Γιώργος Μούζος, 4/6/2018 - 16:22 facebook twitter linkedin MINI Countryman Cooper D Auto ALL4: All-around παίχτης! Γιώργος Μούζος, 4/6/2018 facebook twitter linkedin Το νέο ΜΙΝΙ Countryman διαθέτει όλα τα εχέγγυα για να συνεχίσει να ξεχωρίζει στην κατηγορία του, όντας μια μοδάτη επιλογή, αλλά και παράλληλα ένα ικανό οικογενειακό αυτοκίνητο. Ειδικότερα στην έκδοση Cooper D, το MINI Countryman, κατορθώνει να συνδυάζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις επιδόσεις, με την άψογη οδική συμπεριφορά, αλλά και την κορυφαία οικονομία που προσφέρει ο diesel κινητήρας. Το νέο Countryman, είναι μεγαλύτερο, αλλά και πιο ογκώδες, από το απερχόμενο μοντέλο, προσφέροντας παράλληλα και καλύτερους χώρους επιβατών. Πληθωρικό σε όλα του! Για την ακρίβεια το brand new Countryman της 2ης γενιάς έχει μεγαλύτερο μήκος κατά 20 ολόκληρα εκατοστά, φτάνοντας συνολικά τα 4,299 μέτρα, διάσταση που το εντάσσει στην κατηγορία των premium μικρομεσαίων SUV. Αυξημένες διαστάσεις συγκριτικά με το παρελθόν έχουν τόσο το πλάτος όσο και το ύψος, καθώς και το μεταξόνιο, κατά 75 χιλιοστά, χαρακτηριστικά που μεταφράζονται σε αυξημένους χώρους επιβατών στη καμπίνα. Το Countryman ενστερνίζεται τη σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας, όπου κρύβονται εξαιρετικά οι πληθωρικές διαστάσεις του αμαξώματος, με τις καμπύλες του να κερδίζουν τις εντυπώσεις. Εμάς μας κέρδισαν τα φωτιστικά σώματα με τα LED «δαχτυλίδια» για τα φώτα ημέρας. Πολυτελές και πρακτικό εσωτερικό Η καμπίνα του Countryman διακρίνεται για την ευρυχωρία, αλλά και την πολυτέλεια που διαθέτει, όπου και μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 ενήλικες επιβάτες. Η ποιότητα κατασκευής είναι τέτοια που ενισχύει το premium προφίλ του αυτοκινήτου, με τη στιβαρότητα να πείθει. Πάνω στο ταμπλό, χαρακτηριστικό στοιχείο αποτελεί η μεγάλη κυκλική θέση που φιλοξενεί την οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων, ενώ αντίστοιχο κυκλικό μοτίβο συναντούμε στον πίνακα οργάνων, τα χειριστήρια του κλιματισμού και το κέντρο του τιμονιού. Εξαιρετικός όμως είναι κι ο χώρος αποσκευών που αγγίζει τα 450 λίτρα. Κινητήρας που κερδίζει τις εντυπώσεις! Και δικαίως μιας και με το διττό του χαρακτήρα (δυνατός αλλά και οικονομικός συνάμα) ο 2λιτρος turbodiesel κινητήρας συνδυάζει και προσφέρει πολλά. Η ισχύς του ανέρχεται στους 150 ίππους, με τη ροπή να αγγίζει τα 33,7 κιλά, διαθέσιμα μάλιστα από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Η καλή λειτουργία του κινητήρα όμως αναδεικνύεται κι από το 8τάχυτο Steptronic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (είναι στον προαιρετικό εξοπλισμό, μιας και στανταρ είναι το 6ταχυτο μηχανικό κιβώτιο). Στην πράξη, ο εν λόγω κινητήρας κινεί με άνεση το Countryman, έχοντας γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία με τις επιδόσεις του, να ενισχύονται κι από το εξαιρετικό κιβώτιο, το οποίο φροντίζει να αλλάζει γρήγορα τις σχέσεις. Η MINI εξοπλίζει το Countryman με σύστημα οδηγικών προφίλ (Green, Mid, Sport), που προσαρμόζουν ανάλογα την απόκριση του κινητήρα, τη λειτουργία του κιβωτίου κ.λπ. Απολαυστικό στο δρόμο! Όπως όλα τα μοντέλα της ΜΙΝΙ, έτσι και το Countryman διαθέτει απολαυστική οδική συμπεριφορά, η οποία μιλάει κατευθείαν στη καρδιά του φανατικού με την οδήγηση. Ειδικότερα, στην 4κινητη έκδοση του, τονίζεται η ασφαλής, αλλά και παράλληλα σπορτίφ οδική συμπεριφορά του, με την πρόσφυση να είναι άφθονη. Το τιμόνι με τη σειρά του προσφέρει πολύ καλή πληροφόρηση εμπνέοντας ασφάλεια στον οδηγό και ειδικότερα σε σφιχτή επαρχιακή διαδρομή με στροφές. Στον αυτοκινητόδρομο, η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και μόνο σε μερικές έντονες κακοτεχνίες του οδοστρώματος θα σας κακοφανεί και αυτό λόγω των ζαντών των 19 ιντσών που επηρεάζουν ελαφρώς την άνεση. Στο δια ταύτα, το MINI Countryman είναι το μοντέλο εκείνο το οποίο διαθέτει πολλά σε ένα πακέτο. Σαφώς κι απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο target group, το οποίο θέλει τη νεανικότητα των μοντέλων, MINI, την κορυφαία οδική συμπεριφορά και τους άνετους χώρους επιβατών, σε συνδυασμό με την πολυτέλεια, αλλά και την οικονομία κίνησης! Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους Όταν ένα «αστεράκι» 2 εκατοστών μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ, αλλά το κυριότερο την αξιοπιστία σας ως ασφαλιστές. Οι περισσότεροι ασφαλισμένοι... Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50
Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας; Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από... Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45