Λάουρα Σταυρίδου, 9/10/2024 - 10:00 facebook twitter linkedin Οι πρόσθετες καλύψεις είναι «Ωφελήματα» για τον πελάτη και τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή! Λάουρα Σταυρίδου, 9/10/2024 facebook twitter linkedin Οι πρόσθετες καλύψεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων στην Κύπρο έχουν ένα πολύ εύστοχο όνομα. Τις ονομάζουν Ωφελήματα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΑΕΕ για τη νέα παραγωγή σε ατομικά ασφαλιστήρια του 2023, οι συμπληρωματικές καλύψεις κατέλαβαν μόλις το 2,6% επι του συνόλου. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως τα περισσότερα συμβόλαια, στερούνται της δυνατότητας να παρέχουν περισσότερα χρήματα στη δύσκολη στιγμή του πελάτη. Οι ανικανότητες από ασθένεια ή ατύχημα και οι σοβαρές ασθένειες δεν είναι απλά λέξεις. Είναι περιστάσεις που απαιτούν περισσότερα χρήματα. Η προσθήκη τους αυξάνει την αξία του συμβολαίου και την ισχύ της αποζημίωσης. Επίσης όμως, σημαντικό για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή είναι πως η μέση προμήθεια των προσθηκών, αγγίζει το 20%. Προσθέτοντας «ωφελήματα» έστω και σε ένα μικρό μέρος του χαρτοφυλακίου, αυξάνουμε κατά πολύ τις προμήθειες, ειδικά αν δώσουμε σωστά μεγέθη καλύψεων. Θα πρέπει να θυμηθούμε ότι όταν οι σοβαρές νοσηλείες τελειώνουν, συνήθως ακολουθεί ένα διάστημα ανάταξης, με μεγάλο κόστος. Είναι πολύ σημαντικό, να μπορέσει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, να σταθεί, ουσιαστικά δίπλα στον πελάτη του, καλύπτοντας τα μεγάλα έξοδα. Τελειώνοντας , να πούμε ότι τα συνολικά νέα ασφάλιστρα που δόθηκαν το 2023 για τις πρόσθετες καλύψεις, ήταν 2.971.186€, ένα ποσό που αξίζει να διπλασιαστεί, ειδικά αν σκεφτούμε πως σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ), οι προθεσμιακές καταθέσεις των νοικοκυριών αυξήθηκαν το οκτάμηνο του 2024 κατά 826 εκατ. Ευρώ. Χρήματα υπάρχουν και η προστασία της υγείας είναι ένας από τους πιο σοβαρούς λόγους για να διατεθούν. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά; Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06