Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 19/6/2025 - 13:05 facebook twitter linkedin Εργασιομανία στον Κλάδο των Ασφαλειών: Ένας Ορατός αλλά Υποτιμημένος Κίνδυνος Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 19/6/2025 facebook twitter linkedin Στον ασφαλιστικό κόσμο, όλοι έχουμε μάθει να λειτουργούμε με όρους έντασης, στόχων και ανταγωνισμού. Η επιτυχία μετριέται με αριθμούς, η απόδοση με ραντεβού και παραγωγή, ενώ ο χρόνος… απλά δεν φτάνει ποτέ. Όμως, σε αυτόν τον καθημερινό αγώνα, υπάρχει μια παγίδα που παραμονεύει αθόρυβα και μας αφορά όλους: η εργασιομανία. Μιλάμε για κάτι περισσότερο από σκληρή δουλειά. Πρόκειται για μια εσωτερική καταναγκαστική ανάγκη να είμαστε διαρκώς «ενεργοί», παραγωγικοί, διαθέσιμοι. Κι ενώ η αγορά επαινεί τη συνέπεια και την επιμονή, ξεχνά ότι η υπερπροσπάθεια, όταν γίνεται μονόδρομος, έχει κόστος. Κόστος προσωπικό, ψυχικό, επαγγελματικό. Ο Κλάδος μας Τροφοδοτεί τη Νοοτροπία του «Ποτέ Δεν Είναι Αρκετό» Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε βιώσει την πίεση για επίτευξη μηνιαίων στόχων, την αναζήτηση συνεχώς νέων πελατών, την ανάγκη για ανανεώσεις, την ανασφάλεια της μη σταθερής απόδοσης. Ζούμε σε ένα περιβάλλον που ενισχύει και σχεδόν θεσμοθετεί την αίσθηση ότι πρέπει να δουλεύουμε «πάντα» και «περισσότερο». Μηνύματα σε ώρες κοινής ησυχίας, εισερχόμενα emails στις διακοπές, ραντεβού Κυριακή απογευματάκι.. όλα αυτά δεν είναι εξαιρέσεις αλλά κανονικότητα. Όσο ανεβαίνουμε, τόσο πιο απαιτητικό γίνεται το παιχνίδι. Και για τους νεότερους στον χώρο, η ανάγκη για αναγνώριση μετατρέπεται γρήγορα σε έναν φαύλο κύκλο υπερ-παραγωγικότητας. Η Λεπτή Γραμμή Μεταξύ Πάθους και Εθισμού Η εργασιομανία δεν είναι δείγμα φιλοδοξίας, είναι δείγμα έλλειψης ορίων. Δεν είναι φυσικό να αισθανόμαστε ενοχή επειδή «κλείσαμε το κινητό» για λίγες ώρες. Δεν είναι υγιές να νιώθουμε ότι η αξία μας ως επαγγελματίες μετριέται μόνο με KPI. Το να είμαστε διαθέσιμοι διαρκώς δεν μας κάνει καλύτερους ασφαλιστές. Αντιθέτως, μας κάνει πιο κουρασμένους, λιγότερο συγκεντρωμένους και, τελικά, λιγότερο αποδοτικούς. Η ποιότητα της συμβουλής προς τον πελάτη δεν είναι προϊόν υπερκόπωσης, αλλά καθαρής σκέψης και συναισθηματικής σταθερότητας. Οι Επιπτώσεις Δεν Αργούν Όσο παρατείνεται αυτή η κατάσταση, τόσο πιο πολύ διαβρώνεται η επαγγελματική μας υγεία. Αυξημένο άγχος, συναισθηματική εξουθένωση, διαταραχές ύπνου, προβλήματα στις προσωπικές μας σχέσεις. Στην αρχή ίσως φαίνονται διαχειρίσιμα. Όμως, μακροπρόθεσμα, ρίχνουν τη συνολική απόδοση και τη χαρά του επαγγέλματος. Πόσοι από εμάς έχουμε νιώσει ότι δεν μπορούμε να αποσυνδεθούμε; Πόσοι ξεκινάμε τη μέρα μας με αγωνία και την τελειώνουμε χωρίς πραγματική αποφόρτιση; Η Πανδημία Επιτάχυνε τη Μετάβαση σε Μια Μονοδιάστατη Παραγωγικότητα Η περίοδος της πανδημίας λειτούργησε ως επιταχυντής. Η εργασία από το σπίτι και η απομόνωση έσπρωξαν πολλούς συναδέλφους στην παγίδα της υπερ-σύνδεσης. Με λιγότερους εξωτερικούς περισπασμούς, η δουλειά έγινε το μοναδικό μέσο για να νιώσουμε χρήσιμοι, απαραίτητοι, επαρκείς. Αλλά η επαγγελματική επιτυχία δεν είναι το ίδιο πράγμα με τη συναισθηματική ευημερία. Η μακροχρόνια απόδοση απαιτεί αυτογνωσία, όρια και διαχείριση ενέργειας. Τι Χρειάζεται η Ασφαλιστική Αγορά Σήμερα Ο σύγχρονος ασφαλιστής χρειάζεται εργαλεία, όχι αλυσίδες. Χρειάζεται στήριξη για να λειτουργεί στρατηγικά, όχι παρορμητικά. Πρέπει να μάθουμε να αξιοποιούμε την τεχνολογία για να απελευθερώσουμε χρόνο και ενέργεια, όχι να «δουλεύουμε μέσω αυτής 24/7». Χρειαζόμαστε ένα νέο μοντέλο επαγγελματικής ζωής, όπου ο ασφαλιστής δεν είναι «μηχανή πώλησης» αλλά σύμβουλος ζωής για τον πελάτη, αλλά και για τον εαυτό του. Αυτό σημαίνει: Να θέτουμε όρια. Να μαθαίνουμε να λέμε “όχι”. Να δίνουμε χώρο για ξεκούραση χωρίς τύψεις. Να στηρίζουμε την ομάδα μας στην αποδοτική, όχι στην εξαντλητική εργασία. Το Μέλλον του Κλάδου Ανήκει σε Όσους Επιλέγουν Ισορροπία Η επιτυχία στον ασφαλιστικό τομέα δεν είναι sprint. Είναι μαραθώνιος. Και ένας επαγγελματίας δεν μπορεί να τερματίσει, αν κάψει τα αποθέματά του από τα πρώτα χιλιόμετρα. Το μέλλον ανήκει σε εκείνους που θα επενδύσουν στη συναισθηματική ανθεκτικότητα, στη στοχευμένη προσπάθεια και στη σωστή διαχείριση του χρόνου. Που θα επιλέξουν να κλείσουν συμβόλαια, χωρίς να κλείνουν έξω τη ζωή τους. Η νέα εποχή απαιτεί ασφαλιστές έξυπνους, στρατηγικούς, με πραγματική εσωτερική δύναμη. Ας είμαστε εμείς αυτοί. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 19/06/2025 - 13:05 Εργασιομανία στον Κλάδο των Ασφαλειών: Ένας Ορατός αλλά Υποτιμημένος Κίνδυνος
Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 20/05/2025 - 09:50 Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα
Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 10/04/2025 - 11:14 Πόσα Πράγματα Εκτός του Χαρακτήρα σου Πρέπει (ή Αντέχεις) να Κάνεις για να Πετύχεις;
Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 07/03/2025 - 09:07 Το Μυστικό της Επιτυχίας για Ασφαλιστές: Εμπιστοσύνη & Σεβασμός
Αστική Ευθύνη Κτηνιάτρων: Γιατί είναι απαραίτητη Γράφει ο Κωνσταντίνος Φωτόπουλος Ο ρόλος του κτηνιάτρου είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία και την ευημερία των κατοικιδίων μας. Ωστόσο,... Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 26/02/2025 - 09:44
Παρακολούθηση τηλεόρασης: Πώς επηρεάζει την υγεία, την καριέρα και την παραγωγικότητα Η τηλεόραση, ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα ψυχαγωγίας, είναι εδώ και δεκαετίες αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Παρόλο που... Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 24/01/2025 - 10:18
Αστική Ευθύνη Εργοδότη – Ουσιαστική Προστασία για Εργοδότες και Εργαζομένους! Καλημέρα σε όλους! Σήμερα, θα αναλύσουμε τη σημαντικότητα της αστικής ευθύνης εργοδότη, μιας προστασίας που είναι ζωτικής σημασίας για την... Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 16/01/2025 - 09:30
Αστική Ευθύνη Οικογενειάρχη – Μια Απαραίτητη Προστασία για την Καθημερινότητά σας! Καλημέρα σε όλους! Σήμερα, θα αναλύσουμε μια από τις πιο σημαντικές ασφαλιστικές καλύψεις για την καθημερινότητά μας, που προστατεύει εμάς... Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 15/01/2025 - 09:35
Ασφάλεια Αστυνομικών: Η Σημαντικότητα της Ολοκληρωμένης Προστασίας για τους Προστάτες της Κοινωνίας! Οι αστυνομικοί είναι οι αόρατοι ήρωες της καθημερινότητας μας. Εκτελούν ένα από τα πιο απαιτητικά και επικίνδυνα επαγγέλματα, προστατεύοντας τους... Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 20/12/2024 - 13:06
Ο ιδανικός υπάλληλος: Τα τέσσερα χαρακτηριστικά που θέλουν οι CEOs! Ο Robert Reiss, ιδρυτής του CEO Forum Group και παρουσιαστής του CEO Show, έχει συνομιλήσει με τουλάχιστον 1.000 διευθύνοντες συμβούλους... Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 16/12/2024 - 13:31