Λάουρα Σταυρίδου, 9/10/2024 - 10:00 facebook twitter linkedin Οι πρόσθετες καλύψεις είναι «Ωφελήματα» για τον πελάτη και τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή! Λάουρα Σταυρίδου, 9/10/2024 facebook twitter linkedin Οι πρόσθετες καλύψεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων στην Κύπρο έχουν ένα πολύ εύστοχο όνομα. Τις ονομάζουν Ωφελήματα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΑΕΕ για τη νέα παραγωγή σε ατομικά ασφαλιστήρια του 2023, οι συμπληρωματικές καλύψεις κατέλαβαν μόλις το 2,6% επι του συνόλου. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως τα περισσότερα συμβόλαια, στερούνται της δυνατότητας να παρέχουν περισσότερα χρήματα στη δύσκολη στιγμή του πελάτη. Οι ανικανότητες από ασθένεια ή ατύχημα και οι σοβαρές ασθένειες δεν είναι απλά λέξεις. Είναι περιστάσεις που απαιτούν περισσότερα χρήματα. Η προσθήκη τους αυξάνει την αξία του συμβολαίου και την ισχύ της αποζημίωσης. Επίσης όμως, σημαντικό για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή είναι πως η μέση προμήθεια των προσθηκών, αγγίζει το 20%. Προσθέτοντας «ωφελήματα» έστω και σε ένα μικρό μέρος του χαρτοφυλακίου, αυξάνουμε κατά πολύ τις προμήθειες, ειδικά αν δώσουμε σωστά μεγέθη καλύψεων. Θα πρέπει να θυμηθούμε ότι όταν οι σοβαρές νοσηλείες τελειώνουν, συνήθως ακολουθεί ένα διάστημα ανάταξης, με μεγάλο κόστος. Είναι πολύ σημαντικό, να μπορέσει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, να σταθεί, ουσιαστικά δίπλα στον πελάτη του, καλύπτοντας τα μεγάλα έξοδα. Τελειώνοντας , να πούμε ότι τα συνολικά νέα ασφάλιστρα που δόθηκαν το 2023 για τις πρόσθετες καλύψεις, ήταν 2.971.186€, ένα ποσό που αξίζει να διπλασιαστεί, ειδικά αν σκεφτούμε πως σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ), οι προθεσμιακές καταθέσεις των νοικοκυριών αυξήθηκαν το οκτάμηνο του 2024 κατά 826 εκατ. Ευρώ. Χρήματα υπάρχουν και η προστασία της υγείας είναι ένας από τους πιο σοβαρούς λόγους για να διατεθούν. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50 Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί;
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14
Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους; Οι Millennials που είναι και γνωστοί ως η γενιά Υ (Generation Y), σήμερα έχουν ηλικία από 29 ως 44 ετών,... Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15
Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών Η εμπειρία χρήστη – User experience (UX)- είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης βιώνει ένα προϊόν ή μια... Λάουρα Σταυρίδου, 01/09/2025 - 09:30
Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες; Η τεχνολογία αλλάζει την οικονομία, τις εργασίες, την καθημερινότητα και επομένως τα ζητούμενα που έχουν οι νεότεροι άνθρωποι για ασφαλιστική ... Λάουρα Σταυρίδου, 29/08/2025 - 08:43