close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Δημήτρης Μπάτρης: Γιατί επιζεί σήμερα η Παραδοσιακή Πώληση;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
11/12/2023 - 09:28
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Γιατί επιζεί σήμερα η Παραδοσιακή Πώληση;

Δημήτρης Μπάτρης, 11/12/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζουμε οι σημερινοί πωλητές προϊόντων ή υπηρεσιών, υπήρξαν οι ίδιοι αλλά και συνεχίζουν να είναι αγοραστές με παραδοσιακή πώληση, από διάφορους πωλητές προϊόντων ή υπηρεσιών.

Η εμπειρία τους ως πελάτες, είναι με την μέθοδο της παραδοσιακής πώλησης τις περισσότερες φορές, και είναι φυσικό όταν εισέρχονται στις πωλήσεις να έχουν ως υπόδειγμα και πολλές φορές ως μέθοδο αυτήν, έναντι νέων και σύγχρονων μεθόδων.

Στο επόμενο βήμα τους, όταν ξεκινούν στην εταιρία με την οποία θα συνεργαστούν ως επαγγελματίες πωλητές, παρακολουθούν στην ενημέρωση των προϊόντων τους εκπαιδευτές ή τους υπεύθυνους να παρουσιάζουν και να εξηγούν «τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα τους».

Αργότερα όταν συμμετέχουν στην παρουσίαση νέων προϊόντων από την εταιρία τους, τότε ο αρμόδιος τεχνικός ή το marketing παρουσιάζοντας τα προϊόντα, αναφέρουν την αγορα που απευθύνονται τονίζοντας «τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα τους».

Στο περιβάλλον τους, με συναδέλφους τους, ακούν να υμνούν την πώληση που βασίζεται στα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα των προϊόντων τους, επί πολλές δεκαετίες.

Προφανώς θεωρούν ότι αυτό τους οδηγεί σε θεαματικά αποτελέσματα.

Δεν γνωρίζουν ότι αυτό είναι μια άσκοπη και σκληρή εργασία. Είναι ένας τρόπος να πουλάνε μη αποδοτικά.

Ίσως ελπίζουν σε περιστασιακές πωλήσεις χωρίς ποτέ να απολαμβάνουν κάποιο πλεονέκτημα και αργούν να συνειδητοποιήσουν ότι αυτή η τακτική δεν είναι αποτελεσματική για την σημερινή αγορα, διότι τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα απλά μπερδεύουν τους αγοραστές και τους εμποδίζουν να πάρουν αποφάσεις.

Το πιθανότερο είναι ότι εάν θα πραγματοποιήσετε μια παρουσίαση στο υποψήφιο πελάτη σας με τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα, αυτός θα έχει ήδη ακούσει ότι του λέτε…από τους ανταγωνιστές σας!

Εάν πουλάτε εφαρμόζοντας τις παραδοσιακές μεθόδους, τα μόνα στοιχεία που θα σας διαφοροποιήσουν από τον ανταγωνισμό είναι το όνομα της εταιρίας σας και το διαφορετικό λογότυπο της επαγγελματικής σας κάρτας.

Οι πρώτες πωλήσεις στην έναρξη στο επάγγελμα, ειδικά σε ασφαλιστικά προϊόντα συνήθως γίνονται σε φιλικά ή και σε συγγενικά πρόσωπα, με μια ευκολία λόγω της σχέσης που έχουν με αυτούς. Εφαρμόζοντας την παραδοσιακή μέθοδο μπορούν να έχουν επιτυχίες.

Τι γίνεται όμως όταν πάνε σε αγνώστους; Τότε αρχίζουν τα δύσκολα διότι θα διαπιστώσουν γρήγορα, ότι οι αγοραστές δεν αγοράζουν με βάση τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα αλλά με τα οφέλη που προσδοκούν και κατανοούν αυτοί, για τον εαυτό τους. Αυτό απαιτεί μία διαφορετική μέθοδο πώλησης, που προϋποθέτει τη συμμετοχή, την κατανόηση και την συμβουλευτική στάση. Μια συμμετοχική πώληση, βασισμένη στην μέθοδο των ερωτήσεων (Σωκρατική) και την Σύμβουλευτική διαδικασία.

Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι ότι, ορισμένοι θα εγκαταλείψουν το επάγγελμα ως δύσκολο ή συμπεραίνοντας ότι “ο κόσμος δεν αγοράζει γιατί δεν διαθέτει εισόδημα”.

Μια μικρή κατηγορία ανάλογα με την εταιρία ή το κατάστημα πωλήσεων που θα έχουν την τύχη βρεθούν, θα μάθουν σύγχρονες μεθόδους προσέγγισης και πωλήσεων ώστε να αντιμετωπίσουν το νέο περιβάλλον που απαιτεί γνώσεις και νέους τρόπους επικοινωνίας, θα διακριθούν και θα επιβιώσουν.

Η σωστή μέθοδος πωλήσεων διευκολύνει την πώληση αλλά και την διατήρηση του πελάτη, που είναι σημαντικό για τα ασφαλιστικά προϊόντα.

Οι σημερινοί πωλητές δεν αλλάζουν εύκολα και γρήγορα την μέθοδο πωλήσεων επειδή πιστεύουν ότι η επίδοση τους είναι καλή. Μπορεί κάποιος να τους βοηθήσει στην αλλαγή για να φτάσουν σε άλλο επίπεδο με μεγάλο μέγεθος πωλήσεων; Αυτός είναι ο Manager τους.

Η εκπαίδευση και επιμόρφωση των σημερινών ανθρώπων στις πωλήσεις, επιβάλλεται να είναι συνεχής και σύγχρονη, διότι οι σημερινοί πελάτες έχουν εμπειρίες και άμεση ενημέρωση, στην προσωπική τους επιλογή απαιτούν έναν επιστήμονα σύμβουλο που να καταλάβει το πρόβλημα τους και να τους προτείνει την καταλληλότερη λύση. Αυτός να είσαι εσύ!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α.
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS. Το 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας.
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος, το 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE και από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ.

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων

Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Όπως έχει αποδειχθεί, η δύναμη της θέλησης απέναντι στους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, είναι σημαντική, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από...
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40
  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα φορτηγά MAN «φέρνουν» τα Χριστούγεννα στην Καλαμάτα
16:33 Τα φορτηγά MAN «φέρνουν» τα Χριστούγεννα στην Καλαμάτα
  • 16:18 ΤτΕ: Τραπεζική χρηματοδότηση και καταθέσεις - Οκτώβριος 2025
  • 16:15 Εκπαιδευτική επίσκεψη στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης διοργάνωσε η Επιτροπή Αστικής Ευθύνης και Επαγγελματικών Ευθυνών της ΕΑΕΕ
  • 16:12 Οι συνεργάτες του ΠΑΡΟΝ ταξίδεψαν στην ιστορική και γοητευτική Πράγα
  • 16:00 Λαμπρίνα Μπαρμπετάκη (πρόεδρος Pharma Innovation Forum): Η φαρμακευτική καινοτομία δεν μπορεί να περιμένει!
  • 15:37 Audi A3 με προνομιακό επιτόκιο 4% - Η είσοδος στην premium compact κατηγορία γίνεται πιο προσιτή
  • 15:29 Ευρωκλινική Παίδων: Με εντυπωσιακή συμμετοχή ολοκληρώθηκε η 21η Επιστημονική Ημερίδα
  • 15:15 Affidea Ελλάδος: 20 Χρόνια Ανάπτυξης, Καινοτομίας και Προσφοράς στην Υγεία
  • 14:05 Αποκλειστικό: Χωρίς συλλογικές συμβάσεις εργασίας ο ΣΕΜΑ..
  • 13:30 ΕΑΕΕ: +5,3% το σύνολο παραγωγής ασφαλίσεων Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2025
  • 12:25 Allianz & Ίδρυμα Μποδοσάκη: Δίπλα στην εκπαίδευση και στους επιστήμονες του αύριο
  • 11:45 Η ERGO Ασφαλιστική κοντά στους συνεργάτες της σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη
  • 11:34 Εσύ ξέρεις τι είναι η Νομική Προστασία και που χρησιμεύει;
  • 11:11 H Eθνική Τράπεζα ολοκληρώνει την πώληση της μειοψηφικής της συμμετοχής στην Εθνική Aσφαλιστική - Το τίμημα
  • 11:03 Το πρόγραμμα SAFE, η αμυντική θωράκιση της Ευρώπης και η ελληνική συμμετοχή σε ένα αβέβαιο γεωπολιτικό περιβάλλον
  • 10:50 Ο ΠΟΥ/Ευρώπης και το Υπουργείο Υγείας συνεχίζουν τις ενημερωτικές συναντήσεις σε δομές υγείας για την πιλοτική εφαρμογή του Health-IQ
  • 10:42 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής ξεκινά με σιγουριά και προοπτική
  • 10:37 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ευθύνης και Κινδύνων Ανάκλησης Προϊόντος
  • 10:15 Η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής
  • 10:10 ΕΑΕΕ: Πρόταση Κανονισμού Ευρωπαϊκής Επιτροπής για αναθεώρηση του Κανονισμού SFDR
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/11 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
  2. 26/11 Ο Νίκος Χαλκιόπουλος νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ
  3. 24/11 Ο Πέτρος Τασιός στη Howden
  4. 24/11 Εν ολίγοις…ασφαλιστοποδοσφαιρικά!
  5. 27/11 Η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής
  6. 25/11 Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
  7. 26/11 ΤτΕ: Στατιστικά στοιχεία Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων - γ΄ τρίμηνο 2025

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube