close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ποιο θα είναι το πιο sexy ασφαλιστικό έγγραφο το 2018;
Λάμπρος Καραγεώργος
Λάμπρος Καραγεώργος,
29/12/2017 - 08:40
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποιο θα είναι το πιο sexy ασφαλιστικό έγγραφο το 2018;

Λάμπρος Καραγεώργος, 29/12/2017
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το 2018 θα επιφέρει σοβαρές αλλαγές σε μία σειρά θεμάτων που άπτονται των ασφαλιστικών εργασιών.

Μεταξύ αυτών είναι και ο τρόπος διαχείρισης των προσωπικών δεδομένων των ασφαλισμένων από ασφαλιστικές εταιρείες και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Δεδομένου ότι στις 25 Μαΐου 2018 τίθεται σε ισχύ ο νέος Ευρωπαϊκός Κανονισμός General Data Protection Regulation (GDPR), σχετικά με τον χειρισμό και την προστασία των προσωπικών δεδομένων, ο οποίος προβλέπει πολύ υψηλά πρόστιμα (έως €20 εκατ. ή το 4% του συνολικού παγκόσμιου ετήσιου κύκλου εργασιών, ανάλογα με το ποιο είναι υψηλότερο) σε περίπτωση παραβίασης του, ασφαλιστικές εταιρείες και διαμεσολαβητές θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί. Σύμφωνα λοιπόν με τους ειδικούς το έγγραφο που θα βοηθήσει ώστε να ξεπεραστούν οι οποιοιδήποτε «σκόπελοι» στον τρόπο διαχείρισης των προσωπικών δεδομένων των ασφαλισμένων είναι το «ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΓΚΩΝ ΠΕΛΑΤΗ». 

Το έντυπο αυτό που τώρα ελάχιστοι το χρησιμοποιούν ή δε του δίνουν τη σημασία που του αναλογεί, θα είναι το πιο «sexy» έγγραφο το 2018 όπως εκτιμούν όσοι είναι κοντά στις διαδικασίες που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα καθώς συμπληρώνεται με την σύμφωνη γνώμη του πελάτη και περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία του και προσωπικά δεδομένα.

Επί τη ευκαιρία σημειώνουμε ότι η Τράπεζα της Ελλάδος στον αριθμό πράξης 86/5.4.2016 Κανονισμός Συμπεριφοράς των (Αντ)ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών αναφέρει μεταξύ άλλων ότι:

«8. Οι πάσης φύσεως προσωπικές πληροφορίες, τα ευαίσθητα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και τα οικονομικά και περιουσιακά στοιχεία του Πελάτη που περιέρχονται σε γνώση και σε κατοχή του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και των υπαλλήλων αυτού, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την παροχή των υπηρεσιών ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, με την επιφύλαξη εκπλήρωσης νόμιμης υποχρέωσης βάσει ειδικής νομοθετικής πρόβλεψης»

Επίσης στην πράξη 31 αναφέρει τα εξής σε ότι αφορά τα «πρότυπα ενημέρωσης»:

Άρθρο 5
Πρότυπα Ενημέρωσης και Επαγγελματικής Συμπεριφοράς

1. Ο (Αντ)ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής διασφαλίζει ότι η πληροφόρηση που λαμβάνει ο Πελάτης στο πλαίσιο της παρεχόμενης σε αυτόν υπηρεσίας (Αντ)ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης: α) είναι έγκαιρη, πλήρης, ορθή, επαρκής και κατάλληλη, β) αν παρέχεται από υπάλληλο ή άλλο συνεργάτη του (Αντ)ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, αυτός είναι κατάλληλα καταρτισμένος και διαθέτει κάθε προβλεπόμενη στο νόμο προς τούτο πιστοποίηση, και γ) λαμβάνει υπόψη τις ειδικότερες επενδυτικές επιλογές και (αντ)ασφαλιστικές ανάγκες του πελάτη, τις οικονομικές του δυνατότητες όπως αυτές του παρουσιάζονται και δηλώνονται από τον Πελάτη, και την ικανότητα κατανόησης των ειδικότερων όρων και κινδύνων του εκάστοτε προτεινόμενου ασφαλιστικού προϊόντος.

2. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής λαμβάνει όλα τα κατάλληλα μέτρα ώστε να ικανοποιεί την υποχρέωση ενημέρωσης του άρθρου 11 π.δ. 190/1996. Επιπρόσθετα όσων αναφέρονται στο άρθρο 11 του π.δ. 190/1996, και με τα μέσα του άρθρου 12 του π.δ. 190/1996, ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ενημερώνει τον Πελάτη αν η πιστοποίηση γνώσεων που κατέχει, του επιτρέπει τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων με επενδυτικά χαρακτηριστικά.

3. Για την υλοποίηση των υποχρεώσεων της προηγούμενης παραγράφου, ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής εκπονεί σε φυσική ή σε ηλεκτρονική μορφή συγκεκριμένα ενημερωτικά έντυπα για τον Πελάτη, διαφορετικά από τυχόν διαφημιστικά ή ενημερωτικά έντυπα των Εταιρειών, ήτοι ξεχωριστά ως σώμα, διαφορετικού χρώματος και με την επωνυμία ή/και τον διακριτικό τίτλο ή/και το εμπορικό σήμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Τα έντυπα του προηγούμενου εδαφίου φέρουν με μεγάλα σκούρα γράμματα τον τίτλο «ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 11 Π.Δ. 190/1996 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ ΣΑΣ».

4. Πριν τη σύναψη οποιασδήποτε σύμβασης, ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ζητεί και καταγράφει σε ξεχωριστό «ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΓΚΩΝ ΠΕΛΑΤΗ» αναλυτικές πληροφορίες από τον Πελάτη για να διευκρινίσει τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του, μεταξύ των οποίων και τις τυχόν επενδυτικές, καθώς και την πρόθεσή του για την ανάληψη επενδυτικού κινδύνου. Το έντυπο αυτό περιέχει ερωτήσεις προσαρμοσμένες στον κλάδο και την πολυπλοκότητα του διανεμομένου κάθε φορά προϊόντος. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής συγκεντρώνει ιδίως πληροφορίες που τον βοηθούν να εκτιμήσει την ικανότητα του Πελάτη να αντιληφθεί τους όρους και τους κινδύνους του υπό διαπραγμάτευση (αντ)ασφαλιστικής σύμβασης, ώστε, με γνώμονα την εξυπηρέτηση των αναγκών του πελάτη, να τον συμβουλεύσει αναλόγως.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

5. Βάσει των πληροφοριών που παρείχε εγγράφως ο Πελάτης, ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής προτείνει, λαμβάνοντας υπόψη τα διαθέσιμα προϊόντα της Εταιρείας, το προϊόν που ανταποκρίνεται πληρέστερα στις ανάγκες και στο συμφέρον του Πελάτη και του διευκρινίζει τους λόγους στους οποίους στηρίζει την πρόταση και τις συμβουλές του σχετικά με συγκεκριμένο ασφαλιστικό προϊόν. Οι διευκρινίσεις αυτές διαφοροποιούνται ανάλογα με τον σύνθετο χαρακτήρα της προτεινόμενης ασφαλιστικής σύμβασης.

6. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής δεν προτρέπει τον Πελάτη στην εξαγορά ή την καταγγελία ασφαλιστικής σύμβασης για λόγους που δεν συναρτώνται με τα συμφέροντα και τις ανάγκες του Πελάτη.

7. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής εφαρμόζει αμελλητί τις οδηγίες και κατευθύνσεις των Εταιρειών για την περιγραφή και την επεξήγηση του (αντ)ασφαλιστικού προϊόντος στον Πελάτη και αξιοποιεί όλο το έντυπο υλικό που του παρέχουν οι Εταιρείες. Επίσης, παραδίδει στον Πελάτη το σχετικό υλικό και λαμβάνει σχετική γραπτή απόδειξη από τον Πελάτη, αντίγραφο της οποίας αποστέλλει ηλεκτρονικά προς την Εταιρεία.

8. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής:

α) ερευνά και αναλύει τις ασφαλιστικές ανάγκες των Πελατών του και προτείνει σε αυτούς τις κατάλληλες ασφαλιστικές συμβάσεις λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικότερες επενδυτικές επιλογές και ασφαλιστικές ανάγκες τους, τις οικονομικές τους δυνατότητες όπως αυτές παρουσιάζονται από τους ίδιους τους Πελάτες και την ικανότητα κατανόησης από τους Πελάτες των ειδικότερων όρων και κινδύνων του εκάστοτε προτεινόμενου ασφαλιστικού προϊόντος,

β) επεξηγεί τους όρους των ασφαλιστικών συμβάσεων που προτείνει, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των Πελατών και διασφαλίζει ότι η πληροφόρηση που λαμβάνουν οι Πελάτες είναι έγκαιρη, πλήρης, ορθή, επαρκής και κατάλληλη,

γ) επισημαίνει στους Πελάτες τις συνέπειες της πρόωρης διακοπής ή ακύρωσης ή εξαγοράς του ασφαλιστηρίου συμβολαίου τους καθώς και κάθε εξαίρεση από την ασφαλιστική κάλυψη, αλλά και για τις συνέπειες της μη έγκαιρης καταβολής των Ασφαλίστρων,

δ) ενημερώνει τους Πελάτες για τα δικαιώματα εναντίωσης, υπαναχώρησης και καταγγελίας, του συμβολαίου τους, και τους χορηγεί τα σχετικά έντυπα με απόδειξη παραλαβής, και

ε) Ενημερώνει τον Πελάτη του σε περίπτωση που παύσει να ασκεί τη δραστηριότητα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

9. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής απαγορεύεται να χρησιμοποιεί μεθόδους αθέμιτου ανταγωνισμού, αθέμιτες ή παραπλανητικές πράξεις και πρακτικές, όπως είναι ιδίως: α) η παραπλανητική παρουσίαση ασφαλιστηρίου συμβολαίου ως προς το ισχύον τιμολόγιο της Εταιρείας και τους όρους της ασφαλιστικής σύμβασης, β) η υπόσχεση στον πελάτη καλύψεων που δεν περιλαμβάνονται .στο ασφαλιστικό προϊόν που προωθεί ή η απόκρυψη κινδύνων που φέρει ο Πελάτης, γ) η δημιουργία, αναπαραγωγή και διάδοση δηλώσεων και φημών που δεν στηρίζονται σε επίσημα δημοσιοποιημένα στοιχεία και που γίνονται ενσυνείδητα και αφορούν την οικονομική κατάσταση Εταιρειών ή/και την κατάρτιση και την εν γένει ποιότητα των παρεχόμενων από άλλους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές υπηρεσιών, δ) η προσφορά εκπτώσεων ή ειδικών ευεργετημάτων με στόχο της σύναψη ασφαλιστηρίου συμβολαίου, ε) η διαφήμιση και παροχή εκπτώσεων και ωφελημάτων που δεν ανταποκρίνονται στα ισχύοντα τιμολόγια και όρους των ασφαλιστικών συμβολαίων, και στ) οι διακρίσεις μεταξύ Ασφαλίστρων που έχουν τις ίδιες προϋποθέσεις ασφάλισης.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΔΩ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ «ΕΝΤΥΠΟΥ ΑΝΑΓΚΩΝ ΠΕΛΑΤΗ»

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
    Λάμπρος Καραγεώργος, 04/09/2025 - 15:48

    Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς

  • Νέες εξαγορές -  Δεν θα πλήξουμε στον ασφαλιστικό κλάδο
    Λάμπρος Καραγεώργος, 03/09/2025 - 11:05

    Νέες εξαγορές - Δεν θα πλήξουμε στον ασφαλιστικό κλάδο

  • Τι κινδύνους εντοπίζει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στον καθορισμό ενός δείκτη υγείας για τα ασφαλιστικά προγράμματα
    Λάμπρος Καραγεώργος, 11/08/2025 - 16:23

    Τι κινδύνους εντοπίζει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στον καθορισμό ενός δείκτη υγείας για τα ασφαλιστικά προγράμματα

  • Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία
    Λάμπρος Καραγεώργος, 07/08/2025 - 10:26

    Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία

  • Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali

    Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali

    Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 564) που κυκλοφορεί - Πρώτο θέμα Του Λάμπρου Καραγεώργου Οι καταλύτες των αλλαγών στις σχέσεις ασφαλιστικών...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 06/08/2025 - 09:48
  • Τροχαία ατυχήματα: Πάνω από 185 εκατ. ευρώ αποζημιώσεις για σωματικές βλάβες έδωσαν οι ασφαλιστικές (κλάδος αυτοκινήτων)

    Τροχαία ατυχήματα: Πάνω από 185 εκατ. ευρώ αποζημιώσεις για σωματικές βλάβες έδωσαν οι ασφαλιστικές (κλάδος αυτοκινήτων)

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) που κυκλοφορεί Του Λάμπρου Καραγεώργου Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές του ρόλου...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 01/08/2025 - 15:50
  • Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Νέες συνεργασίες και νέα προϊόντα με τον ασφαλιστικό κλάδο

    Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Νέες συνεργασίες και νέα προϊόντα με τον ασφαλιστικό κλάδο

    Στο ποσό των €269.845 χιλ., έναντι ποσού €258.363 χιλ. το 2023, ανήλθε το 2024 σε ενοποιημένη βάση, ο κύκλος εργασιών...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 28/07/2025 - 10:12
  • Υγεία: Οι συμβάσεις με ασφαλιστικές εταιρείες εξασφαλίζουν μια «υγιή» ρευστότητα

    Υγεία: Οι συμβάσεις με ασφαλιστικές εταιρείες εξασφαλίζουν μια «υγιή» ρευστότητα

    Θετικό πρόσημο στον κύκλο εργασιών αλλά μείωση καθαρών κερδών για το 2024 κατέγραψε η  «Διαγνωστικόν και Θεραπευτικόν Κέντρον Αθηνών “ΥΓΕΙΑ” Μονοπρόσωπη...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 25/07/2025 - 09:19
  • Θετικά αποτελέσματα το 2024 για το Metropolitan Hospital και τα οφέλη από τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Θετικά αποτελέσματα το 2024 για το Metropolitan Hospital και τα οφέλη από τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Θετικά οικονομικά αποτελέσματα κατέγραψε για τη χρήση του 2024 η ΠΕΡΣΕΥΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ Μ.Α.Ε., που ελέγχει το νοσοκομείο Metropolitan Hospital. Σύμφωνα με τα...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 24/07/2025 - 15:35
  • Η Interamerican βάση επέκτασης της Achmea στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη

    Η Interamerican βάση επέκτασης της Achmea στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη

    Με σταθερά και μεθοδικά βήματα, η Interamerican αναδεικνύεται σε βασικό πυλώνα της στρατηγικής επέκτασης του Ολλανδικού ασφαλιστικού ομίλου Achmea στην...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 22/07/2025 - 12:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αποκλειστική συνέντευξη με τον David Flandro της Howden Re στο Monte Carlo (βίντεο)
16:22 Αποκλειστική συνέντευξη με τον David Flandro της Howden Re στο Monte Carlo (βίντεο)
  • 16:10 Εθνικός Χάρτης Δεδομένων ESG: Ένα ψηφιακό εργαλείο για βιώσιμες και ανθεκτικές επιχειρήσεις
  • 14:45 Aon: Το κόστος υγειονομικής περίθαλψης για τους εργοδότες στις ΗΠΑ αναμένεται να αυξηθεί κατά 9,5% το 2026
  • 14:19 Η AEGEAN μεταφέρει Έλληνες φιλάθλους στη Ρίγα, στηρίζοντας ενεργά την Εθνική Ομάδα Μπάσκετ στον Ημιτελικό του EuroBasket 2025
  • 13:38 Η Compre προσλαμβάνει τον Dominic Clayden σε νεοσύστατο παγκόσμιο ρόλο
  • 13:17 Willis: Οι προετοιμασμένες για το μέλλον εταιρείες ενέργειας αξιοποιούν τα πλεονεκτήματα μιας «ήπιας» ασφαλιστικής αγοράς
  • 13:03 Η Deloitte στη ΔΕΘ: Διάλογοι για το μέλλον, την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) και τον μετασχηματισμό του Δημοσίου
  • 12:47 Η Liberty δημιουργεί τμήμα τρίτων κινδύνων και ειδικούς ρόλους στο κλάδο specialty για το Ηνωμένο Βασίλειο και την περιοχή MENA
  • 12:23 430 ανακαινισμένα σχολεία υποδέχθηκαν χιλιάδες μαθητές σε όλη την Ελλάδα - Έμπρακτη στήριξη της Παιδείας από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες
  • 11:47 Τράπεζα Κύπρου: 10 φορές υπερκάλυψη για το ομόλογο ύψους 300 εκατ. ευρώ
  • 10:37 Συντάξεις Οκτωβρίου 2025: Πότε οι πρώτες πληρωμές - Ημερομηνίες για όλα τα Ταμεία
  • 10:30 Chevron - Helleniq Energy: Κατατέθηκε η προσφορά για υδρογονάθρακες νότια της Κρήτης
  • 10:26 Η Groupama Ασφαλιστική αναγνωρίζει και επιβραβεύει: Ταξίδι στο Πεκίνο για το Αποκλειστικό Δίκτυο Συνεργατών
  • 10:20 Πλαγίως: Η Κυβέρνηση μας άκουσε!
  • 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
  • 09:55 Κυριάκος Πιερρακάκης στον Economist: «Τι πρέπει να κάνει η Ευρώπη για να ικανοποιήσει τον Μάριο Ντράγκι»
  • 09:50 H Chevron «βούλιαξε» το τουρκολιβυκό μνημόνιο, «ομπρέλα ασφαλείας» των ΗΠΑ στην Αν. Μεσόγειο, κίνδυνος «γαλλικού χάους», «ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η BofA και οι υψηλές αποδόσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
  • 09:43 Ποια είναι η διαφορά μεταξύ Ακαθάριστου Εθνικού και Ακαθαρίστου Εγχώριου Προϊόντος (GNP και GDP);
  • 09:40 Η Audi εξασφαλίζει κορυφαίους παγκόσμιους συνεργάτες ενόψει του ντεμπούτου της στη Formula 1 το 2026
  • 09:15 «Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/9 ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ: Ανακοίνωση της Κλινικής για θέμα ασφάλειας ασθενούς
  2. 6/9 Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
  3. 5/9 Αποκλειστικό: Υποχρεωτική από 1η Οκτωβρίου η ασφάλιση αστικής ευθύνης στις βραχυχρόνιες μισθώσεις (τύπου Airbnb)
  4. 9/9 Παρέμβαση εισαγγελέα για τη λανθασμένη μετάγγιση στην ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ!
  5. 5/9 Κουτλίστια 1925 - Καμαρούλα 2025: Το χωριό θυμάται και γιορτάζει
  6. 10/9 The SPARK, η μεγάλη πρωτοβουλία των AON, Generali, QBE Ventures για την πρόληψη των ζημιών - Τι αλλάζει στον ασφαλιστικό κλάδο
  7. 5/9 Interamerican: Με ρυθμούς-ρεκόρ «τρέχει» η παραγωγή ασφαλίστρων

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube