Γιώργος Μούζος, 11/9/2019 - 13:28 facebook twitter linkedin VW ID.3: το μέλλον έφτασε! Γιώργος Μούζος, 11/9/2019 facebook twitter linkedin Η Volkswagen στην έκθεση της Φρανκφούρτης αποκάλυψε την νέα εποχή της, με την επίσημη πρεμιέρα του πλήρως ηλεκτροκίνητου ID.3. Το ID.3, είναι το πρώτο από τη σειρά μοντέλων με μεταβλητό πλαίσιο MEB για ηλεκτρικά οχήματα, έχει ουδέτερο ισοζύγιο CO2 και εντυπωσιάζει με τα συναρπαστικά δυναμικά χαρακτηριστικά του. Είναι πλήρως διασυνδεμένο και στην ειδική για το λανσάρισμα έκδοση ID.3 1ST προσφέρει αυτονομία έως και 420 χιλιομέτρων (WLTP) σε τρεις αρχικά εκδόσεις εξοπλισμού. Όλα τα μοντέλα ID.3 1ST διαθέτουν τη δημοφιλέστερη έκδοση μπαταρίας με ενεργειακή χωρητικότητα 58 kWh. Αργότερα θα είναι διαθέσιμη και μια μικρότερη επιλογή μπαταρίας με ενεργειακό περιεχόμενο 45 kWh και αυτονομία έως και 330 χιλιομέτρων, καθώς και η μεγαλύτερη έκδοση με ενεργειακό περιεχόμενο 77 kWh και μέγιστη αυτονομία 550 χιλιομέτρων. Χάρη στη δυνατότητα γρήγορης φόρτισής της, με ισχύ έως και 100 kW, η επαναφόρτιση του ID.3 1ST είναι εφικτή μέσα σε 30 λεπτά για να διανύσει απόσταση περίπου 290 χιλιομέτρων, με την Volkswagen να προσφέρει εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για τις μπαταρίες του ID.3. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, όπως και το κιβώτιο μιας σχέσης, με την ισχύ να αγγίζει τους 204 ίππους και η ροπή τα 310 Nm. Ο προχωρημένος σχεδιασμός του ID.3, υποδεικνύει σαφέστατα τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης, ενώ η χωροταξική του διάταξη εκμεταλλεύεται πλήρως τα πλεονεκτήματα σχεδιασμού που υπάρχουν στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Με εξωτερικές διαστάσεις συγκρίσιμες με το Golf, το ID.3 παρέχει εσωτερικούς χώρους μεγαλύτερους από οποιοδήποτε άλλο όχημα της κατηγορίας του. Από τη στιγμή που η τιμή πώλησης για το βασικό μοντέλο παραγωγής θα είναι κάτω από τις 30.000 ευρώ στη Γερμανία, η τιμή του - αφού αφαιρεθούν οι προβλεπόμενες κρατικές επιδοτήσεις - θα είναι συγκρίσιμη με αυτές των τυπικών compact μοντέλων - ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τον καθένα! Ιδιαίτερα αξιοσημείωτη είναι η μοναδική σχέση τιμής/αυτονομίας, που αποτελεί δείγμα της στρατηγικής της Volkswagen για την ευρεία διάδοση των ηλεκτρικών οχημάτων. Το ID.3 θα λανσαριστεί εμπορικά στη Γερμανία από τα μέσα του 2020. Δυναμικό παρουσιαστικό Με το Beetle και το Bus, η Volkswagen είναι η αυτοκινητοβιομηχανία της οποίας ο αυθεντικός σχεδιασμός δεν περιλάμβανε μάσκα. Άλλα στοιχεία, όπως οι προβολείς, αποκτούν για αυτό το λόγο πρωταρχική σημασία. Στο ID.3, οι παραδοσιακοί προβολείς δίνουν τη θέση τους στα matrix LED με φωτεινή ισχύ 750 lumen και Dynamic Light Assist: μια κάμερα στο παρμπρίζ αναγνωρίζει τόσο τα οχήματα μπροστά όσο και αυτά στο αντίθετο ρεύμα. Με βάση τα δεδομένα αυτά, η κύρια δέσμη ενεργοποιείται αυτόματα σε ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα και παραμένει ενεργή χωρίς να ενοχλεί τους οδηγούς στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Κάτι που βελτιώνει αισθητά τον φωτισμό του οδοστρώματος και των πλευρικών σημείων του δρόμου κατά την αυγή και τη νύχτα. Ένα ακόμα σημαντικό χαρακτηριστικό των προβολέων matrix LED είναι πως όταν οι οδηγοί πλησιάσουν ένα σταθμευμένο ID.3 1ST, οι προβολείς του θα τα κοιτάξουν γρήγορα και θα «βλεφαρίσουν» - φιλικά και με ανθρώπινη υπόσταση. Από το πλάι, το ID.3 κυριαρχείται από εντελώς νέες αναλογίες και από ένα νέο, ξεχωριστό στιλ.. Ο σχεδιασμός κυριαρχείται από υψηλά επίπεδα ακρίβειας, σαφήνειας και μεταμοντέρνας άποψης. Οι ρέουσες επιφάνειες του προφίλ κάτω από τη βασική γραμμή σχεδιασμού σχηματίζουν μια συνολική αρμονία που συναρπάζει. Το τμήμα “ID. Honeycomb” σε σχήμα διαμαντιού που βρίσκεται στην κολόνα C είναι ένα εντυπωσιακό στοιχείο εμπνευσμένο από κυψέλη - ένα από τα πιο εντυπωσιακά σχήματα της φύσης. Η κυψέλη είναι πανάλαφρη, εξαιρετικά σταθερή, απόλυτα βιώσιμη και συμβολίζει τη βασική ιδέα της πλατφόρμας ΜΕΒ. Ο σχεδιασμός της μοιάζει με την αρχή της κυψέλης: πάντα με την ίδια δομή και ανά πάσα στιγμή κατάλληλη για εξατομικευμένες βελτιώσεις. Πίσω, το γυάλινο κάλυμμα της πόρτας του χώρου αποσκευών διακρίνεται από το σκούρο χρώμα του, ενώ εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου. Το μεγάλο πίσω παρμπρίζ ορίζεται προς τα πλάγια από τα κάθετα αεροδυναμικά στοιχεία, ενώ προς τα κάτω διαχωρίζεται από τα εντυπωσιακά, οριζόντια τοποθετημένα LED πίσω φώτα. Η γυαλιστερή, πανοραμική, ανοιγόμενη γυάλινη οροφή του ID.3 1ST σε μαύρο χρώμα, είναι η μεγαλύτερη σε όλη τη γκάμα της Volkswagen και όχι μόνο εξασφαλίζει απρόσκοπτη θέα προς τον ουρανό αλλά προσθέτει και “αέρα” για τα κεφάλια - συμβάλλοντας σε μια νέα αίσθηση ευρυχωρίας. Το εσωτερικό είναι φουτουριστικό, με το βλέμμα να τραβάει η μεγάλη οθόνη αφής των 10 ιντσών στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας, όπου το λειτουργικό της σύστημα θα μπορεί να ενημερώνεται μέσω WiFi όντας πάντα ενημερωμένο. Όλα τα χειριστήρια συμπεριλαμβανομένων αυτών του ηλεκτρικά ρυθμιζόμενου τιμονιού είναι αφής, όπου κλασικά κουμπιά υπάρχουν μόνο για τα ηλεκτρικά παράθυρα και τη μεγάλη σκάλα των φωτιστικών σωμάτων. Κατά το λανσάρισμα η Volkswagen θα προσφέρει μόνο την έκδοση ID.3 1 ST, με τρία διαφορετικά εξοπλιστικά πακέτα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00 Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02