Nextdeal newsroom, 19/2/2025 - 13:20 facebook twitter linkedin H Adecco ενσωματώνει Τεχνητή Νοημοσύνη στις υπηρεσίες της Nextdeal newsroom, 19/2/2025 facebook twitter linkedin Καθώς η τεχνολογία εξελίσσονται, το ίδιο συμβαίνει και με τις προσδοκίες των εργαζομένων. Η ανάγκη για ταχύτερες, πιο αποτελεσματικές και εξατομικευμένες εμπειρίες δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη. Το τοπίο στον κλάδο παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού δεν αποτελεί εξαίρεση: η εύρεση του κατάλληλου ταλέντου τη σωστή στιγμή μπορεί να είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που απαιτεί δέσμευση πόρων. Με την Τεχνητή Νοημοσύνη, η Adecco μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο αναζητά εργαζόμενους, χωρίς να ξεχνάει τη μοναδικότητα του του κάθε ατόμου και της επαγγελματικής του αναζήτησης. Η έρευνα Global Workforce of the Future 2024 καταδεικνύει ότι σε αυτήν την “Έξυπνη Εποχή” – όπου η Τεχνητή Νοημοσύνη και οι άνθρωποι οδηγούν την καινοτομία μαζί – η ανθρώπινη επικοινωνία κάνει τη διαφορά στις υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού. Το 2024, το 76% των εργαζομένων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι εκτιμούν τις γνώσεις ενός Recruiter- Συμβούλου εργασίας, σε αντιδιαστολή με το 64% το 2023. Η Τεχνητή Νοημοσύνη προσφέρει αυτοματοποίηση και διευκολύνει τη ροή της πληροφορίας, επιτρέποντας στους υπεύθυνους προσλήψεων να έχουν περισσότερο χρόνο για ό,τι δεν μπορεί να αντικαταστήσει η τεχνολογία— δηλαδή την ενσυναίσθητη, ανθρωποκεντρική σύνδεση. Ειδικότερα, στον Όμιλο Adecco η Τεχνητή Νοημοσύνη χρησιμοποιείται με τους εξής στόχους: Ενίσχυση της παραγωγικότητας: Η Τεχνητή Νοημοσύνη εκσυγχρονίζει τις διοικητικές εργασίες, απελευθερώνοντας χρόνο για πιο δημιουργικές διαδικασίες και ανθρώπινες σχέσεις. Βελτίωση χρόνου κάλυψης θέσεων: Προηγμένοι αλγόριθμοι αναλύουν βάσεις δεδομένων για να εντοπίσουν τους καλύτερους υποψήφιους γρήγορα και με ακρίβεια, μειώνοντας τον χρόνο που απαιτείται για την κάλυψη ανοιχτών θέσεων. Μείωση του διαδικαστικού φόρτου: Με την αυτοματοποίηση των ροών εργασίας, οι υπεύθυνοι μπορούν να αφιερώσουν λιγότερο χρόνο σε μη αυτόματες διαδικασίες και περισσότερο χρόνο σε ουσιαστικές επικοινωνίες. Μέσω της στρατηγικής του συνεργασίας με τη Microsoft και τη Salesforce, ο Όμιλος Adecco θεμελιώνει ένα μέλλον στο οποίο η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης δεν είναι μόνο να εξυπηρετεί την αποτελεσματικότητα και τον περιορισμό των δαπανών, αλλά τους ανθρώπους και τα επαγγελματικά τους όνειρα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 23/7/2025 KPMG-Hippocratic AI: Συνεργασία για το μετασχηματισμό της παροχής υγειονομικής περίθαλψης μέσω πρακτόρων (“agents”) τεχνητής νοημοσύνης
Nextdeal newsroom, 21/7/2025 Δύο διακρίσεις απέσπασε η KPMG στην Ελλάδα στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2025 για την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας AdvantAge
Πόσο κοστίζει πραγματικά ένα περιστατικό ransomware σε μια μικρομεσαία εταιρεία; Γράφει ο Νίκος Γεωργόπουλος Η κυβερνοασφάλεια δεν είναι πλέον μια επιλογή, αλλά μια απόλυτη αναγκαιότητα. Ειδικά οι ΜΜΕ αποτελούν συχνά στόχο, καθώς... Nextdeal newsroom, 21/07/2025 - 10:23 21/7/2025
Η KPMG παρουσιάζει την πλατφόρμα KPMG Workbench: μια πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης πολλαπλών agents («πρακτόρων»), που μεταμορφώνει την εξυπηρέτηση των πελατών και τον τρόπο εργασίας στον παγκόσμιο οργανισμό Η πλατφόρμα KPMG Workbench είναι μια ανοικτή, διαλειτουργική πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης, αναπτυγμένη με τεχνολογία και υποστήριξη της Microsoft, που ενδυναμώνει... Nextdeal newsroom, 16/07/2025 - 09:11 16/7/2025