close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»
Αντώνιος Δουνδουλάκης
Αντώνιος Δουνδουλάκης,
18/6/2025 - 14:00
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»

Αντώνιος Δουνδουλάκης, 18/6/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στον κόσμο των πωλήσεων – και ιδιαίτερα στον ασφαλιστικό χώρο – η άρνηση δεν θα πρέπει να πιστώνεται ως  χαμένος χρόνος, αλλά ως ένα απαραίτητο στάδιο στη διαδρομή προς την επιτυχία. Κάθε «όχι» είναι ένα βήμα πιο κοντά στο «ναι». Είναι μια υπενθύμιση ότι η τελεσφόρηση της πώλησης προϋποθέτει επιμονή, στρατηγική και αυτοβελτίωση.

Ο ασφαλιστής οφείλει να βλέπει κάθε άρνηση όχι ως αποτυχία, αλλά ως ένα βήμα προόδου. Η απόρριψη μιας πρότασης από τον πελάτη δεν σημαίνει αποτυχία, αλλά ότι έγινε ένα ακόμα βήμα προς τη συμφωνία. Κάθε επαφή με έναν πελάτη είναι πολύτιμη εμπειρία και κάθε άρνηση προσφέρει πληροφορίες που μπορούν να αξιοποιηθούν για μελλοντική επιτυχία.

Μετά από κάθε ραντεβού – είτε έχει θετικό είτε αρνητικό αποτέλεσμα – ο ασφαλιστής θα πρέπει να κάνει έναν εσωτερικό διάλογο. Να αξιολογεί τι πήγε καλά, τι θα μπορούσε να είχε γίνει καλύτερα και πώς μπορεί να ενισχύσει τα δυνατά του σημεία, ενώ παράλληλα να βελτιώσει τα αδύναμα. Αυτή η διαδικασία της αυτοπαρατήρησης είναι σπουδή – μια διαρκής μαθησιακή εμπειρία.

Ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο για την εξέλιξη του ασφαλιστή είναι το θέατρο  πώλησης. Πριν από κάθε ραντεβού, μπορεί να αφιερώσει λίγο χρόνο με ένα οικείο του πρόσωπο, υποδυόμενοι τους ρόλους του ασφαλιστή και του πελάτη. Μέσα από αυτό το «θεατρικό» σενάριο, θα έχει τη δυνατότητα να αναγνωρίσει, με τη βοήθεια ενός εξωτερικού παρατηρητή, τα σημεία στα οποία πρέπει να βελτιωθεί. Έτσι θα πάει στο ραντεβού πιο έτοιμος και με λιγότερο άγχος.

Εξίσου σημαντική είναι η εξάσκηση στη διαχείριση αντιρρήσεων. Ο ασφαλιστής πρέπει να είναι προετοιμασμένος να απαντήσει τόσο με λογικά όσο και με συναισθηματικά επιχειρήματα, χρησιμοποιώντας ανοιχτές και κλειστές ερωτήσεις που θα βοηθήσουν στην κατανόηση των πραγματικών αναγκών του πελάτη. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, όχι μόνο μπορεί να μετατρέψει μια αρχική άρνηση σε αποδοχή, αλλά και να χτίσει γέφυρες εμπιστοσύνης.

Και ακόμα κι αν τελικά το ραντεβού καταλήξει σε ένα «ματωμένο όχι», ο ασφαλιστής δεν έχει χάσει. Έχει γίνει πιο δυνατός, πιο έμπειρος και πιο έτοιμος για την επόμενη πρόκληση. Η αποδοχή της απόρριψης ως ένα φυσικό κομμάτι της δουλειάς, και η ένταξή της στην καθημερινότητά του, τον καθιστούν πιο ανθεκτικό και αποφασισμένο.

Τέλος, πρέπει να θυμόμαστε: ένα «όχι» σήμερα δεν σημαίνει απαραίτητα «όχι» για πάντα. Ο πελάτης μπορεί να μην είναι έτοιμος τώρα, αλλά στο μέλλον, με τις κατάλληλες συνθήκες και με συνεπή παρουσία του ασφαλιστή, μπορεί να επανέλθει θετικά στην πρότασή μας. Ο δρόμος της πώλησης δεν είναι πάντα εύκολος – αλλά είναι βαθιά εκπαιδευτικός. Η άρνηση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της διαδικασίας, και όταν την αξιοποιούμε σωστά, μετατρέπεται σε εργαλείο προόδου.

Ο επιτυχημένος ασφαλιστής δεν αποφεύγει τις απορρίψεις – τις αναλύει, τις κατανοεί και τις χρησιμοποιεί για να γίνεται κάθε μέρα καλύτερος. Γιατί στο τέλος, δεν κερδίζει αυτός που δεν άκουσε ποτέ «όχι», αλλά εκείνος που κατάφερε να το μετατρέψει σε «ναι».

Άλλωστε, η μεγαλύτερη αξία βρίσκεται στις νίκες που κερδίζονται μέσα από αντιξοότητες. Η πώληση που επιτυγχάνεται μέσα από συμπληγάδες είναι αυτή που χτίζει πραγματικά την αυτοπεποίθηση και τη φήμη του ασφαλιστή – γιατί αποδεικνύει επιμονή, ευφυΐα και πίστη στον στόχο.

Δημιουργημένη εικόνα

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Αντώνης Δουνδουλακης
  • πωλήσεις

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πρόληψη αντί Θεραπείας: Πώς η Ασφάλιση Υγείας μπορεί να σας προστατεύσει πριν καν χρειαστεί
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 16/10/2025 - 09:10

    Πρόληψη αντί Θεραπείας: Πώς η Ασφάλιση Υγείας μπορεί να σας προστατεύσει πριν καν χρειαστεί

  • Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/10/2025 - 10:30

    Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης

  • Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 22/09/2025 - 13:48

    Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης

  • Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 04/09/2025 - 09:24

    Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης

  • Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας

    Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας

    Σε μια εποχή όπου η υγεία αναγνωρίζεται ως το πολυτιμότερο αγαθό και το δημόσιο σύστημα υγείας συχνά αδυνατεί να προσφέρει...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 28/08/2025 - 11:09
  • Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"

    Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"

    Στη ζωή μας συχνά αναρωτιόμαστε από πού πηγάζει η αξία που έχουμε ως άνθρωποι. Πολλοί την συνδέουν με την αποδοχή...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/08/2025 - 09:13
  • Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η λέξη «διακοπές» φέρνει χαμόγελο στα χείλη. Είναι μια περίοδος που σταματούμε την καθημερινή μας ρουτίνα και αναζητούμε κάτι διαφορετικό,...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/08/2025 - 09:48
  • Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

    Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

    Η ζωή μας είναι γεμάτη απρόβλεπτες στιγμές και προκλήσεις. Κάθε μέρα, παίρνουμε αποφάσεις που επηρεάζουν το μέλλον μας: από τη...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 23/07/2025 - 15:48
  • Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή  της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ζούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από διαρκή τεχνολογική πρόοδο, ραγδαίες κοινωνικές μεταβολές και μετασχηματισμό των εργασιακών σχέσεων. Η τεχνητή...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 15/07/2025 - 08:58
  • Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Στον κόσμο της ασφάλισης, όπου η εμπειρία και η συνέπεια θεωρούνται θεμέλια της επιτυχίας, παραμονεύει ένας ύπουλος και συχνά αόρατος...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 09/07/2025 - 14:08

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΑΕΕ: Στατιστικά Στοιχεία Ασφάλισης Νομικής Προστασίας έτους 2024
14:07 ΕΑΕΕ: Στατιστικά Στοιχεία Ασφάλισης Νομικής Προστασίας έτους 2024
  • 13:52 Η Ελλάδα αποκτά Εθνικές Κατευθυντήριες Οδηγίες Κλινικής Πρακτικής για τη Διαχείριση της Παχυσαρκίας
  • 13:35 ΤτΕ: Στατιστικά στοιχεία Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων - γ΄ τρίμηνο 2025
  • 13:28 Εκπαιδευτική Ημερίδα ERB ASFALISTIKI - «Γνώση, Εμπειρία, Τεχνολογία: Δυνάμεις Πυρασφάλειας»
  • 13:21 Τράπεζα Κύπρου: Η Eurolife παρουσίασε την υπηρεσία “Let’s Talk” - Μια νέα εποχή ψυχολογικής υποστήριξης για τα μέλη του προγράμματος Medica
  • 13:00 Έκτακτη στάση εργασίας σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ - Ποιες ώρες δεν θα λειτουργήσουν
  • 12:50 Eurolife FFH: Μέγας Χορηγός στην εκδήλωση εορτασμού των 100 χρόνων του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών
  • 12:24 Φωκίων Καραβίας (Eurobank) στο Συνέδριο του Ελεύθερου Τύπου: «ΤΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2040: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ»
  • 11:38 Ο CEO της Generali Hellas κ. Πάνος Δημητρίου στο CEO Initiative: Η ιδιωτική ασφάλιση ως πυλώνας προστασίας και βιωσιμότητας στον τομέα της υγείας
  • 11:25 Όμιλος ΗΜΙΤΗΕΑ: Η μεγάλη συνάντηση των νοσηλευτών στη Θεσσαλονίκη - 1ο Επιστημονικό Νοσηλευτικό Συνέδριο Ιδιωτικής Υγείας
  • 11:17 Απευθείας πτήση Θεσσαλονίκη-Ντίσελντορφ με την SKY express
  • 11:02 Προστασία για εργαζόμενους, σταθερότητα για επιχειρήσεις: Το νέο πλαίσιο των ΣΣΕ
  • 10:46 Ο Νίκος Χαλκιόπουλος νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ
  • 10:43 Η κατάλληλη διατροφή που υποστηρίζει τη θεραπεία της παχυσαρκίας με φάρμακα GLP-1
  • 09:36 Πάνος Δημητρίου: Ποιοι «πλανήτες» πρέπει να ευθυγραμμιστούν για να μειωθούν τα ασφάλιστρα υγείας (βίντεο)
  • 09:26 Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;
  • 09:17 Δωρεά υπολογιστών από τη Βουλή των Ελλήνων στο Νοσοκομείο Παίδων “Αγία Σοφία”
  • 09:11 Η «Μεγάλη Ιδέα» του Σημίτη και τα «ιου-ιου», του Βαρουφάκη, το μεγάλο ελληνικό story και η Eurostat που τους «χαλάει» το αφήγημα
  • 09:06 Σήμερα το 5o Ετήσιο Συνέδριο της FAIRLIFE L.C.C. για τον καρκίνο πνεύμονα
  • 08:54 Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/11 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
  2. 20/11 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  3. 24/11 Ο Πέτρος Τασιός στη Howden
  4. 24/11 Εν ολίγοις…ασφαλιστοποδοσφαιρικά!
  5. 26/11 Ο Νίκος Χαλκιόπουλος νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ
  6. 19/11 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;
  7. 25/11 Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube