close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
11/11/2025 - 10:00
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Συχνά ακούμε, ότι αυτός είναι Χαρισματικός πωλητής ή αυτός διαθέτει πολύ καλές δεξιότητες. Η λέξη χάρισμα και η λέξη δεξιότητα συχνά συγχέονται, αλλά έχουν διαφορετική σημασία.

  • Το Χάρισμα: Είναι ένα έμφυτο προσόν ή ικανότητα, ένα πνευματικό ή ψυχικό ταλέντο, κάτι που φαίνεται να το έχει κάποιος από τη φύση του.

Σχετίζεται με την προσωπικότητα, την γοητεία, την επικοινωνιακή δύναμη ή τη φυσική επιρροή που ασκεί κάποιος στους άλλους.

 

1.Το Χάρισμα δεν διδάσκεται εύκολα, είναι κάτι που σε μεγάλο βαθμό πηγάζει από τον χαρακτήρα, τη στάση και την εσωτερική αυτοπεποίθηση του ατόμου.

Διαπιστώνεται ότι, ένας πωλητής με χάρισμα μπορεί να εμπνέει στον πελάτη εμπιστοσύνη και συμπάθεια αμέσως.

 

2.Δεξιότητα: Είναι η ικανότητα ενός ατόμου να επιτυγχάνει κάποιο συγκεκριμένο επιθυμητό αποτέλεσμα με την ελάχιστη προσπάθεια και χρόνο. Αυτο αποκτάται με εξάσκηση, μάθηση και εμπειρία.

  • Σε θέματα τεχνικά και χειρισμούς, σε θέματα επικοινωνίας όπως ενεργητική ακρόαση, ερωτήσεις που να εκμαιεύει τις ανάγκες ή τις επιθυμίες του πελάτη και διαπραγμάτευση.
  • Η Ανάπτυξη του απαιτεί συνεχή εκπαίδευση και ανατροφοδότηση.

 

3.Το Χάρισμα είναι ένα έμφυτο προσόν, κάτι που φαίνεται να το έχει κάποιος «από την φύση του».

  • Σχετίζεται με την «προσωπικότητα, την γοητεία, την επικοινωνιακή δύναμη ή και την φυσική επιρροή» που ασκεί κάποιος στους άλλους.
  • Το Χάρισμα δεν διδάσκεται εύκολα, είναι κάτι που σε μεγάλο βαθμό πηγάζει από τον χαρακτήρα, τη στάση και την εσωτερική αυτοπεποίθηση του πωλητή.

Ένας πωλητής με τα χαρακτηρίστηκα του Χαρίσματος, μπορεί να εμπνέει εμπιστοσύνη και αμέσως συμπάθεια.

 

4.Δεξιότητα: Είναι μια «ικανότητα που αποκτάται με εξάσκηση και μάθηση με συνεχή εκπαίδευση-επιμόρφωση».

  • Ο πωλητής που θέλει να καλλιεργήσει δεξιότητες πειθούς, επικοινωνίας προσέγγισης, ανάλυσης αναγκών ή επιθυμιών, διαχείρισης παραπόνων και εντάσεων, μπορεί να παρακολουθήσει μαθήματα των παραπάνω θεμάτων και να είναι ικανός προς αντιμετώπιση με επιτυχία.

 

Συμπέρασμα:

  • Το Χάρισμα είναι φυσικό, δύσκολο να διδαχθεί.
  • Η Δεξιότητα είναι αποκτώμενη, μπορεί να διδαχθεί και να τελειοποιηθεί.

 

Τα πλεονεκτήματα στις πωλήσεις υπηρεσιών ανά ομάδα:

1) Οι χαρισματικοί βρίσκουν πελάτες και τους προσεγγίζουν ευκολότερα, συνήθως δεν ακολουθούν με λεπτομέρειες την ανάλυση των αναγκών, διότι εάν έχει το προϊόν που θέλει, ο πελάτης θα το πάρει. Στην επικοινωνία του, μεστός και περιληπτικός.

Δεν ζητάει υποψήφιους πελάτες αλλά του δίνουν αυτοί μετά από λίγο χρόνο, όταν διαπιστώσουν ότι αυτός, είναι πράγματι όπως φαίνεται.

Δεν είναι λεπτολόγος αλλά πολύ καλός στις δημόσιες σχέσεις.

Η διατήρηση πελατών είναι πολύ καλή όχι τόσο για το προϊόν αλλά γιατί δεν θέλουν να τον χάσουν, διότι ξεχωρίζει. Η παραμονή στην ίδια εταιρία με τα ίδια προϊόντα είναι μικρή, καθότι επειδή έχει καταλάβει τα φυσικά του προσόντα, όταν βρει καλύτερη εταιρία με μεγαλύτερες αποδοχές ή εξέλιξη που είναι στους στόχους του, μπορεί να φύγει. Επίσης για καλύτερο Manager που να ξέρει να τον διοικεί και να αξιοποιεί τα χαρίσματα του.

Είναι κατάλληλοι μετά από στόχους και διαδικασίες που προβλέπονται εκ των προτέρων να προωθηθεί για αρχηγός ομάδος.

 

2) Τα άτομα δεξιοτήτων:

Τα άτομα αυτά που έχουν τα προσόντα για πωλήσεις, απαιτείται να εκπαιδευτούν σε χρόνο με παράλληλη διαδικασία, ενημέρωση και εφαρμογή στη πράξη.

