close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ιατρικό Ιστορικό στην πρώτη Συνάντηση. Πώς γίνεται;
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου, 8/3/2021 - 14:23
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ιατρικό Ιστορικό στην πρώτη Συνάντηση. Πώς γίνεται;

Λάουρα Σταυρίδου, 8/3/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Είναι ευρέως κατανοητό ότι η θεσμοθετημένη από την IDD "βέλτιστη συμβουλή", απαιτεί για την πρακτική εφαρμογή της, κάποιες αλλαγές επί των διαδικασιών που εφαρμόζονται σήμερα στις πωλήσεις.

Προτείνουμε μια εξ αυτών να είναι, η συμπλήρωση του ιατρικού ιστορικού του δυνητικού πελάτη στην πρώτη συνάντηση.

Αν και πολλοί συνάδελφοι συμφωνούν με αυτήν την αλλαγή, αναγνωρίζουμε ότι η εφαρμογή της έχει δυσκολίες, τόσο λόγω GDPR, όσο και στη συνήθη διαδικασία της πώλησης.

Έτσι λοιπόν προκειμένου για να λάβουμε τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα (υγεία) στη πρώτη συνάντηση, καταρχήν είναι σημαντικό να δώσουμε μια σύντομη επιστολή στον πελάτη, όπου τον διαβεβαιώνουμε πως τα στοιχεία που μας παραχωρεί, θα χρησιμοποιηθούν μόνο για κατάρτιση μελέτης της ασφαλιστικής σύμβασης και θα τηρηθούν εμπιστευτικά. Σε περίπτωση που δεν προχωρήσουμε τελικά σε ασφαλιστική σύμβαση, θα τα διαγράψουμε.

Όσον αφορά στη τεχνική δυσκολία συμπλήρωσης του ιατρικού ιστορικού από το πρώτο ραντεβού, αυτή μπορεί να προσπελαστεί εάν δώσουμε επαρκή δικαιολογητικό λόγο. Δικαιολογητικός Λόγος (το αρχαίο "Λόγο διδόναι") σημαίνει να αιτιολογήσουμε, αυτό που θέλουμε αν κάνουμε.

Ένα πρότυπο συζήτησης με τον δυνητικό πελάτη μας μπορεί να είναι το ακόλουθο:

"Κύριε πελάτη ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο στην πραγματικότητα είναι μια Προληπτική Συμφωνία Χρηματοδοτικής Στήριξης.
Αυτό πρακτικά σημαίνει, ότι συνάπτουμε μια συμφωνία που προηγείται από μια ζημιά, ούτως ώστε η ζημιά αυτή να καλυφθεί με ρευστό χρήμα κατά το μεγαλύτερο ποσοστό της ή και ολόκληρη, από την ασφαλιστική εταιρία.
Σε αυτή τη συμφωνία για κάθε 1.000€ που αναλαμβάνει ν ’αποζημιώσει η εταιρία, εσείς θα καταβάλετε ως ασφάλιστρο 1€ ή 5€ ή 10€, ΑΝΑΛΟΓΑ με κάποιους παράγοντες. Αυτοί οι παράγοντες είναι, που καθορίζουν το ακριβές ασφάλιστρο και ο σημαντικότερος από αυτούς, είναι το ιατρικό ιστορικό που σας ζητάω.
Προκειμένου λοιπόν να είμαι ακριβής τόσο ως προς το είδος των καλύψεων που μπορώ να σας παρέχω, όσο και προς το ασφάλιστρο που θα πρέπει να καταβάλετε, τα στοιχεία αυτά (ιατρικό ιστορικό) μου είναι απαραίτητα".

Με αυτόν τον τρόπο:

  • Αποφεύγουμε τις δυσκολίες που ενδεχομένως θα προκύψουν από το underwriting και τη δυσάρεστη θέση να αιτιολογήσουμε στον πελάτη το ότι δε θα μπορέσουμε να του δώσουμε τα συμφωνηθέντα.
  • Διευκολύνουμε το κλείσιμο, διότι η συμπλήρωση της αίτησης πλέον δεν περιλαμβάνει το ιατρικό ιστορικό αφού το έχουμε ήδη λάβει στη πρώτη συνάντηση.
  • Καθιστούμε σαφές στον δυνητικό ασφαλισμένο από την πρώτη κιόλας συνάντηση, ότι πρόκειται για μια επαγγελματική επαφή, που βασίζεται σε επαγγελματική εμπειρία και όχι σε μια προσπάθεια να είμαστε αρεστοί.

Εννοείται φυσικά, πως το ιατρικό ιστορικό το συμπληρώνουμε σε αίτηση ασφάλισης της εταιρίας και όχι σε κάποιο πρόχειρο χαρτί και δεν χρειάζεται η υπογραφή του πελάτη σε αυτή τη φάση.


NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Βιογραφικό Σημείωμα

Η Λάουρα Σταυρίδου, ξεκίνησε την Ασφαλιστική της καριέρα το 1987 με έμφαση τις επιχειρηματικές ασφαλίσεις, παράλληλα με την Φοίτηση της στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα Οικονομικών Σπουδών.

Ως LUTCF υπήρξε Moderator όλα τα έτη που το Ι.ΧΟ.Σ συνεργαζόταν με το TAC.

Μετά την αποχώρηση του προγράμματος LUTC από την Ελλάδα, προχώρησε στη συγγραφή του νέου εκπαιδευτικού υλικού του Ι.ΧΟ.Σ και συγκεκριμένα των εξής βιβλίων:

  • Ασφαλίσεις Φυσικών Προσώπων (2 τόμοι)
  • Ασφαλίσεις Νομικών Προσώπων (2 τόμοι)
  • Επάλληλες Πωλήσεις (1 τόμος)
  • Επιχειρηματική Ηθική & ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος σαν Επιχειρηματίας (1 τόμος)

Το 2010, το Ασφαλιστικό Ινστιτούτο Κύπρου υιοθέτησε και ενέταξε όλα τα βιβλία στο εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα «ΔΑΔΑ»

Το 2011 έθεσε τις βάσεις για μια ψηφιακή πλατφόρμα Ανάλυσης Αναγκών Επιχειρήσεων το Risk Sharing Plan.

Μεταξύ των ετών 2014 – 2017 με μια ομάδα επίλεκτων συναδέλφων κατάρτισαν το πρώτο Ασφαλιστικό Πρωτόκολλο, ένα έργο για την διευκόλυνση και την προστασία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή από την Αστική του Ευθύνη.

Από το 2016 έως και σήμερα είναι συνιδρυτής του Insurance Academy με αντικείμενο την Εκπαίδευση, Μελέτη και Έρευνα των Εφαρμοσμένων Ασφαλιστικών καθώς και τη δημιουργία videos ασφαλιστικού περιεχομένου, με στόχο την αύξηση της ασφαλιστικής συνείδησης των δυνητικών πελατών και την διευκόλυνση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στο έργο τους.

Το 2017, ολοκλήρωσε του Risk Sharing Plan - Κλειδόλιθος, το οποίο πλέον διαθέτει και Πιστοποίηση από το πρόγραμμα SIMCA για την λειτουργικότητα του, καθώς και για τη δυνατότητα συγκέντρωσης meta data.

To 2020, μετά από διαγωνισμό της ασφαλιστικής εταιρείας EuroLife Cyprus, ανέλαβε ως Insurance Academy την επικαιροποίηση καθώς και αναμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού τους, δημιουργώντας το «The EuroLife Way». 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Λάουρα Σταυρίδου
  • εκπαίδευση
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές
  • πωλήσεις
  • ιατρικό ιστορικό
  • πελάτες
  • υποψήφιοι πελάτες
  • πρώτη συνάντηση

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Τι μπορεί να κάνει ένας Μαύρος Κύκνος στη Ζωή ενός Ανασφάλιστου Ανθρώπου;
    Λάουρα Σταυρίδου, 1/3/2021

    Τι μπορεί να κάνει ένας Μαύρος Κύκνος στη Ζωή ενός Ανασφάλιστου Ανθρώπου;

  • Η Αντικεραυνική Προστασία είναι λόγος να μην σας καλύψει το συμβόλαιο Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού;
    Λάουρα Σταυρίδου, 22/2/2021

    Η Αντικεραυνική Προστασία είναι λόγος να μην σας καλύψει το συμβόλαιο Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού;

  • Δυσλεξία και πωλησιακή διαδικασία

    Δυσλεξία και πωλησιακή διαδικασία

    «Πριν διαγνωστεί η δυσλεξία μου, νόμιζα ότι δεν ήμουν έξυπνη. Απλώς δεν μπορούσα να διατηρήσω τίποτα στη μνήμη μου, είχα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 17/02/2021 - 14:38 17/2/2021
  • Ανακαλύψτε την διέξοδο!

    Ανακαλύψτε την διέξοδο!

    «Το να συνεχίζουμε στα ίδια περιμένοντας διαφορετικά αποτελέσματα είναι ο ορισμός της παράνοιας» Albert Einstein Όλοι μας, έχουμε δει μια εικόνα σε...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/02/2021 - 11:59 15/2/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το ΙΣΝ ολοκλήρωσε τη διαμόρφωση χώρων για την προσθήκη 145 νέων κλινών ΜΕΘ και ΜΑΦ σε 15 νοσοκομεία
18:37 Το ΙΣΝ ολοκλήρωσε τη διαμόρφωση χώρων για την προσθήκη 145 νέων κλινών ΜΕΘ και ΜΑΦ σε 15 νοσοκομεία
  • 18:25 Σταϊκούρας: Τα 3 καθοριστικά βήματα για να επανέλθει η οικονομία
  • 18:17 Καταβολές 161 εκατ. ευρώ από e-ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ την εβδομάδα 12-16 Απριλίου
  • 18:09 Η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers πρωτοστατεί στο πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα»
  • 18:03 Κορονοϊός: 1718 νέα κρούσματα και 52 νεκροί το τελευταίο 24ωρο
  • 18:14 Video: Οδηγός ορθής χρήσης self-test από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό
  • 18:05 Ποιοι παίρνουν σειρά για τα self-tests;
  • 17:43 Κορονοϊός: 2801 νέα κρούσματα και 75 νεκροί το τελευταίο 24ωρο
  • 17:37 Συνάντηση Ιερώνυμου με το με τον Νίκο Δένδια
  • 17:19 H NP Ασφαλιστική στην κορυφή των ασφαλιστικών εταιριών σε δείκτες κεφαλαιακής επάρκειας για το 2020
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/4 Ενημερωθείτε για τις εκθέσεις φερεγγυότητας 2020 των ασφαλιστικών εταιρειών
  2. 9/4 Οι δέκα μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες της χώρας (2020)!
  3. 8/4 Αναλυτικά οι όροι πώλησης της Εθνικής Ασφαλιστικής
  4. 6/4 Ο Όμιλος Howden συνεχίζει να επενδύει στρατηγικά στην Ελλάδα
  5. 5/4 Υπασφαλισμένος: Προσδεθείτε έρχονται κι άλλες εξαγορές!
  6. 6/4 Αποκάλυψη: Στα 975 εκατ. ευρώ η παραγωγή στην Ελλάδα των ασφαλιστικών με καθεστώς ΕΠΥ και Υποκαταστήματος!
  7. 8/4 Απελεύθερος: Τα ντεσού πώλησης της Εθνικής Ασφαλιστικής και το στοίχημα της Lamda

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube