close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Δημήτρης Μπάτρης: Γιατί επιζεί σήμερα η Παραδοσιακή Πώληση;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
11/12/2023 - 09:28
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Γιατί επιζεί σήμερα η Παραδοσιακή Πώληση;

Δημήτρης Μπάτρης, 11/12/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζουμε οι σημερινοί πωλητές προϊόντων ή υπηρεσιών, υπήρξαν οι ίδιοι αλλά και συνεχίζουν να είναι αγοραστές με παραδοσιακή πώληση, από διάφορους πωλητές προϊόντων ή υπηρεσιών.

Η εμπειρία τους ως πελάτες, είναι με την μέθοδο της παραδοσιακής πώλησης τις περισσότερες φορές, και είναι φυσικό όταν εισέρχονται στις πωλήσεις να έχουν ως υπόδειγμα και πολλές φορές ως μέθοδο αυτήν, έναντι νέων και σύγχρονων μεθόδων.

Στο επόμενο βήμα τους, όταν ξεκινούν στην εταιρία με την οποία θα συνεργαστούν ως επαγγελματίες πωλητές, παρακολουθούν στην ενημέρωση των προϊόντων τους εκπαιδευτές ή τους υπεύθυνους να παρουσιάζουν και να εξηγούν «τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα τους».

Αργότερα όταν συμμετέχουν στην παρουσίαση νέων προϊόντων από την εταιρία τους, τότε ο αρμόδιος τεχνικός ή το marketing παρουσιάζοντας τα προϊόντα, αναφέρουν την αγορα που απευθύνονται τονίζοντας «τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα τους».

Στο περιβάλλον τους, με συναδέλφους τους, ακούν να υμνούν την πώληση που βασίζεται στα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα των προϊόντων τους, επί πολλές δεκαετίες.

Προφανώς θεωρούν ότι αυτό τους οδηγεί σε θεαματικά αποτελέσματα.

Δεν γνωρίζουν ότι αυτό είναι μια άσκοπη και σκληρή εργασία. Είναι ένας τρόπος να πουλάνε μη αποδοτικά.

Ίσως ελπίζουν σε περιστασιακές πωλήσεις χωρίς ποτέ να απολαμβάνουν κάποιο πλεονέκτημα και αργούν να συνειδητοποιήσουν ότι αυτή η τακτική δεν είναι αποτελεσματική για την σημερινή αγορα, διότι τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα απλά μπερδεύουν τους αγοραστές και τους εμποδίζουν να πάρουν αποφάσεις.

Το πιθανότερο είναι ότι εάν θα πραγματοποιήσετε μια παρουσίαση στο υποψήφιο πελάτη σας με τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα, αυτός θα έχει ήδη ακούσει ότι του λέτε…από τους ανταγωνιστές σας!

Εάν πουλάτε εφαρμόζοντας τις παραδοσιακές μεθόδους, τα μόνα στοιχεία που θα σας διαφοροποιήσουν από τον ανταγωνισμό είναι το όνομα της εταιρίας σας και το διαφορετικό λογότυπο της επαγγελματικής σας κάρτας.

Οι πρώτες πωλήσεις στην έναρξη στο επάγγελμα, ειδικά σε ασφαλιστικά προϊόντα συνήθως γίνονται σε φιλικά ή και σε συγγενικά πρόσωπα, με μια ευκολία λόγω της σχέσης που έχουν με αυτούς. Εφαρμόζοντας την παραδοσιακή μέθοδο μπορούν να έχουν επιτυχίες.

Τι γίνεται όμως όταν πάνε σε αγνώστους; Τότε αρχίζουν τα δύσκολα διότι θα διαπιστώσουν γρήγορα, ότι οι αγοραστές δεν αγοράζουν με βάση τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα αλλά με τα οφέλη που προσδοκούν και κατανοούν αυτοί, για τον εαυτό τους. Αυτό απαιτεί μία διαφορετική μέθοδο πώλησης, που προϋποθέτει τη συμμετοχή, την κατανόηση και την συμβουλευτική στάση. Μια συμμετοχική πώληση, βασισμένη στην μέθοδο των ερωτήσεων (Σωκρατική) και την Σύμβουλευτική διαδικασία.

Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι ότι, ορισμένοι θα εγκαταλείψουν το επάγγελμα ως δύσκολο ή συμπεραίνοντας ότι “ο κόσμος δεν αγοράζει γιατί δεν διαθέτει εισόδημα”.

Μια μικρή κατηγορία ανάλογα με την εταιρία ή το κατάστημα πωλήσεων που θα έχουν την τύχη βρεθούν, θα μάθουν σύγχρονες μεθόδους προσέγγισης και πωλήσεων ώστε να αντιμετωπίσουν το νέο περιβάλλον που απαιτεί γνώσεις και νέους τρόπους επικοινωνίας, θα διακριθούν και θα επιβιώσουν.

Η σωστή μέθοδος πωλήσεων διευκολύνει την πώληση αλλά και την διατήρηση του πελάτη, που είναι σημαντικό για τα ασφαλιστικά προϊόντα.

Οι σημερινοί πωλητές δεν αλλάζουν εύκολα και γρήγορα την μέθοδο πωλήσεων επειδή πιστεύουν ότι η επίδοση τους είναι καλή. Μπορεί κάποιος να τους βοηθήσει στην αλλαγή για να φτάσουν σε άλλο επίπεδο με μεγάλο μέγεθος πωλήσεων; Αυτός είναι ο Manager τους.

Η εκπαίδευση και επιμόρφωση των σημερινών ανθρώπων στις πωλήσεις, επιβάλλεται να είναι συνεχής και σύγχρονη, διότι οι σημερινοί πελάτες έχουν εμπειρίες και άμεση ενημέρωση, στην προσωπική τους επιλογή απαιτούν έναν επιστήμονα σύμβουλο που να καταλάβει το πρόβλημα τους και να τους προτείνει την καταλληλότερη λύση. Αυτός να είσαι εσύ!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α.
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS. Το 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας.
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος, το 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE και από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ.

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων

Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης
13:48 Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης
  • 13:10 ΤΕΑΥΦΕ: Εγκρίθηκε η Αναλογιστική Μελέτη του 2023
  • 12:55 Σεμινάρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Τομέα Β΄ 2025 από την NP Ασφαλιστική
  • 12:51 Cyber Insurance στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Αντιμετωπίζοντας νέες απειλές
  • 12:40 Άδωνις Γεωργιάδης για το 1566: Από 1η Οκτωβρίου, όλα τα ραντεβού με όλα τα Νοσοκομεία του ΕΣΥ συνδεδεμένα εδώ
  • 12:25 Στο σημείο μηδέν το παλαιστινιακό ζήτημα: Ακραίες λύσεις ή βιωσιμότητα με μετριοπάθεια;
  • 12:15 Η Affidea στηρίζει το πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά» με ειδικό όφελος για τους εξεταζόμενους
  • 12:05 Από 3,20% έως 3,50% το εύρος επιτοκίου για το ομόλογο των 500 εκατ. ευρώ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
  • 12:00 60.000 ανασφάλιστες επιχειρήσεις περιμένουν τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές
  • 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
  • 11:00 Ασφάλιση ακινήτου που μισθώνεται ως (τύπου) Airbnb: Ένα σταυρόλεξο για δυνατούς…λύτες
  • 10:10 Νέα εποχή για τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική με ανανεωμένο Διοικητικό Συμβούλιο
  • 10:05 Στ. Καφούνης για την Ημέρα Ελληνικού Εμπορίου και τα 20 χρόνια από τη θεσμοθέτησή της: «Έμπορος, η ζωντανή δύναμη της Ελλάδας»
  • 09:00 Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
  • 08:57 Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!
  • 08:53 Εκδήλωση τιμής στον Χαράλαμπο Θεοδωρίδη
  • 08:50 «Προσκλητήριο» επενδυτών, το μήνυμα Μπέργκαμ, η...πρόσκληση Στουρνάρα, «ταράζει τα νερά» η Credia
  • 08:44 Ημέρα Μνήμης στο Αγρίνιο για τα θύματα του ξεριζωμού και της Μικρασιατικής καταστροφής
  • 08:40 Tου Αγίου Φωκά Ιερομάρτυρα του Θαυματουργού
  • 16:00 Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  3. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  4. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  5. 22/9 Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
  6. 17/9 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  7. 19/9 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube