Λάουρα Σταυρίδου, 20/1/2025 - 09:22 facebook twitter linkedin Ανανεώνεται αυτόματα το ασφαλιστήριο πυρός; Λάουρα Σταυρίδου, 20/1/2025 facebook twitter linkedin Σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια κατοικίας, συναντάμε τον όρο περί ανανέωσης συμβολαίου. Πολλές εταιρίες αναφέρουν πως το συμβόλαιο θα ανανεωθεί για ίδιας διάρκειας χρονική περίοδο και ίδια ασφάλιστρα, ενώ κάποιες εταιρίες, προβλέπουν ότι ενδέχεται στην ανανέωση να είναι διαφοροποιημένοι οι όροι και τα ασφάλιστρα, αλλά ότι σε κάθε περίπτωση, η εταιρία αποστέλλει ειδοποίηση πληρωμής με το ασφάλιστρο της νέας ασφαλιστικής περιόδου. Επίσης ορισμένες εταιρίες θέτουν όρο την ενημέρωση εκ μέρους και των δύο μερών, αν δεν επιθυμούν την ανανέωση. Αυτή η ενημέρωση θα πρέπει να γίνει 30 ημέρες πριν από τη λήξη του τρέχοντος συμβολαίου. Προσοχή όμως, έχουμε συναντήσει εταιρία με όρο «Μη ανανέωσης» δηλαδή διατυπώνεται μέσα στο συμβόλαιο σαφώς πως η εταιρία έχει το δικαίωμα, στη λήξη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, να μην το ανανεώσει. Σε αυτή τη περίπτωση το ασφαλιστήριο πυρός, δεν ανανεώνεται αυτόματα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορεί να μην πάει στον πελάτη η ειδοποίηση ανανέωσης και η εταιρία που το προβλέπει στους όρους της, είναι καλυμμένη νομικά. Αν λοιπόν ο πελάτης σας είναι πολυάσχολος, είναι πιθανό, ακόμα και να θέλει να συνεχίσει να είναι ασφαλισμένος, απλά…να μην είναι! Αυτό φυσικά δεν το γνωρίζουν οι περισσότεροι πελάτες, οι οποίοι έχουν την εντύπωση ότι τα συμβόλαια πυρός, λειτουργούν όπως και τα συμβόλαια ζωής ή υγείας. Περιμένουν δηλαδή να τους έρθει μια υπενθύμιση από την Ασφαλιστική εταιρεία. Οπότε αν ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής δεν μεριμνήσει, να επιβεβαιώσει την ανανέωση, μπορεί να βρεθεί ένας (πρώην) ασφαλισμένος του, να είναι ανασφάλιστος και μάλιστα σε περίοδο με έξαρση διαρρήξεων και έντονων φυσικών φαινομένων. Σε αυτή τη περίπτωση η συγκεκριμένη εταιρία δε φέρει καμία ευθύνη, καθώς από τους όρους δεν είναι αναγκασμένη να ειδοποιήσει τον πελάτη. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19 Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή
Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή! Όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και να ρωτήσουμε, για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και από Artificial Intelligence, η... Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10
Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου! Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και... Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36
Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί; Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των... Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14