close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

"My Health Assistance": Νέα ψηφιακή υπηρεσία για τους ασφαλισμένους της Generali
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
27/9/2019 - 12:13
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

"My Health Assistance": Νέα ψηφιακή υπηρεσία για τους ασφαλισμένους της Generali

Nextdeal newsroom, 27/9/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σε έναν κόσμο που διαρκώς μεταβάλλεται, ο ασφαλιστικός τομέας βρίσκεται αντιμέτωπος με νέες προκλήσεις. Η τεχνολογική πρόοδος, η ενσωμάτωση των αυτοματισμών και της τεχνητής νοημοσύνης στην καθημερινότητα μετεξελίσσει τις απαιτήσεις των καταναλωτών και τον τρόπο αλληλεπίδρασής τους με προϊόντα και υπηρεσίες. 

Η Generali Hellas, με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, επιδεικνύει γρήγορα αντανακλαστικά επενδύοντας συστηματικά στη δημιουργία ψηφιακών εργαλείων, τα οποία συμβαδίζουν με τις νέες αυτές τάσεις. Με σύμμαχο και αρωγό την καινοτομία και την τεχνολογία, έχει δημιουργήσει μια σειρά από έξυπνες εφαρμογές που αναβαθμίζουν την εμπειρία των ασφαλισμένων και την επαφή τους με την εταιρεία. Μετά το My Generali, το My Drive και το My Road Assistance προστίθεται τώρα ένα νέο μέσο, αποκλειστικά σχεδιασμένο για τους κατόχους της εξωνοσοκομειακής ασφάλισης Health Keeper που επαναβεβαιώνει τη δέσμευση της Generali να βρίσκεται σταθερά δίπλα στους πελάτες της, συνοδοιπόρος και Life-Time Partner τους.

Το myhealthassistance.generali.gr, είναι μία νέα υπηρεσία η οποία πιστοποιεί την έμφαση που δίνει η Generali στην αξία της πρόληψης και επαναβεβαιώνει την προσήλωση της σε μια ολιστική προσέγγιση για την Υγεία. Μέσω του My Health Assistance οι ασφαλισμένοι μπορούν εύκολα και γρήγορα να απολαμβάνουν μια σειρά παροχών που συμβάλλουν στην καλύτερη εξυπηρέτησή τους, 24/7. 

Απλά και εύκολα, οι ασφαλισμένοι μπορούν να: 

  • Κλείσουν on-line ραντεβού με το γιατρό της ειδικότητας που τους ενδιαφέρει 
  • Προγραμματίσουν διαγνωστικές εξετάσεις και check up σε μέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί
  • Ενημερωθούν για τα Συνεργαζόμενα Διαγνωστικά Κέντρα της περιοχής τους
  • Καλέσουν άμεση βοήθεια με το πάτημα ενός κουμπιού και να λάβουν την απαιτούμενη ιατρική υποστήριξη, όπου κι αν βρίσκονται.

Το πρόγραμμα Health Keeper της Generali, έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίσει την πλήρη και αποτελεσματική εξωνοσοκομειακή φροντίδα, με προληπτικούς ελέγχους, απεριόριστες ιατρικές επισκέψεις, φυσικοθεραπείες αλλά και υπηρεσίες που εστιάζουν στην καλή ψυχική  υγεία και το ευ ζην. Με την νέα ψηφιακή υπηρεσία My Health Assistance η πρόσβαση στις παραπάνω παροχές γίνεται ακόμη πιο άμεση, εξασφαλίζοντάς μία νέα εμπειρία εξυπηρέτησης, που αντανακλά τη στρατηγική τοποθέτηση της Generali, για παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών με τρόπο εύκολο, απλό και αποτελεσματικό. 

Όπως σημειώνει η κα Ελένη Μάνου, Διευθύντρια Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής: «Θέλουμε να είμαστε εκεί που βρίσκεται ο πελάτης, αξιοποιώντας τα τεχνολογικά εργαλεία τα οποία χρησιμοποιεί καθημερινά. Για το λόγο αυτό, επενδύουμε συνεχώς σε ψηφιακές λύσεις, ώστε οι πελάτες μας να έχουν ανά πάσα στιγμή πρόσβαση στις παρεχόμενες υπηρεσίες. Η νέα υπηρεσία αναμένεται να μειώσει στο ελάχιστο τον χρόνο εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, οι οποίοι θα μπορούν να χρησιμοποιούν την ασφάλισή τους με ένα κλικ στο κινητό ή το tablet τους». 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • My Health Assistance
  • ψηφιακή υπηρεσία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Τα ψηφιακά εργαλεία της Generali Hellas, που διευκολύνουν τη ζωή του ασφαλισμένου και των συνεργατών της!
    Nextdeal newsroom, 26/3/2019

    Τα ψηφιακά εργαλεία της Generali Hellas, που διευκολύνουν τη ζωή του ασφαλισμένου και των συνεργατών της!

  • Ψηφιακή υπηρεσία Οδικής βοήθειας & Φροντίδας Ατυχήματος από την Generali σε συνεργασία με την Europ Assistance
    Nextdeal newsroom, 10/12/2018

    Ψηφιακή υπηρεσία Οδικής βοήθειας & Φροντίδας Ατυχήματος από την Generali σε συνεργασία με την Europ Assistance

  • Generali My Drive: Η εφαρμογή που επιβραβεύει την ασφαλή οδήγηση

    Generali My Drive: Η εφαρμογή που επιβραβεύει την ασφαλή οδήγηση

    Την αξιοποίηση της τηλεματικής τεχνολογίας (telematics) προς όφελος των ασφαλισμένων θέτει η Generali, μέσω της εφαρμογής “Generali My Drive”. Η καινοτόμος...
    Nextdeal newsroom, 28/11/2018 - 15:46 28/11/2018
  • Ανανεωμένο και πιο έξυπνο το portal πελατών, MyGenerali

    Ανανεωμένο και πιο έξυπνο το portal πελατών, MyGenerali

    Το νέο portal πελατών της εγκαινιάζει η Generali, αναβαθμίζοντας την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. Η νέα ψηφιακή υπηρεσία MyGenerali δίνει...
    Nextdeal newsroom, 16/10/2018 - 11:35 16/10/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η NN Hellas στηρίζει για 5η χρονιά το πρόγραμμα Φιλία σε κάθε Ηλικία του Ινστιτούτου Prolepsis: Στο πλευρό των ατόμων Τρίτης Ηλικίας για την αντιμετώπιση της μοναξιάς και την ενίσχυση των ανθρώπινων σχέσεων
15:10 Η NN Hellas στηρίζει για 5η χρονιά το πρόγραμμα Φιλία σε κάθε Ηλικία του Ινστιτούτου Prolepsis: Στο πλευρό των ατόμων Τρίτης Ηλικίας για την αντιμετώπιση της μοναξιάς και την ενίσχυση των ανθρώπινων σχέσεων
  • 14:12 ΤτΕ: Περιορίστηκε το επιτοκιακό περιθώριο των νέων δανείων στο 4,27%
  • 14:00 Leasing αυτοκινήτου: Τι δικαιολογητικά χρειάζονται για ιδιώτες, επαγγελματίες και κάθε μορφή επιχείρησης
  • 13:45 Με αφιερώματα στα τροχαία ατυχήματα-τραύμα και στις διακοπές με ασφάλεια κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
  • 12:43 Τροχαία ατυχήματα: Αύξηση 8% σημείωσαν τον Μάιο σε όλη τη χώρα, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 12:27 Πολυϊατρεία Medifirst: Πιστοποίηση ποιότητας με υπογραφή - Τριπλή αναγνώριση για την αριστεία στην υγεία
  • 12:05 Πιερρακάκης για συμφωνία εξαγοράς του Χρηματιστηρίου Αθηνών από τη Euronext: Ανοίγει νέα πύλη χρηματοδότησης και ανάπτυξης
  • 11:22 Ερρίκος Ντυνάν: Καινοτόμος ανοσοθεραπεία κατά του καρκίνου του πνεύμονα, με ελληνική σφραγίδα!
  • 11:00 Τι μας διδάσκει ο Γιόχαν Κρόιφ;
  • 10:49 Παναγιώτης Τέτσης. Αιγαιοπελαγίτικες ακτές. 1948
  • 10:46 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Πλάνο Υγείας Hospital - Ένας κόσμος πλεονεκτημάτων για την ασφάλιση της υγείας σας
  • 10:31 Εθνική Τράπεζα: Καθαρή κερδοφορία 700 εκατ. ευρώ με υψηλές αποδόσεις στο εξάμηνο
  • 10:24 Hellenic Healthcare Group: Ασημένια Διάκριση από τον EcoVadis για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
  • 10:12 Ουκρανία: Σε καθεστώς φόβου και ανασφάλειας οι άμαχοι, αβεβαιότητα για το μέλλον
  • 09:50 Η ERGO και η CamCom Technologies λανσάρουν λύση τεχνητής νοημοσύνης για οπτικές επιθεωρήσεις
  • 09:35 Προαιρετική δημόσια πρόταση για το 100% της ΕΧΑΕ από τη Euronext
  • 09:29 Οι τράπεζες δηλώνουν έτοιμες για τη χρηματοδότηση της επόμενης φάσης των έργων ΣΔΙΤ
  • 09:20 43 χρόνια…μετά, το ιστορικό ρεκόρ της Πειραιώς, η…αξία της Εθνικής Ασφαλιστικής, το ρεκόρ 25ετίας στην απασχόληση και 20 δισ. στα Α/Κ από το 2018
  • 09:10 Στη μνήμη του «Μικρού Πρίγκηπα» των αιθέρων, Αντουάν ντε Σαιν-Εξυπερύ
  • 09:08 Συνεχίστηκε η αποδυνάμωση της αγοράς και στις εξετάσεις της Θεσσαλονίκης! Απέτυχε το 52%!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/7 Κώστας Καραμανλης: Η Syndea προοδεύει σε μια ασφαλιστική αγορά πυλώνα σταθερότητας
  2. 25/7 Έφυγε από την ζωή ο Ιωάννης Μακρυμίχαλος, ιδρυτικό στέλεχος του ΣΕΜΑ
  3. 30/7 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali και οι αλλαγές στις σχέσεις ασφαλιστικών και νοσοκομείων στο NextDeal που κυκλοφορεί!
  4. 25/7 Ατύχημα στη Δονούσα: Τι θα γινόταν αν η ασθενής ήταν ασφαλισμένη;
  5. 28/7 Εν ολίγοις…Ιουλιανά ΄25
  6. 28/7 Οι μεγάλες φωτιές και τι συμβαίνει με την ασφάλιση επιχειρήσεων και την αποζημίωση τους
  7. 28/7 Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Νέες συνεργασίες και νέα προϊόντα με τον ασφαλιστικό κλάδο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube