close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Ανησυχία ασφαλιστών για την ποιότητα των νέων καυσίμων!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
13/2/2019 - 15:11
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ανησυχία ασφαλιστών για την ποιότητα των νέων καυσίμων!

Nextdeal newsroom, 13/2/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ζημιές στα μηχανήματα μπορεί να αυξήσουν τα θαλάσσια ατυχήματα, επισημαίνει η IUMI

Έντονη ανησυχία εκφράζουν οι ασφαλιστές για το ενδεχόμενο ντόμινου ζημιών στη ναυτιλιακή βιομηχανία από τη χρήση μετά το 2020 νέων μη ασφαλών αποθειωμένων καυσίμων.

Η Διεθνής Ένωση Ναυτασφαλίσεων (International Union of Marine Insurance-IUMI) σε έγγραφό της και έπειτα από σχετικές επισημάνσεις και της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, επισημαίνει ότι η καθιέρωση του ορίου του μειωμένου θείου στα καύσιμα μετά το 2020 ενδέχεται να αυξήσει τον κίνδυνο ζημιών στα μηχανήματα, που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αυξανόμενη εμφάνιση θαλάσσιων ατυχημάτων. 

Εάν δεν ληφθούν μέτρα η IUMI εκτιμά ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία θα αντιμετωπίσει λόγω ζημιών πρόσθετα έξοδα, τα οποία δεν θα καλύπτονται αυτόματα από την ασφάλιση.

Οι underwriters ανησυχούν και για τον λόγο αυτό η IUMI ζητά μια ρύθμιση που θα υποχρεώνει τα διυλιστήρια να εγγυώνται την ποιότητα των καυσίμων τους και από τους διαχειριστές των πλοίων να ενισχύσουν τα συστήματά τους, τις διαδικασίες και την κατάρτιση του προσωπικού για την προστασία των πλοίων τους.

Σύμπλευση με την ΕΕΕ

Η τοποθέτηση αυτή του IUMI δεν φαίνεται να είναι άσχετη από την επιμονή που έδειξε η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών στην ανάγκη τήρησης όλων των κανόνων που εγγυώνται τη χρήση ασφαλών καυσίμων. 

Το θέμα αυτό έθεσε η ΕΕΕ όχι μόνο στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ) αλλά και σε άλλους διεθνείς φορείς. 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Θεόδωρος Βενιάμης, μιλώντας πρόσφατα στη γενική συνέλευση της ΕΕΕ, «είναι αναγκαίο στις προσεχείς συζητήσεις να τοποθετηθούν υπεύθυνα επιτέλους και άλλοι παράγοντες με καθοριστικό ρόλο, όπως οι νηογνώμονες, οι κατασκευαστές μηχανών, και οι ασφαλιστές, τους οποίους η ΕΕΕ έθεσε ενώπιον των ευθυνών τους».

Η IUMI παρεμβαίνει με τον πλέον επίσημο τρόπο στο θέμα και επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι οι ασφαλιστές ανησυχούν από την αύξηση των περιστατικών μολυσμένων καυσίμων. Η εξέλιξη αυτή αφορά και τα βιοκαύσιμα, στα οποία κάποιες φορές συσσωρεύονται ουσίες που μπορεί να προκαλέσουν βλάβες στον κινητήρα, αυξάνοντας τις πιθανότητες ατυχήματος.

Επί του παρόντος, υπογραμμίζει η IUMI, ο έλεγχος των καυσίμων πραγματοποιείται από τον τελικό χρήστη. Όμως, δεδομένου ότι οι κυβερνήσεις υποχρεώνουν τους πλοιοκτήτες να καίνε συγκεκριμένες ποιότητες καυσίμων, η IUMI πιστεύει ότι τα διυλιστήρια θα πρέπει να υποχρεωθούν να διεξάγουν δοκιμές και να επιβεβαιώσουν την παράδοση μη μολυσμένων καυσίμων. 

Η εισαγωγή καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο για τη συμμόρφωση με τον σχετικό κανονισμό του ΙΜΟ από το 2020 προκαλεί επίσης ανησυχίες, σημειώνει η IUMI και αναφέρει τα τεχνικά θέματα που προβληματίζουν, όπως είναι το σημείο ανάφλεξης, κ.λπ. Τονίζει επίσης ότι η μετάβαση από τα βαρέα καύσιμα στις εναλλακτικές λύσεις χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο αυξάνει τον κίνδυνο απώλειας ισχύος για το πλοίο, εάν αυτή την περίπλοκη διαδικασία δεν την διαχειριστεί σωστά το πλήρωμα.

Προέχει η ασφάλεια

Η ναυτιλία, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΕΕ κ. Βενιάμη, έχει την απαίτηση τα ναυτιλιακά καύσιμα που θα χρησιμοποιεί μετά το 2020 όχι μόνο να συμμορφώνονται με την απαιτούμενη περιεκτικότητα σε θείο αλλά να είναι κατάλληλα για χρήση, χωρίς να διακυβεύεται η ασφάλεια των πλοίων, των πληρωμάτων και η προστασία του περιβάλλοντος. 

Εξ αυτού του λόγου το όλο θέμα θα εξετασθεί και πάλι στην προσεχή MEPC, τον Μάιο του 2019, όπου αναμένεται νέα πρόταση που διαμορφώνεται από διευρυμένη ομάδα κρατών-μελών του ΙΜΟ, και όχι μόνο από τα τέσσερα μεγάλα νηολόγια, Marshall Islands, Λιβερίας, Παναμά, Bahamas, και τους οργανισμούς της διεθνούς ναυτιλίας που ήγειραν πρώτοι το όλο θέμα. 

 

Πηγή: Του Λάμπρου Καραγεώργου - naftemporiki.gr  

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστές
  • ποιότητα καυσίμων
  • καύσιμα
  • θαλάσσια ατυχήματα
  • IUMI

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Γιατί βυθίζεται η ελληνική ναυτασφαλιστική αγορά;
    Λάμπρος Καραγεώργος, 5/6/2018

    Γιατί βυθίζεται η ελληνική ναυτασφαλιστική αγορά;

  • Τα Ποσειδώνια και οι ασφαλιστικές εταιρείες
    Λάμπρος Καραγεώργος, 1/6/2018

    Τα Ποσειδώνια και οι ασφαλιστικές εταιρείες

  • Cyber Marine Insurance: είμαστε έτοιμοι;

    Cyber Marine Insurance: είμαστε έτοιμοι;

    Η εκπαίδευση των επιχειρήσεων και η ευαισθητοποίησή τους σχετικά με τη δυνητική τους έκθεση σε κινδύνους είναι ίσως το μεγαλύτερο...
    Nextdeal newsroom, 27/09/2017 - 08:41 27/9/2017
  • Κοινή πλατφόρμα στις ναυτασφαλίσεις!

    Κοινή πλατφόρμα στις ναυτασφαλίσεις!

    Την πρώτη blockchain πλατφόρμα για τον τομέα των ναυτασφαλίσεων ανέπτυξαν οι εταιρίες EY και Guardtime, σε συνεργασία με τις A.P....
    Nextdeal newsroom, 08/09/2017 - 10:32 8/9/2017

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δόμνα Μιχαηλίδου: «Ισοβιότητα αποκτούν οι τρίτεκνοι γονείς - Σταδιακή σύγκλιση τριτέκνων - πολυτέκνων»
16:08 Δόμνα Μιχαηλίδου: «Ισοβιότητα αποκτούν οι τρίτεκνοι γονείς - Σταδιακή σύγκλιση τριτέκνων - πολυτέκνων»
  • 15:00 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz διαβάστε το «ΝΑΙ» που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 14:41 Verisk: Η ασφαλιστική βιομηχανία αντιμετωπίζει αυξανόμενες μέσες ετήσιες ζημίες 152 δισ. δολαριών από φυσικές καταστροφές
  • 13:50 Ανησυχία της Ασφαλιστικής Αγοράς για τις πυρκαγιές από μπαταρίες λιθίου σε εγκαταστάσεις διαχείρισης αποβλήτων
  • 12:00 Εσύ ξέρεις τι πουλάει ένας ασφαλιστής; (ΙΙ)
  • 11:29 «ΕΡΓΑΝΗ»: Πάνω από 3,5 εκατομμύρια καταγεγραμμένες υπερωρίες στο 7μηνο του 2025
  • 11:05 Νέες εξαγορές - Δεν θα πλήξουμε στον ασφαλιστικό κλάδο
  • 10:55 INTERAMERICAN και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Μαζί για την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών
  • 10:45 Οι τεχνο-ολιγάρχες του πλανήτη, μια φωτιά στο Πέραμα Δίστρατου Άρτας και οι ασφαλιστές του 2025
  • 10:40 Ο ΣΕΜΑ στη Θεσσαλονίκη - Παρουσία στη ΔΕΘ και θεματική εκδήλωση με το Ε.Ε.Θ.
  • 09:58 Ευρωβαρόμετρο 2025: Περισσότερη ασφάλεια και ενότητα ζητούν οι πολίτες από την ΕΕ
  • 09:40 Η Ελλάδα η πιο «οικονομικά στρεσαρισμένη» χώρα στον κόσμο, σύμφωνα με νέα έρευνα
  • 09:14 Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς;
  • 09:10 Παγκόσμιο sell off στην αγορά ομολόγων, «επίθεση» στη Βρετανία, η «φούσκα» και ο «δείκτης Μπάφετ», το νέο «χρυσό» ιστορικό ρεκόρ, στα top picks της UBS η Alpha
  • 09:00 Τι είναι η αυτοαξιολόγηση του ιδιαίτερου προφίλ κινδύνου μιας ασφαλιστικής εταιρίας;
  • 08:50 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  • 15:15 Επετειακή Εκδήλωση για τα 120 χρόνια Ορθοπαιδικής Χειρουργικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών - 15 Σεπτεμβρίου
  • 14:30 Ανάλυση Εθνικής Τράπεζας: Που οφείλεται ο επίμονος πληθωρισμός
  • 13:29 Μόνη λύση η Ευρώπη
  • 12:43 Προσωπικός αριθμός: Τέλος τα ταξίδια με την παλιά ταυτότητα από το επόμενο καλοκαίρι
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 3/9 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  2. 29/8 Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  3. 28/8 Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;
  4. 2/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»
  5. 1/9 Πώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού βάζει φρένο στον δείκτη υγείας στο Nextdeal που κυκλοφορεί
  6. 1/9 1η Σεπτεμβρίου: Η αρχή της Ινδίκτου και του εκκλησιαστικού έτους
  7. 28/8 Η Liberty Mutual Reinsurance και η Safehub παρουσιάζουν μια πρωτοποριακή λύση ασφάλισης σεισμού: το ShakeNet Parametric

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube