close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

 Αντώνης Χρηστίδης - Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων Εθνικής Ασφαλιστικής: Θα εστιάσουμε στα  «θέλω» των πελατών μας!
Λάμπρος Καραγεώργος
Λάμπρος Καραγεώργος,
29/12/2022 - 09:51
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αντώνης Χρηστίδης - Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων Εθνικής Ασφαλιστικής: Θα εστιάσουμε στα «θέλω» των πελατών μας!

Λάμπρος Καραγεώργος, 29/12/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εξωστρέφεια, πελατοκεντρικότητα, πάθος για τον πελάτη είναι μερικές από τις φράσεις που χρησιμοποιεί ο νέος γενικός διευθυντής Πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής κ. Αντώνης Χρηστίδης για να αποτυπώσει τις σκέψεις του για το δίκτυο πωλήσεων της «Πρώτης Ασφαλιστικής», για το οποίο εκτιμά ότι έχει όλα τα συστατικά στοιχεία που χρειάζονται για να κάνει, ως μια μεγάλη ομάδα, τα επόμενα μεγάλα βήματα.

Στην πρώτη του αποκλειστική συνέντευξη ως επικεφαλής των πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής ο κ. Χρηστίδης εμφανίζεται αισιόδοξος ότι και η εταιρεία του και ο κλάδος στο σύνολό του μπορεί να κατακτήσει υψηλότερους στόχους και να οδηγηθεί σε νέες μεγάλες επιτυχίες. 

Ακολουθεί η συνέντευξη.

-Κύριε Χρηστίδη, ποια είναι τα συμπεράσματα από την πρώτη επαφή σας με το δίκτυο πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής;

-Δυναμισμός, πάθος για τον πελάτη και το έργο τους, προσήλωση στην εταιρεία και τους εταιρικούς στόχος, αγάπη για αυτό που κάνουν και περηφάνεια που αποτελούν μέλος της μεγάλης οικογένειας της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι κατά την άποψή μου τα κύρια και σημαντικά χαρακτηριστικά αυτού του δυναμικού δικτύου. Είναι γεγονός ότι το εταιρικό δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι το μεγαλύτερο και ισχυρότερο δίκτυο πωλήσεων της αγοράς και έχει καταφέρει πολύ σημαντικά αποτελέσματα, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη διατήρηση της ηγετικής θέσης της εταιρείας. Αυτό το δίκτυο πωλήσεων έχει όλα τα συστατικά στοιχεία που χρειάζονται για να προχωρήσουμε όλοι μαζί ως μια μεγάλη ομάδα στα επόμενα μεγάλα βήματα που θα κάνει η εταιρεία μας το επόμενο διάστημα. 

-Είναι διάχυτη μια αισιοδοξία στο δίκτυο για την μελλοντική πορεία της εταιρείας, λόγω του νέου μετόχου. Με ποιες πολιτικές από την πλευρά της διοίκησης στοχεύετε να ενισχύσετε αυτή την αισιοδοξία;

-Στα άμεσα σχέδιά μας είναι να αναπτύξουμε ακόμη πιο δυναμικά τις πωλήσεις μας εστιάζοντας τις ενέργειές μας στον πελάτη. Θα δώσουμε ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην εξωστρέφεια της εταιρείας επικοινωνώντας με τα δίκτυά μας, ακούγοντας τις ανάγκες των συνεργατών μας, τις προτάσεις τους, σχεδιάζοντας μαζί τις κινήσεις μας για την επίτευξη των εμπορικών μας στόχων. Ήδη από την πρώτη στιγμή τόσο εγώ προσωπικά όσο και όλη η ομάδα της Διεύθυνσης Πωλήσεων της εταιρείας ξεκινήσαμε τη συστηματική επαφή με το δίκτυό μας, με σκοπό τη μεγαλύτερη εξωστρέφεια και την καλύτερη συνεργασία σε όλα τα επίπεδα. Μόνο έτσι πιστεύουμε ότι είναι εφικτό το να αυξήσουμε ακόμη περισσότερα τα μερίδιά μας στην ασφαλιστική αγορά, αλλά και να βοηθήσουμε στο μεγάλωμα της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς γενικότερα.

 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

-Πώς προβλέπετε να εξελίσσονται τα δίκτυα διάθεσης ασφαλιστικών προϊόντων για την επόμενη 3ετία; 

-Κατά την άποψή μου η πορεία των δικτύων διάθεσης ασφαλιστικών προϊόντων είναι συνυφασμένη με την εξέλιξη της αγοράς και θα έλεγα ότι πολύ περισσότερο είναι συνυφασμένη με την εξέλιξη και τα «θέλω» των πελατών μας. Η πελατοκεντρικότητα είναι αυτή που θα καθορίσει το μέλλον μας. Πρόσφατά στοιχεία ερευνών καταδεικνύουν σε ποσοστά που ξεπερνούν το 50% ότι ο πελάτης σήμερα θέλει προσωποποιημένα προϊόντα και υπηρεσίες. Θέλει να αγοράζει τα προϊόντα εκείνα που ταιριάζουν στο δικό του προφίλ από το δίκτυο ή τα δίκτυα που αυτός επιλέγει. Μπορούμε λοιπόν να δούμε περιπτώσεις που ένας πελάτης επιλέγει πολλαπλά δίκτυα για την εξυπηρέτησή του, με βάση το είδος του προϊόντος. Δεν θα πρέπει επίσης να λησμονούμε ότι σε αυτό το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον ο πελάτης έχει πολλαπλά μέσα επικοινωνίας με την κάθε εταιρεία και ιδιαίτερα μεγάλη και γρήγορη πληροφόρηση για τα ασφαλιστικά προϊόντα. 

- Εχετε μια πλούσια εμπειρία από τη ζωή στο εξωτερικό και μάλιστα σε περιοχές προηγμένες ασφαλιστικά, όπως είναι το Λονδίνο και η Νέα Υόρκη. Πιστεύετε ότι η χώρα μας μπορεί κάποια στιγμή να αναπτυχθεί ασφαλιστικά και υπό ποιες προϋποθέσεις;

-Η απάντηση είναι σαφώς και ναι! 
Η ελληνική ασφαλιστική αγορά έχει όλα τα εχέγγυα για να αναπτυχθεί ασφαλιστικά. Τόσο η δομή και οργάνωσή της όσο και οι εποπτικές αρχές αλλά και η Πολιτεία μπορούμε να συγκλίνουμε όλοι μαζί προς αυτήν την κατεύθυνση. Οι πρόσφατες εξελίξεις στο χώρο της Υγείας, ιδιαιτέρως μετά την πανδημία, που έχουν ευαισθητοποιήσει τους πολίτες σχετικά με τα θέματα της υγείας και της έγκαιρης εξασφάλισης, οι νέοι κίνδυνοι που εμφανίζονται λόγω της κλιματικής αλλαγής, αλλά και η ανάγκη ο καθένας από εμάς ξεχωριστά να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για μια ασφαλή, ήρεμη και αξιοπρεπή ζωή, ιδίως την περίοδο της συνταξιοδότησης, είναι τα βασικά κριτήρια που θα οδηγήσουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς. Είναι δικό μας καθήκον, των ασφαλιστικών εταιρειών, να εκπαιδεύσουμε την αγορά, να ενημερώσουμε τους πολίτες, αλλά και να προσφέρουμε ποιοτικά, καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες. 

- Είμαστε στο κατώφλι της νέας χρονιάς, ποιο μήνυμα θέλετε να στείλετε στο δίκτυο πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής;

-Στην Εθνική Ασφαλιστική είμαστε όλοι μια μεγάλη και υπερήφανη ομάδα. Όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά βάζουμε τον πήχυ ακόμη ψηλότερα, εστιάζουμε στους πελάτες μας για να πάμε τη μεγάλη αυτή εταιρεία σε νέες μεγάλες επιτυχίες. 
Εύχομαι σε όλους Χρόνια Πολλά με Υγεία και το 2023 να είναι μια χρονιά γεμάτη επιτυχίες για όλους.

Βιογραφικό

Ο κ. Αντώνης Χρηστίδης, απόφοιτος της Σχολής Μωραΐτη, του Πανεπιστημίου Nelson Mandela Metropolitan University και με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών Finance & Business Economics από το Πανεπιστήμιο του Essex, διαθέτει πολύχρονη εμπειρία σε θέσεις ανώτερου στελέχους εταιρειών του χρηματοοικονομικού κλάδου. Εργάστηκε στην Termolar S/A, στην WTW, στην HAY Group και στη συνέχεια απασχολείται στον Όμιλο της Marsh & McLennan και ειδικότερα στη Mercer και ως partner, όπως επίσης και στην Oliver Wyman στη Νέα Υόρκη. Από τον Ιανουάριο του 2022 έχει επιστρέψει μόνιμα στην Ελλάδα. 

Δείτε τη συνέντευξη όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 199

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Αντώνης Χρηστίδης

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία
    Λάμπρος Καραγεώργος, 07/08/2025 - 10:26

    Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία

  • Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
    Λάμπρος Καραγεώργος, 06/08/2025 - 09:48

    Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali

  • Τροχαία ατυχήματα: Πάνω από 185 εκατ. ευρώ αποζημιώσεις για σωματικές βλάβες έδωσαν οι ασφαλιστικές (κλάδος αυτοκινήτων)
    Λάμπρος Καραγεώργος, 01/08/2025 - 15:50

    Τροχαία ατυχήματα: Πάνω από 185 εκατ. ευρώ αποζημιώσεις για σωματικές βλάβες έδωσαν οι ασφαλιστικές (κλάδος αυτοκινήτων)

  • Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Νέες συνεργασίες και νέα προϊόντα με τον ασφαλιστικό κλάδο
    Λάμπρος Καραγεώργος, 28/07/2025 - 10:12

    Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Νέες συνεργασίες και νέα προϊόντα με τον ασφαλιστικό κλάδο

  • Υγεία: Οι συμβάσεις με ασφαλιστικές εταιρείες εξασφαλίζουν μια «υγιή» ρευστότητα

    Υγεία: Οι συμβάσεις με ασφαλιστικές εταιρείες εξασφαλίζουν μια «υγιή» ρευστότητα

    Θετικό πρόσημο στον κύκλο εργασιών αλλά μείωση καθαρών κερδών για το 2024 κατέγραψε η  «Διαγνωστικόν και Θεραπευτικόν Κέντρον Αθηνών “ΥΓΕΙΑ” Μονοπρόσωπη...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 25/07/2025 - 09:19
  • Θετικά αποτελέσματα το 2024 για το Metropolitan Hospital και τα οφέλη από τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Θετικά αποτελέσματα το 2024 για το Metropolitan Hospital και τα οφέλη από τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Θετικά οικονομικά αποτελέσματα κατέγραψε για τη χρήση του 2024 η ΠΕΡΣΕΥΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ Μ.Α.Ε., που ελέγχει το νοσοκομείο Metropolitan Hospital. Σύμφωνα με τα...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 24/07/2025 - 15:35
  • Η Interamerican βάση επέκτασης της Achmea στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη

    Η Interamerican βάση επέκτασης της Achmea στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη

    Με σταθερά και μεθοδικά βήματα, η Interamerican αναδεικνύεται σε βασικό πυλώνα της στρατηγικής επέκτασης του Ολλανδικού ασφαλιστικού ομίλου Achmea στην...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 22/07/2025 - 12:00
  • Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές

    Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές

    Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 563) που κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή - Στήλη "Θέσεις" Η Τράπεζα της Ελλάδος πολύ πρόσφατα (Έκθεση...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 17/07/2025 - 10:40
  • Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS

    Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS

    Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 563) που κυκλοφορεί Φωτογραφία: Ο κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου και ο κ. Βασίλης Αποστολόπουλος Σε κίνδυνο η...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 16/07/2025 - 16:30
  • ΕΛ.ΣΤΑΤ.: Κατά 16,6% αυξήθηκαν οι απευθείας ιδιωτικές δαπάνες υγείας

    ΕΛ.ΣΤΑΤ.: Κατά 16,6% αυξήθηκαν οι απευθείας ιδιωτικές δαπάνες υγείας

    Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 562) - Στήλη "Θέσεις" Γράφει ο Λάμπρος Καραγεώργος -Σε ανάλογα επίπεδα και η άνοδος των αποζημιώσεων των...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 30/06/2025 - 10:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Generali ξεκινά δυναμικά το Στρατηγικό Σχέδιο “Lifetime Partner 27: Driving Excellence” με ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων
15:52 Η Generali ξεκινά δυναμικά το Στρατηγικό Σχέδιο “Lifetime Partner 27: Driving Excellence” με ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων
  • 14:32 ΕΑΕΕ: +2,5% το σύνολο παραγωγής ασφαλίσεων Ιανουαρίου - Μαΐου 2025
  • 13:32 Χρηματιστήριο: Ξεπέρασε ενδοσυνεδριακά το «φράγμα» των 2.000 μονάδων ο Γενικός Δείκτης Τιμών - Στις 2.060,94  με +1,06%
  • 13:16 ΟΑΣΕ: Καταγγελία για την εταιρεία NOS Insurance Services
  • 12:22 Δυτική Ελλάδα: 420 παρεμβάσεις στο πλαίσιο τοπικών σχεδίων ανάπτυξης από το φθινόπωρο
  • 12:05 Allianz: Λειτουργικά κέρδη €4,4 δισ. για το Β’ τρίμηνο 2025 με ισχυρή επίδοση στον κλάδο Περιουσίας & Ατυχημάτων (P&C)
  • 10:38 Από τη Δευτέρα 11 Αυγούστου δωρεάν αναλήψεις από τα ΑΤΜ των ελληνικών τραπεζών - Θέσπιση εθνικού πλαφόν για τρίτους παρόχους
  • 10:26 Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία
  • 10:15 Η νέα εποχή του «ΥΓΕΙΑ»-«ΜΗΤΕΡΑ» - Μετεξέλιξη σε ενιαίο, υπερσύγχρονο υγειονομικό συγκρότημα!
  • 09:43 Αδιαφάνεια και διακριτική τιμολόγηση πελατών στις υπηρεσίες Υγείας επισημαίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού
  • 09:30 Ασφαλίσεις τον Αύγουστο - Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες;
  • 09:26 Ξηρασία ρεκόρ για τα μέσα Ιουλίου στην Ευρώπη και στην περιφέρεια της Μεσογείου
  • 09:24 Η JP Morgan «ποντάρει» στην Ελλάδα, τα «παράξενα» της Coca Cola HBC, οι υψηλές επιδόσεις της ΔΕΗ και η «απειλή» για τον ΟΤΕ
  • 09:20 Οι σιωπηλοί μάρτυρες της σοβιετικής πυρηνικής εποχής
  • 09:05 Generali: Έναρξη προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών έως συνολικού ποσού 500 εκ. ευρώ
  • 09:00 Οι άνθρωποι της Τήνου και τα έργα τους
  • 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
  • 08:50 Μια βόλτα στη λίμνη του Πηνειού στην Ηλεία!
  • 19:03 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  • 14:20 Η Howden Re εξασφαλίζει πλήρη άδεια αντασφάλισης για δραστηριοποίηση από το Διεθνές Χρηματοοικονομικό Κέντρο του Ντουμπάι (DIFC)
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  2. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  6. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
  7. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube