Λάουρα Σταυρίδου, 1/3/2024 - 08:42 facebook twitter linkedin Τι κάνουν οι μεγάλες Ασφαλιστικές Εταιρίες για να αντιμετωπίσουν τις φυσικές καταστροφές και τι κάνουν τα νοικοκυριά για τον ίδιο λόγο; Λάουρα Σταυρίδου, 1/3/2024 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με τις τελευταίες μετρήσεις, οι φυσικές καταστροφές (Natural Catastrophes Nat Cat) μέσα στην τελευταία 10ετία, έχουν αυξήσει τις ζημιές, περισσότερο από 15 φορές! Αυτό το γεγονός υποδηλώνει υψηλό κίνδυνο και αστάθεια για τον ασφαλιστικό κλάδο. Ο μετριασμός των χρηματικών απωλειών, απαιτεί μια ξεχωριστή προσέγγιση διαχείρισης κινδύνου καταστροφής. Κάθε εταιρεία ακολουθεί διαφορετική πολιτική για να μειώσει τον κίνδυνο που διαχειρίζεται. Ασφαλιστικές εταιρίες κολοσσοί όπως η Allianz, απασχολούν σε σταθερή βάση μετεωρολόγους, υδρολόγους, σεισμολόγους, γεωγράφους και μαθηματικούς, οι οποίοι μοντελοποιούν περίπου 50 Nat Cat σενάρια. Στόχος είναι να αξιοποιηθούν τα δεδομένα που συλλέγονται, ώστε να υπολογιστεί με μεγάλη προσέγγιση ο κίνδυνος που διατρέχει η εταιρεία, από τις απώλειες που ενδεχομένως υποστούν οι ασφαλισμένες αξίες. Στον αντίποδα, υπάρχουν εταιρίες όπως η Crestbrook, θυγατρική της Nationwide, η οποία απέσυρε την κάλυψη κατοικίας από την περιοχή της Καλιφόρνια. Δεν είναι η μοναδική εταιρία που το έκανε αυτό, ωστόσο η συγκεκριμένη εταιρία απέσυρε την κάλυψη σε σπίτια πολύ υψηλής αξίας που ανήκουν σε πολύ εύπορους ανθρώπους (high-net-worth individuals) και που η αξία τους ξεπερνάει το 1 εκ.$. Μάλιστα στοχεύει να αντικαταστήσει αυτό το μερίδιο αγοράς ασφαλίζοντας άτομα που η περιουσία τους κυμαίνεται από 250.000$ ως 1εκ.$ (affluent). Την ίδια στιγμή που οι Ασφαλιστικές εταιρίες χαράσσουν νέες στρατηγικές και θέτουν νέους στόχους, τα περισσότερα νοικοκυριά, παραμένουν ανασφάλιστα. Στην ελληνική νομοθεσία, από πολύ παλιά μέχρι και σήμερα, αυτό το γεγονός ονομαζόταν «παθητική κράτηση κινδύνου» δηλαδή το να μην αναγνωρίζει ένα άτομο τον κίνδυνο που αναλαμβάνει. Μάλιστα δίνεται από τον νομοθέτη ως αιτιολογία γι αυτό το γεγονός «η άγνοια, η αδιαφορία ή η τεμπελιά». Ας ελπίσουμε πως έστω και σιγά-σιγά αυτό θα αλλάξει. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2025 - 09:07 Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους;
Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2025 - 10:28 Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα
Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33 Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα Τα ακραία φαινόμενα είναι πλέον παγκόσμιο θέμα, με τη πλημμύρα να μετέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό των ζημιών, προκαλώντας τεράστιες καταστροφές... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2025 - 09:26
Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές; Μεγάλος αριθμός, κυρίως εμπορικών επιχειρήσεων, διατηρεί υπόγειους ή ημιυπόγειους αποθηκευτικούς χώρους. Η πιθανότητα εισροής νερών, με την ένταση των βροχοπτώσεων είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2025 - 09:45
Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία; Μια νεαρή πελάτισσα της Interasco, μου εξήγησε τον πανικό που έζησε την τελευταία εβδομάδα, όταν ξαφνικά την έπιασε ένας τρομερός,... Λάουρα Σταυρίδου, 01/12/2025 - 10:04
Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες; Για να είμαστε ακριβείς, ένα συμβόλαιο πυρός μπορεί να σώσει την περιουσία μιας οικογένειας σχεδόν σε κάθε περίπτωση αιφνίδιου κινδύνου. Σε... Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2025 - 09:08
Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά; Άλλη μια φορά, οι βροχές που τόσο περιμέναμε για να μειώσουν την λειψυδρία, έφεραν μαζί τους και καταστροφές. Είναι όμως κάτι... Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26
Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα Η μέρα έχει λίγες ώρες για όλα αυτά που θέλει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που κυνηγάει την επιτυχία. Όλα είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38