Λάουρα Σταυρίδου, 14/5/2024 - 11:14 facebook twitter linkedin Ένα νέο ζητούμενο για τους Ασφαλιστές: Προληπτική Διαχείριση Ρίσκου Λάουρα Σταυρίδου, 14/5/2024 facebook twitter linkedin Οι Ασφαλιστικές Εταιρίες επιτελούν ένα μεγάλο έργο, επειδή λειτουργούν ως το «οικονομικό δίχτυ ασφαλείας» της κοινωνίας, παρέχοντας προστασία έναντι οικονομικών ζημιών για αναρίθμητους κινδύνους παγκοσμίως. Ωστόσο, ολοένα και περισσότεροι Ασφαλιστές συνειδητοποιούν ότι έχουν μεγαλύτερο ρόλο να παίξουν στην πρόληψη του κινδύνου και στον μετριασμό της σοβαρότητας των ζημιών. Γεγονότα που δημιουργούνται από την καταστροφική κλιματική αλλαγή, την έκρηξη του εγκλήματος στον κυβερνοχώρο αλλά και οι μεγάλοι υπασφαλισμένοι πληθυσμοί, οδηγούν πολλές Ασφαλιστικές Εταιρίες να βοηθήσουν τους καταναλωτές ώστε να αποτρέψουν ή να μετριάσουν τους κινδύνους πριν τους συμβαίνουν, αντί να πληρώνουν απλώς για την ανοικοδόμηση και την ανάκαμψη εκ των υστέρων. Ακόμα και γεγονότα που φαίνονται ότι αν συμβούν οι ζημιές θα είναι αναπόφευκτες, η ασφάλιση σε συνδυασμό με την προληπτική διαχείριση κινδύνου μπορεί να βοηθήσει στην ελαχιστοποίηση του βαθμού του αντίκτυπού τους στα επηρεαζόμενα άτομα και κοινότητες. Αυτό πρακτικά μπορεί να γίνει με αναγνώριση των παραγόντων που μπορεί να αυξήσουν μια ζημιά, όπως πχ αν συμβεί μια φωτιά αλλά υπάρχει συσσωρευμένη καύσιμη ύλη που θα την επιδεινώσει. Επιπλέον να δοθεί βάση στις υφιστάμενες υποδομές και να γίνουν οι απαραίτητες βελτιώσεις, ώστε οι τυχόν ζημιές να μην είναι καταστροφικές. Σε αυτή τη κατηγορία εμπίπτουν πχ κατοικίες που είναι πρόχειρα κατασκευασμένες, ή σε τοποθεσία που μπορεί να επιτείνει έναν κίνδυνο. Ένας τρίτος βοηθητικός παράγοντας είναι η καλλιέργεια της εμπιστοσύνης με τους δυνητικούς πελάτες, ώστε τα δεδομένα που λαμβάνουν οι Ασφαλιστές να είναι ακριβή και ξεκάθαρα. Ακόμη και σε αυτό το περιβάλλον, όπου οι κίνδυνοι γίνονται ολοένα και περισσότερο απειλητικοί , μπορεί να υπάρχουν διαθέσιμες ευκαιρίες για την ανάπτυξη Προληπτικής Διαχείρισης Ρίσκου, η οποία θα απαλύνει το φορτίο μιας ζημιάς από τους καταναλωτές. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου! Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και... Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36
Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί; Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των... Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14
Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους; Οι Millennials που είναι και γνωστοί ως η γενιά Υ (Generation Y), σήμερα έχουν ηλικία από 29 ως 44 ετών,... Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15