close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς να κλείσετε περισσότερα ραντεβού!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
29/5/2017 - 07:38
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να κλείσετε περισσότερα ραντεβού!

Nextdeal newsroom, 29/5/2017
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γιατί δυσκολεύονται πολλοί να κλείσουν το πρώτο ραντεβού με υποψήφιους πελάτες; Πως μπορούν να ξεπεράσουν τις ψεύτικες αντιρρήσεις και να ορίσουν την συνάντηση; Τι πρέπει να κάνουν για να έχουν περισσότερα αποτελέσματα;

 

Καταρχάς είναι απολύτως φυσικό όταν παίρνουμε τηλέφωνα για να κλείσουμε ραντεβού, να εισπράξουμε αντιρρήσεις. Αν δεν έχουμε αντιρρήσεις, τότε μάλλον κάτι περίεργο συμβαίνει που καλό θα είναι να το ανακαλύψουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Άλλωστε οι στατιστικές λένε πως μόνο το 5% περίπου, του ενεργού πληθυσμού, βρίσκεται σε αναζήτηση της υπηρεσίας που προσφέρουμε και άρα ίσως να είναι πιο δεκτικοί.

Συνεπώς η αντίρρηση (ή μάλλον αντιρρήσεις, γιατί θα είναι περισσότερες από μία) είναι αναμενόμενες.

Πόσο προετοιμασμένος όμως είσαι για αυτές;

Έχεις έτοιμες απαντήσεις για όλες και μάλιστα έχεις απαντήσεις που πραγματικά να είναι ενδιαφέρουσες και να απαντάνε ουσιαστικά;

Ακόμα και αν έχεις τις απαντήσεις μπροστά σου ή αν τις έχεις αποστηθίσει και μπορείς να τις προβάλεις με άνεση, πολλές φορές δεν φτάνει. Οι απαντήσεις πρέπει να είναι σαφείς και σχετικά σύντομες. Μην φλυαρείς δείχνοντας την αμηχανία σου. Ο υποψήφιος που έχεις καλέσει, σκέφτεται την ώρα που εσύ μιλάς και μάλιστα με πενταπλάσια ταχύτητα από όσα εσύ περιγράφεις. Το πιο πιθανό είναι να μην ακούει καν αυτά που λες, ειδικά αν η αντίρρησή του (ή αναβολή) είναι προσχηματική και όχι ουσιαστική.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Τι πρέπει να κάνεις

Μετά από κάθε απάντησή σου σε κάθε πιθανή αντίρρησή του, να κλείνεις την πρότασή σου με μια ερώτηση κλεισίματος της συνάντησης. Π.χ. Θα θέλατε να συναντηθούμε την Δευτέρα ή την Πέμπτη; Θα σας εξυπηρετούσε στις 6 ή στις 7 το απόγευμα;

Όταν σταματάς την απάντησή σου και δεν κάνεις ερώτηση κλεισίματος, τον προσκαλείς να σου απαντήσει και όχι να ορίσει την συνάντηση. Μπαίνεις συνήθως σε μια αέναη κουβέντα με αντιπαράθεση και τελικά φαίνεται πως πιέζεις χωρίς νόημα. Όταν ζητάς την συνάντηση και σε καθορισμένη ημέρα και ώρα, ξεπερνάς τις ψεύτικες αντιρρήσεις ή αναβολές και παίρνεις το αποτέλεσμα που θέλεις. Μην ξεχνάς πως καλείς για να κλείσεις την συνάντηση και όχι για να κλείσεις την δουλειά. Ο στόχος είναι το ραντεβού.

Πολλοί νιώθουν πως πιέζουν με αυτόν τον τρόπο και φυσικά όλα έχουν τα όριά τους. Αν ο υποψήφιος συνεχίζει να προβάλει αντιρρήσεις ή επιμένει στην αναβολή τότε θα νιώσεις πότε πρέπει να σταματήσεις. Αν όμως δεν ζητάς το ραντεβού στο τέλος κάθε απάντησής σου, τότε το πιο πιθανό είναι να μην το καθορίσεις ποτέ. Αν περιμένεις να στο προτείνει ο ίδιος ο πελάτης, τότε σίγουρα δεν θα έρθει ποτέ αυτή η συνάντηση.

Επίσης μην ξεχνάς όταν παίρνεις τηλέφωνα πως ο στόχος σου δεν είναι η ίδια η πώληση αλλά μόνο το ραντεβού. Χειρίσου το έξυπνα, με προετοιμασία αντιρρήσεων και πάντα στο τέλος ζήτα το ραντεβού δίνοντας εναλλακτικές. Έτσι θα δεις τα ποσοστά σου να αυξάνονται και φυσικά τις δουλειές σου να πολλαπλασιάζονται.

Αυτό τον κανόνα τον έχουν ονομάσει A.B.C. από τα αρχικά των λέξεων Always Be Closing και έχει εφαρμογή και σε άλλα στάδια της πώλησης.

Καλή επιτυχία! 

 

Θωμάς Σλάμαρης
Εκπαιδευτής πωλήσεων & Business Coach
www.iwant2helptraining.com

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/6/2025

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Η ασφάλιση είναι σαν τη διατροφή: Την κάνεις πριν αρρωστήσεις
    Νικολέτα Μάρκου, 20/6/2025

    Η ασφάλιση είναι σαν τη διατροφή: Την κάνεις πριν αρρωστήσεις

  • Εργασιομανία στον Κλάδο των Ασφαλειών: Ένας Ορατός αλλά Υποτιμημένος Κίνδυνος

    Εργασιομανία στον Κλάδο των Ασφαλειών: Ένας Ορατός αλλά Υποτιμημένος Κίνδυνος

    Στον ασφαλιστικό κόσμο, όλοι έχουμε μάθει να λειτουργούμε με όρους έντασης, στόχων και ανταγωνισμού. Η επιτυχία μετριέται με αριθμούς, η...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 19/06/2025 - 13:05 19/6/2025
  • Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»

    Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»

    Στον κόσμο των πωλήσεων – και ιδιαίτερα στον ασφαλιστικό χώρο – η άρνηση δεν θα πρέπει να πιστώνεται ως  χαμένος...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 18/06/2025 - 14:00 18/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Zurich καλεί σε ενίσχυση της ανθεκτικότητας των υποδομών καθαρής ενέργειας της Ευρώπης απέναντι στην κλιματική αλλαγή
14:30 Η Zurich καλεί σε ενίσχυση της ανθεκτικότητας των υποδομών καθαρής ενέργειας της Ευρώπης απέναντι στην κλιματική αλλαγή
  • 14:11 Εφαρμοστικό πλαίσιο για την πρωτογενή και δευτερογενή χρήση δεδομένων ετοιμάζει το Υπουργείο Υγείας
  • 13:30 Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου
  • 13:15 Νέα εποχή για το Αρχαιολογικό Μουσείο Θήρας - Με κεντρικό έκθεμα την Κόρη της Θήρας
  • 13:11 Με Δύο MRI Τομογράφους, η Affidea Ηρακλείου Αλλάζει τα Δεδομένα στη Διάγνωση
  • 12:56 Χίος: Στα 40.918 στρέμματα η πληγείσα έκταση από την πυρκαγιά, σύμφωνα με την αποτύπωση δορυφόρου
  • 12:53 Δηλητηρίασαν τον ιστορικό πλάτανο στο Μεγάλο Χωριό Ευρυτανίας
  • 11:59 Morningstar DBRS: Η ισχυρή αντασφαλιστική κάλυψη λειτουργεί ως ανάχωμα έναντι του γεωπολιτικού κινδύνου στη Μέση Ανατολή
  • 11:45 Η ERGO Group AG επεκτείνεται περαιτέρω στις Σκανδιναβικές χώρες για να αξιοποιήσει σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης
  • 11:29 Η Ελλάδα μπορεί να πρωταγωνιστήσει στη φαρμακευτική έρευνα
  • 11:22 Προϋπολογισμός: Καθαρά έσοδα 28,969 δισ. ευρώ αυξημένα κατά 6% του στόχου, στο διάστημα Ιανουαρίου - Μαΐου 2025
  • 10:58 Sky Express: «Πετάει» σε 5 νέους προορισμούς - Επενδύσεις σε νέα αεροσκάφη Airbus 320neo
  • 10:50 ΠΕΦ: Στα ύψη η υπερφορολόγηση των φαρμακευτικών εταιρειών το 2024 - Τεράστιο κενό λόγω υποχρηματοδότησης
  • 10:45 Διασύνδεση Κρήτης-Αττικής: Επιτυχής μεταφορά ηλεκτρικής ισχύος 320 MW από την Κρήτη προς την Αττική
  • 10:41 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  • 10:29 Νίκος Παπαθανάσης: Διεύρυνση του Ταμείου Χαρτοφυλακίου Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης και στα νησιά
  • 10:23 Πλαγίως: Τι εννοεί ο ποιητής
  • 10:18 Ακίνητη περιουσία: Σε μεσαία διαμερίσματα 76-100 τ.μ. στρέφονται όλο και περισσότερο οι αγοραστές - Τι σημαίνει για την ασφαλιστική αγορά
  • 10:08 AI: Φίλος ή εχθρός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
  • 09:24 Εκτοξεύθηκαν εκ νέου οι δηλωθείσες υπερωρίες τον Απρίλιο με την εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας – Επεκτείνεται η εφαρμογή της σε χονδρεμπόριο, ενέργεια και χρηματοπιστωτικές εταιρείες
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  2. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  3. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  4. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  5. 18/6 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  6. 20/6 Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΙΑΣ
  7. 24/6 Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου - Ενδιαφέρει και ασφαλιστές

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube