close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Ανανεωμένο και πιο έξυπνο το portal πελατών, MyGenerali
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
16/10/2018 - 11:35
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ανανεωμένο και πιο έξυπνο το portal πελατών, MyGenerali

Nextdeal newsroom, 16/10/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το νέο portal πελατών της εγκαινιάζει η Generali, αναβαθμίζοντας την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων.

Η νέα ψηφιακή υπηρεσία MyGenerali δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να παρακολουθεί άμεσα και εύκολα οποιαδήποτε πληροφορία αφορά στην ασφάλισή του και να εκτελεί μία σειρά εργασιών εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεται. 

Έξυπνη ασφάλιση... on the go! 

Για τον πελάτη που είναι σε συνεχή κίνηση και ζητάει πιο πολλά και πιο γρήγορα, η Generali έχει σχεδιάσει ένα νέο smart & simple εργαλείο, που ενεργοποιεί έναν κόσμο υπηρεσιών με ένα απλό κλικ. Χάρη στο responsive design του, ο πελάτης έχει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλισή του από το tablet, το κινητό και την οθόνη του υπολογιστή του. 

Οι πληροφορίες βρίσκονται οργανωμένες σε ευδιάκριτες κατηγορίες, ανά κλάδο ασφάλισης και χρονολογική σειρά, ώστε ο χρήστης να βρίσκει εύκολα τα στοιχεία που τον αφορούν. Το φιλικό περιβάλλον χρήστη και η βήμα-προς-βήμα καθοδήγηση, καθιστά  την πλοήγηση στο MyGenerali, μια ευχάριστη και απλή εμπειρία. 

Ψηφιακή εξυπηρέτηση με ένα κλικ

Χαρακτηριστικό του νέου portal πελατών MyGenerali, είναι η διαφάνεια, καθώς με τη δημιουργία ενός ατομικού λογαριασμού, ο ασφαλισμένος αποκτάει πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών που αφορούν στην ασφαλιστική του σχέση με την εταιρεία. 

Το MyGenerali παρέχει μια σειρά πλεονεκτημάτων στον πελάτη όπως:

  • Πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στις πληροφορίες των συμβολαίων και στις καλύψεις που προσφέρει η ασφάλισή του
  • Δυνατότητα on-line πληρωμής σε ασφαλές περιβάλλον
  • Δυνατότητα εκτύπωσης και αποθήκευσης χρήσιμων εγγράφων, όπως είναι οι όροι συμβολαίων, οι οδηγοί ασφάλισης, το ιστορικό χρήσης της ασφάλισής, οι αποδείξεις πληρωμών, κ.α. 
  • Παρακολούθηση και ενημέρωση για την πορεία έγκρισης αιτημάτων / ζημιών, Claims Status Update, σε πραγματικό χρόνο. 
  • Δυνατότητα υποβολής / φόρτωσης εγγράφων και απαραίτητων δικαιολογητικών στην πλατφόρμα, εξοικονομώντας χρόνο και διασφαλίζοντας την ταχύτερη διευθέτηση εκκρεμοτήτων.
  • Δυνατότητα αποστολής αιτημάτων αποζημίωσης ψηφιακά καθώς και αιτημάτων προέγκρισης αλλά και αναγγελίας νοσηλείας on-line.

Όπως τονίζει η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali, Μαρία Λαμπροπούλου: «Η ψηφιακή αναμόρφωση που θέτει στο επίκεντρο τον πελάτη αποτελεί μία στρατηγική μας δέσμευση. Με την αναβάθμιση του portal πελατών MyGenerali, η υπόσχεση αυτή γίνεται πράξη. Μέσω του portal, προσφέρουμε στους πελάτες μας μια αναβαθμισμένη εμπειρία διαχείρισης της ασφαλιστικής τους σχέσης με την εταιρεία. Με τρόπο απλό, άμεσο και εύκολο, ο πελάτης αποκτάει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες της ασφάλισής τους, ανά πάσα στιγμή, όπου κι αν βρίσκεται. Στην Generali κατανοούμε ότι η Ασφάλιση είναι ένα σύνολο υπηρεσιών, που αγγίζουν κάθε πτυχή της ζωής των πελατών μας. Για το λόγο αυτό, ενισχύουμε το έργο των Συνεργατών μας, προσφέροντας στους ασφαλισμένους ψηφιακές λύσεις, με στόχο να κάνουμε την καθημερινότητά τους ευκολότερη. Η απόλυτη εμπειρία εξυπηρέτησης, ξεκινά με ένα κλικ και φέρει τη σφραγίδα ενός παγκόσμιου ασφαλιστικού οργανισμού, που έχει την καινοτομία στο DNA του».  

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • portal
  • portal πελατών
  • MyGenerali

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Generali: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη, ενισχύει την οδική ασφάλεια;
    Γιώργος Μούζος, 28/9/2018

    Generali: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη, ενισχύει την οδική ασφάλεια;

  • Generali Hellas & dacadoo ενώνουν τις δυνάμεις τους για την καλύτερη υγεία των ασφαλισμένων!
    Nextdeal newsroom, 27/9/2018

    Generali Hellas & dacadoo ενώνουν τις δυνάμεις τους για την καλύτερη υγεία των ασφαλισμένων!

  • Home Made: Ασφάλιση κατοικίας με τη φροντίδα της Generali

    Home Made: Ασφάλιση κατοικίας με τη φροντίδα της Generali

    Το σπίτι μας, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά μας στοιχεία. Για το λόγο αυτό, η Generali έχει σχεδιάσει ένα...
    Nextdeal newsroom, 25/09/2018 - 14:53 25/9/2018
  • Τα στελέχη της Generali εκπαιδεύονται για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

    Τα στελέχη της Generali εκπαιδεύονται για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

    Ένα τριήμερο εκπαιδευτικών σεμιναρίων πραγματοποίησε πρόσφατα η Generali για τα στελέχη της, προσφέροντάς τους την ευκαιρία να μυηθούν στις πιο...
    Nextdeal newsroom, 12/09/2018 - 14:56 12/9/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ERGO Hellas: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στην οδήγηση που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα
16:11 ERGO Hellas: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στην οδήγηση που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα
  • 15:55 Επιθεώρηση Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής: Αιμοδοσία, Πράξη Αλληλεγγύης!
  • 14:30 ΣΕΣΑΕ: Εκδήλωση με θέμα «Ψυχική Υγεία και Εργασιακό Περιβάλλον» πίσω από το «Όλα καλά» - Τι δεν Φαίνεται στον Εργασιακό Χώρο
  • 14:22 Συνάντηση Philippe Donnet με τον Βασιλιά Κάρολο Γ’ για την κλιματική ανθεκτικότητα και την οικονομική βιωσιμότητα
  • 14:00 Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική: Μια εμπειρία έμπνευσης και διασύνδεσης με τη νέα γενιά επαγγελματιών
  • 13:10 ΕΑΕΕ: +2% το πλήθος ασφαλιστηρίων συμβολαίων κατοικίας Ιουνίου 2025
  • 13:00 Η ERGO στηρίζει για 13η χρονιά το Ladies Run, τιμώντας τον εθελοντισμό και τη γυναικεία παρουσία στον αθλητισμό
  • 12:55 Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!
  • 11:25 Η Carglass® συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025, προάγοντας την Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
  • 11:13 Η Ουκρανία χάνει ολόκληρο το Ντονμπάς - Πως διαμορφώνεται η επόμενη μέρα
  • 10:50 ΠΦΣ: Οδηγός Εμβολιασμών Ενηλίκων 2025 - 2026
  • 10:04 Εσύ ξέρεις ποια είναι η πιο δύσκολη πώληση;
  • 09:57 Νέα δάνεια ύψους 780 εκ. ευρώ σε επιχειρήσεις - Οι όροι και ποιους αφορούν
  • 09:52 Ακτινοβολία με Ευθύνη: Η Affidea πρωτοπορεί στην Ασφαλή Ιατρική Απεικόνιση
  • 09:45 ΕΝΔΙΣΥ: Το λουκέτο στα ΕΛΤΑ με υπογραφή Μητσοτάκη, τιμωρεί χιλιάδες συνταξιούχους!
  • 09:40 Ανεβαίνουμε πίστα στην γεωπολιτική σκακιέρα, το…«3+1», mega deal στο LNG και οι Έλληνες εφοπλιστές, ρεκόρ κερδοφορίας και νέα εξαγορά από την Titan
  • 09:20 Euronext: Βασικά σημεία αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου
  • 09:15 Alpha Bank: Ιστορικό υψηλό στα κέρδη και ισχυρή απόδοση κεφαλαίων
  • 09:00 Το 4ο Συνέδριο "10 Χρόνια Πάνορμος" την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025
  • 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/11 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  2. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  3. 7/11 Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση;
  4. 5/11 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  5. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  6. 4/11 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο
  7. 3/11 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube