Λάουρα Σταυρίδου, 16/5/2025 - 09:37 facebook twitter linkedin Μην αποκαρδιώνεστε! Η εργασία του ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι σημαντική! Λάουρα Σταυρίδου, 16/5/2025 facebook twitter linkedin Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, σίγουρα θυμούνται τη φράση «η δουλειά μας δεν είναι επάγγελμα, είναι λειτούργημα». Η αλήθεια είναι ότι σε δύσκολες στιγμές ίσως πρέπει να ξαναθυμόμαστε, γιατί αυτή η συγκεκριμένη εργασία είναι τόσο δύσκολη αλλά τόσο σημαντική για την κοινωνία και την οικονομία: Ίσως δεν φαίνεται με τη πρώτη ματιά αλλά είστε προστάτης ονείρων. Πίσω από κάθε συμβόλαιο βρίσκεται μια οικογένεια, ένα σπίτι, η εκπαίδευση ενός παιδιού ή μια επιχείρηση την οποία κάποιος την έχτισε δίνοντας τη ζωή του. Ο ασφαλιστικός σχεδιασμός δίνει στους ανθρώπους την αυτοπεποίθηση να επιδιώξουν τους στόχους τους, γνωρίζοντας ότι έχουν ένα δίχτυ ασφαλείας, αν η ζωή τους φέρει μια «στραβή». Το σημαντικό σημείο αυτής της εργασίας, είναι οι σχέσεις εμπιστοσύνης που χτίζετε. Σε έναν κόσμο γεμάτο αβεβαιότητα, είστε κάποιος στον οποίο βασίζονται οι άνθρωποι. Οι σχέσεις που δημιουργείτε δεν είναι συναλλακτικές, δεν έχουν κέντρο το κέρδος αλλά βασίζονται στην εμπιστοσύνη, την καθοδήγηση και την ενσυναίσθηση. Αυτό είναι σπάνιο με δυνατά συναισθήματα και διάρκεια. Μόνο μέσα από μια τόσο απαιτητική δουλειά μπορεί κάποιος να αναπτυχθεί και προσωπικά και επαγγελματικά Κάθε ζημιά που πρέπει να αποζημιώσετε κάθε τηλεφωνική κλήση για μια νοσηλεία, κάθε πρόκληση, κάθε νέος πελάτης, σας βοηθά να αναπτυχθείτε. Οι δεξιότητες που αναπτύσσετε, όπως η επικοινωνία, η επίλυση προβλημάτων και η ανθεκτικότητα, δεν είναι μόνο καλές για τη δουλειά σας, αλλά σας μετατρέπουν στην καλύτερη εκδοχή του εαυτού σας. Είναι μια εργασία με θετικό αντίκτυπο στους ανθρώπους. Σκεφτείτε την οικογένεια που στάθηκε ξανά στα πόδια της επειδή εξασφαλίσατε ότι ήταν καλυμμένη. Σκεφτείτε την επιχείρηση που επέζησε μετά από μια μεγάλη ζημιά επειδή εσείς επιμένατε να ασφαλιστούν. Η δουλειά σας έχει τη δύναμη να αλλάξει τη ζωή των ανθρώπων προς το καλύτερο. Έτσι, την επόμενη φορά που η μέρα θα είναι δύσκολη, θυμηθείτε: δεν εργάζεστε απλώς σε μια δουλειά. Κάνετε μια δουλειά με πραγματικό νόημα. Δίνετε στους ανθρώπους ελπίδα, ασφάλεια και δύναμη. Μείνετε παρακινημένοι, γιατί αυτό που κάνετε είναι πραγματικά σημαντικό. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34