ΥΓΕΙΑ

Ποινική δίωξη για απάτη σε 6 γιατρούς και 8 στελέχη νοσοκομείου

58fe3bd97f24b78a7f4b521c0b791b29

Ποινική δίωξη για απιστία στην Υπηρεσία, κατ'εξακολούθηση, από κοινού τελεσθείσα, με περιουσιακή ζημία που υπερβαίνει τα 120.000, αλλά και τα 150.000 εύρώ, σε συνδυασμό με τις επιβαρυντικές περιστάσεις τον Νόμου περί Καταχραστών Δημοσίου, ασκήθηκε σε βάρος 6 γιατρών και 8 υπαλλήλων Δημοσίου Νοσοκομείου, μετά  από προκαταρκτική εξέταση που διενεργήθηκε από την Εισαγγελία Πρωτοδικών.

Η ζημία που προκλήθηκε στο Δημόσιο ανέρχεται στα 3.200.000 ευρώ και συνίσταται στην προμήθεια ιατρικού υλικού και ειδικότερα αιμοστατικού υλικού χωρίς τις νόμιμες διαδικασίες. Η προμήθεια των υλικών αυτών έγινε με απευθείας ανάθεση χωρίς σύμβαση με τις εταιρείες, ενώ η απιστία αφορά στα έτη 2007-2008-2009.