρθρα και video, να παραγγείλει το αυτοκίνητο που επιθυμεί, αλλά και να ολοκληρώσει τη διαδικασία εξόφλησης ή χρηματοδότησης χωρίς να μετακινηθεί από τη θέση του. Συγκεκριμένα, μέσω της FCA Bank, οι λύσεις χρηματοδότησης παρέχονται και με τη διαδικασία ηλεκτρονικής υπογραφής απομακρυσμένου τύπου, με τον αγοραστή να μπορεί να ολοκληρώσει όλες τις σχετικές ενέργειες ακόμα και από το κινητό του και χωρίς βεβαίως να μετακινηθεί από το σπίτι του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49 Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό.
Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58 Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους!
Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55 Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;
Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών Ο εξελισσόμενος σχεδιασμός μπαταριών στα ηλεκτρικά οχήματα φέρνει νέες προκλήσεις για τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και ευκαιρίες για καινοτόμα προϊόντα... Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26
Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές! Οι ακραίες θερμοκρασίες στο εσωτερικό των οχημάτων εγκυμονούν κινδύνους για οδηγούς και επιβάτες. Ακολουθούν χρήσιμες συμβουλές πρόληψης για το πώς... Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55
Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο Με διπλή πεντάστερη αξιολόγηση, 16 ενεργητικά συστήματα ασφαλείας και ανθεκτική μπαταρία, το νέο SUV της Geely αποτελεί σημείο αναφοράς για... Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56
Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια; Η αξιολόγηση ασφάλειας των αυτοκινήτων επαναπροσδιορίζει το ρίσκο και το κόστος ασφάλισης Τα τελευταία χρόνια, τα πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP αποκτούν... Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του; Αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει νέες ανάγκες ασφάλισης και ενημέρωσης των πελατών σας. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαμορφώνει... Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50
AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες; Η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, προβλέποντας τις ανάγκες συντήρησης πριν γίνουν ζημιές. Πώς επηρεάζεται η αγορά και τι... Γιώργος Μούζος, 17/07/2025 - 09:00