Nextdeal newsroom, 24/3/2014 - 10:41 facebook twitter linkedin Πώς διαμορφώνεται το νέο καθεστώς ασφάλισης των σκαφών αναψυχής Nextdeal newsroom, 24/3/2014 facebook twitter linkedin Στη βουλή βρίσκεται για συζήτηση στις αρμόδιες επιτροπές το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου «Τουριστικά πλοία και άλλες διατάξεις». Στο άρθρο 14 του σχεδίου νόμου περιλαμβάνονται διατάξεις που αφορούν στην ασφάλιση αστικής ευθύνης των σκαφών αναψυχής. Ειδικότερα το σχέδιο νόμου αναφέρει: «4.α. Η μετακίνηση και κυκλοφορία των πλοίων αναψυχής, των επιβατηγών πλοίων και των μικρών σκαφών του Πρώτου Μέρους του παρόντος νόμου καθώς και των μικρών σκαφών ή άλλων θαλάσσιων μέσων αναψυχής τα οποία θεωρούνται ταχύπλοα σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς λιμένα, επιτρέπεται μόνον αν αυτά είναι ασφαλισμένα. Ειδικότερα: αα. Πλοία με ολική χωρητικότητα ίση ή μεγαλύτερη των 300 gt υποχρεούνται να διαθέτουν ασφάλιση σε ισχύ σύμφωνα με τις διατάξεις του π.δ. 6/2012 (Α’ 7). ββ. Πλοία με ολική χωρητικότητα μικρότερη των 300 gt υποχρεούνται να είναι ασφαλισμένα για: i) Αστική ευθύνη για σωματικές βλάβες ή θάνατο επιβαινόντων και τρίτων από πρόσκρουση, σύγκρουση, ναυάγιο ή οποιαδήποτε άλλη αιτία. Το ασφαλιστικό ποσό καθορίζεται σε πενήντα χιλιάδες (50.000) ευρώ ανά επιβάτη και δεν μπορεί να είναι κατώτερο από πεντακόσιες χιλιάδες (500.000) ευρώ ανά συμβάν. ii) Αστική ευθύνη για υλικές ζημίες επιβαινόντων και τρίτων από πρόσκρουση, σύγκρουση, ναυάγιο ή οποιαδήποτε άλλη αιτία. Το ασφαλιστικό ποσό καθορίζεται σε εκατό πενήντα χιλιάδες (150.000) ευρώ. iii) Πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης. Τo ασφαλιστικό ποσό καθορίζεται σε εκατό πενήντα χιλιάδες (150.000) ευρώ. β. Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο καταρτίζεται στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα. γ. Με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου μπορεί να αναπροσαρμόζεται το ύψος των ανωτέρω ασφαλιστικών ποσών, να καθορίζονται ασφαλιστικά ποσά αναλόγως της μεταφορικής ικανότητας του πλοίου και να ρυθμίζεται κάθε άλλο σχετικό θέμα. δ. Με τη θέση σε ισχύ του παρόντος νόμου, τα επαγγελματικά τουριστικά ημερόπλοια, εφόσον προεκτείνουν το ταξίδι τους και σε λιμένες της αλλοδαπής και μεταφέρουν πάνω από δώδεκα (12) επιβάτες, υπάγονται ως προς την υποχρέωση και τα ποσά ασφάλισης στις διατάξεις του Κανονισμού (EK) 392/2009 σχετικά με την ευθύνη των μεταφορέων που εκτελούν θαλάσσιες μεταφορές επιβατών, σε περίπτωση ατυχήματος και του ν.1922/1991 (Α’ 15) και του ν.4195/2013 (Α’ 211) σχετικά με τη θαλάσσια Μεταφορά Επιβατών και των Αποσκευών τους (Σύμβαση των Αθηνών, 1974 και Πρωτόκολλο του 2002 στη Σύμβαση των Αθηνών). Τα επαγγελματικά τουριστικά ημερόπλοια με άδεια να μεταφέρουν πάνω από δώδεκα (12) επιβάτες, τα οποία εκτελούν πλόες κατηγορίας Α και Β σύμφωνα με το άρθρο 4 της οδηγίας 98/18/ΕΚ αποκλειστικά εντός της ελληνικής επικράτειας, υπάγονται στις απαιτήσεις του παρόντος εδαφίου το αργότερο την 31η Δεκεμβρίου 2016 (κατηγορία Α) και την 31η Δεκεμβρίου 2018 (κατηγορία Β) αντίστοιχα (άρθρα 2 και 11 του Κανονισμού (ΕΚ) 392/2009)» Όλο το σχέδιο νόμου μπορείτε να το βρείτε εδώ:http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Epexergasia-stis-Epitropes?law_id=d95c8920-f4a4-46df-8b05-8024e32ccd6a. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 12/5/2025 Τι δήλωσαν στην κάμερα του Nextdeal.gr ασφαλιστικά στελέχη και εκπρόσωποι διαφόρων κλάδων στο 10ο Οικονομικό Forum Δελφών (βίντεο)
Εκπαιδευτική Συνάντηση της Interasco Α.Ε.Γ.Α. στη Β. Ελλάδα Την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025, μέσα σ' ένα ιδιαίτερα ευχάριστο κλίμα, παρουσία 100 και πλέον συνεργατών Β. Ελλάδος, πραγματοποιήθηκε Εκπαιδευτική... Nextdeal newsroom, 12/05/2025 - 09:12 12/5/2025
Γράμματα σε ασφαλιστές και εταιρίες: «Όταν είσαι Νο 2 και κάτω προσπαθείς περισσότερο. Διαφορετικά» Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ Τεύχος 13 - Οκτώβριος 1991 - Γράμματα σε ασφαλιστές και εταιρίες Σε οποιοδήποτε περιβάλλον ανταγωνισμού ο... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 08/05/2025 - 14:37 8/5/2025