Λάουρα Σταυρίδου, 19/2/2024 - 10:14 facebook twitter linkedin Ποιο είναι το πιο κερδοφόρο Ασφαλιστικό Προϊόν για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Λάουρα Σταυρίδου, 19/2/2024 facebook twitter linkedin Υπάρχουν πολλά είδη ασφάλισης στα οποία πάει το μυαλό μας, αν ερωτηθούμε για το πιο ασφαλιστικό προϊόν είναι το πιο κερδοφόρο. Από την ασφάλιση αυτοκινήτου έως την ασφάλιση υγείας. Ωστόσο παγκοσμίως η πιο προσοδοφόρα καριέρα στον ασφαλιστικό τομέα είναι για όσους πωλούν ασφάλειες ζωής. Αυτό συμβαίνει κυρίως για δυο λόγους: Ο πρώτος είναι πως όταν πωλούνται συμβόλαια, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες του δυνητικού πελάτη, αυτά τα συμβόλαια τείνουν να είναι μεγάλα, με σημαντικά ετήσια ασφάλιστρα. Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με τον χρόνο που δαπανάμε στην εξυπηρέτηση. Ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης ενός χαρτοφυλακίου Ασφαλειών Ζωής είναι μηδαμινός, μπροστά στους αντίστοιχους χρόνους που απαιτούν τα αυτοκίνητα και τα προγράμματα υγείας. Μάλιστα όσο μεγαλώνει ένα χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτων ή υγείας, τόσο πιο πιθανό είναι να αυξάνουν οι χρόνοι εξυπηρέτησης του, με αποτέλεσμα οι οικονομικές ωφέλειες να μειώνονται συνεχώς, καθώς μειώνεται η αμοιβή μας για την ώρα εργασίας και ίσως χρειαστεί να πληρώνουμε και για διοικητική υποστήριξη. Αντίθετα, ένα χαρτοφυλάκιο Κεφαλαίων Ζωής, σπάνια χρειάζεται εξυπηρέτηση και αφήνει ελεύθερο χρόνο για πρόσκτηση νέων πελατών. Αν και η Ασφάλιση Ζωής γενικά θεωρείται πιο δύσκολη στην πώληση από ότι ένα πρόγραμμα υγείας, όσο ασχολείται κανείς, τόσο γίνεται ευκολότερο, καθώς μια καλή Ασφάλιση Ζωής είναι ένα χρηματοοικονομικό εργαλείο που μπορεί να καλύψει πολλές ανάγκες. Ας πάρουμε για παράδειγμα έναν φαρμακοποιό που έχει άνοιγμα σε μια φαρμακαποθήκη και θα ήθελε σε περίπτωση απώλειας ζωής, να μείνει το φαρμακείο στην οικογένεια του, ή έναν επιτυχημένο επιχειρηματία που θα ήθελε να δωρίσει ένα ποσό σε ίδρυμα της αρεσκείας του, χωρίς αυτό το ποσό να αφαιρεθεί από την περιουσία του. Η Ασφάλιση Ζωής είναι ένα χρηματόγραφο που δεν πρέπει να λείπει από τον οικονομικό σχεδιασμό μιας οικογένειας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες! Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23