Εκτός του χρόνου υπάρχει και ο συντελεστής του κόστους στην διάρκεια μέχρι να μπορεί να αποδώσει σε στόχους πωλήσεων.

 

Ερώτηση:

1) Εσείς εάν θα μπορούσατε να επιλέξετε από μία πηγή υποψηφίων που υπάρχουν 50-50% οι δύο κατηγορίες, αλλά μόνο από την μία επιτρέπεται να πάρετε, ποια θα επιλέγατε; Και γιατί;

2) Έχετε στην ομάδα σας και τις δύο κατηγορίες; Ποια από τις δύο είναι περισσότερο παραγωγική και ποια έχει καλύτερη διατήρηση πελατών.

3) Στην διαδικασία της στελέχωσης έχετε την μέθοδο να διακρίνετε υποψηφίους σε ποια κατηγορία είναι από τις δύο.

4) Ποια άτομα απο τις ομάδες σας εάν έχετε και τις δύο, έχει μεγαλύτερη διατήρηση στο επάγγελμα των πωλήσεων;

5) Εσύ ως Αρχηγός ομάδος Manager σε ποια κατηγορία θα έβαζες τον εαυτό σου;

 

Σήμερα όπως έχει προκύψει από την εμπειρία μου, υπάρχουν και οι δύο κατηγορίες και πιστεύω ότι θέλετε να βρείτε τα άτομα αυτά και να τα ενσωματώσετε στην ομάδα σας. Για να επιτευχθεί αυτό, απαιτείται να έχετε στόχους στελέχωσης και όχι μόνο παραγωγής. Η ομάδα σας μοιάζει όπως μια ομάδα Μπάσκετ ή Ποδοσφαίρου, το θέμα είναι σε πια κατηγορία θέλετε να παίζετε; Η Α’ εθνική θέλει συνεχώς εξεύρεση νέων παιχτών που μπορούν να βάζουν καλάθι ή και τρίποντα. Η επιλογή είναι δική σας να διακρίνεστε για την δυνατή ομάδα σας. «Είσαι ο Manager της, το Αξίζεις»!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών

Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.

Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)

Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &

Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS

1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99

Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας

Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος

2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε

και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων

Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Συχνά ακούμε, ότι αυτός είναι Χαρισματικός πωλητής ή αυτός διαθέτει πολύ καλές δεξιότητες. Η λέξη χάρισμα και η λέξη δεξιότητα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00
  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Όπως έχει αποδειχθεί, η δύναμη της θέλησης απέναντι στους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, είναι σημαντική, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από...
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40
  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Με αφιέρωμα στην Ορθοπαιδική κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
14:00 Με αφιέρωμα στην Ορθοπαιδική κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
  • 13:15 H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές
  • 12:05 Η Πειραιώς ανακηρύχθηκε «Καλύτερη Τράπεζα στην Ελλάδα» στα Bank of the Year Awards 2025 από το The Banker
  • 11:04 Η πρώτη προκήρυξη μόνιμων Ψυχιάτρων και Παιδοψυχιάτρων για την στελέχωση του Εθνικού Δικτύου Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας (Ε.Δ.Υ.Ψ.Υ.)
  • 10:21 Η επικίνδυνη ψευδαίσθηση ότι θα αποζημιωθείτε πλήρως από το κράτος αν πάθει ζημιές το σπίτι σας σ’ ένα σεισμό!
  • 10:10 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  • 10:06 Στ. Καφούνης (ΕΣΕΕ): Πεδίο ευκαιριών το Ουζμπεκιστάν για την ελληνική οικονομία και τις επιχειρήσεις
  • 10:00 Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων
  • 09:41 Η «καρδιά» της οικονομίας χτυπά στη Ν. Υόρκη, το «cliff effect», ο Γαβρόγλου και τα «ψέματα», η αμηχανία του ΠΑΣΟΚ, οι «χρυσοί» κληρονόμοι και η διάκριση της Πειραιώς
  • 09:33 Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
  • 09:23 Μεσολόγγι: O Ιταλικός Φιλελληνισμός στο επίκεντρο εκδήλωσης της Βυρωνικής Εταιρείας
  • 09:20 Η άρση της αναπηρίας είναι πολιτική και κοινωνική ευθύνη!
  • 09:10 Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας
  • 09:05 Νέος αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου: Αγρότες και κτηνοτρόφοι τον απέκλεισαν την...πρώτη ημέρα που άνοιξε
  • 09:00 Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: 10 βασικές συμβουλές για προστασία κατά τη διάρκεια πλημμυρικών φαινομένων
  • 08:50 Η Ευρώπη σε πόλεμο? Η Ιστορία επαναλαμβάνεται.
  • 08:40 Του Αγίου Σάββα του Ηγιασμένου
  • 16:31 Κακοκαιρία Byron: Κλειστά τα σχολεία στην Αττική την Παρασκευή
  • 16:11 Κωνσταντίνος Τασούλας: Δεν υπάρχει δίλημμα επανεξοπλισμού - Σε λίγες ημέρες η παραλαβή της φρεγάτας «Κίμων»
  • 16:03 Η Visa αναδεικνύει την επόμενη γενιά fintech στο Visa Innovation Program Europe 2025
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 3/12 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  3. 2/12 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  4. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  5. 2/12 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  6. 2/12 Υπασφαλισμένος: Από το 2027 οι ουσιαστικές αλλαγές στα δίκτυα του bancassurance Εθνικής Τράπεζας και Τράπεζας Πειραιώς
  7. 4/12 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube