Λάουρα Σταυρίδου, 18/1/2023 - 09:07 facebook twitter linkedin Για ποιο λόγο να αγοράσει ένας πελάτης ασφάλεια εισοδήματος; Λάουρα Σταυρίδου, 18/1/2023 facebook twitter linkedin Πρόσφατα ανακοινώθηκε η αύξηση του βασικού μισθού, ενός μισθού συνήθως πολύ ευάλωτου σε αλλαγές της οικονομίας και της τύχης. Ωστόσο η προστασία του, έναντι ενός αιφνίδιου κινδύνου, όπως μια ασθένεια ή ένα ατύχημα, που μπορεί να δημιουργήσουν μια προσωρινή ανικανότητα για εργασία, είναι εξαιρετικά προσιτή. Την Ασφάλεια Εισοδήματος μπορείτε να την βρείτε σε αρκετές ασφαλιστικές εταιρίες. Στην Interamerican πχ, η αναπλήρωση μηνιαίου εισοδήματος 400€ , έχει κόστος για ένα εργαζόμενο άτομο 35 ετών μόλις 6,1€ τον μήνα! Αυτό πρακτικά σημαίνει πως η κάλυψη του βασικού μισθού μπορεί να γίνει με κάτι λιγότερο από 9€ το μήνα! Αν και το όνομα αυτής της κάλυψης παραπέμπει στην κάλυψη ολόκληρου του εισοδήματος, στην πράξη μπορεί να αγοραστεί με σκοπό να καλύψει μόνο κάποια από τα αναγκαία έξοδα ενός νοικοκυριού, όπως πχ το ενοίκιο. Δηλαδή αν το ενοίκιο σας είναι 600€ το μήνα θα πρέπει να το υπολογίσετε ως 408,65€/μήνα και σε περίπτωση ανικανότητας για εργασία λόγω ασθένειας η ατυχήματος, το ενοίκιο θα πληρώνεται, δεν θα συσσωρεύεται και εσείς θα απαλλαγείτε από το άγχος (και την όχληση του ή της ιδιοκτήτριας)! Η προσθήκη αυτής της κάλυψης από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή πρέπει να γίνεται σε κάθε συμβόλαιο, διότι όλοι έχουμε κάποια υποχρέωση που δεν πρέπει να μείνει πίσω, (γιατί η καθυστερημένη πληρωμή τους εκτός των άλλων μας προκαλεί και ντροπή) όπως δίδακτρα, το φοιτητικό ενοίκιο του παιδιού, φροντιστήριο, αλλά και δικές μας υποχρεώσεις όπως δάνεια, κάρτες κτλ. Είναι μια κάλυψη ευεργετική τόσο για τα εισοδήματα του πελάτη όσο και για τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις παρέχει μια καλή και σταθερή προμήθεια. Είναι μια επιλογή που συμφέρει όλα τα μέρη της συμφωνίας! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52