Γιώργος Μούζος, 1/7/2020 - 16:02 facebook twitter linkedin Τεράστια συνεργασία Hyundai & Sony Γιώργος Μούζος, 1/7/2020 facebook twitter linkedin Η Hyundai Motor Company και η Sony Pictures Entertainment ανακοίνωσαν την έναρξη μιας μοναδικής και πολύπλευρης συνεργασίας, που θα αφορά στα νέα μοντέλα και τις τεχνολογίες της εταιρείας σε επερχόμενες παραγωγές της Sony Pictures. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Hyundai Motor θα προσφέρει σημαντική υποστήριξη μάρκετινγκ και οι εταιρείες θα συνεργαστούν σε ευρύ φάσμα προωθητικών ενεργειών. Η συνεργασία θα συνδυάσει τη δραστηριότητα της Sony με την τεχνολογία και τον σχεδιασμό της Hyundai, δίνοντας σάρκα κι οστά στο ανθρωποκεντρικό όραμα κινητικότητας της εταιρείας, που είναι αφιερωμένο στην αναζωογόνηση των πόλεων και στην ενίσχυση της αστικής κινητικότητας. Η συνεργασία αφορά σ’ ένα ευρύ φάσμα ενεργειών που θα αξιοποιηθεί από την Sony Pictures IP σε επίπεδο μάρκετινγκ και ψυχαγωγίας. Τα νέα μοντέλα και οι τεχνολογίες της Hyundai θα προβληθούν στις επόμενες ταινίες της Sony. Στο Consumer Electronics Show (CES) 2020, η Hyundai παρουσίασε το καινοτόμο όραμά της για την αστική κινητικότητα, βοηθώντας στην αναζωογόνηση των πόλεων του μέλλοντος με επίκεντρο τον άνθρωπο. Η τριπλή προσέγγιση για την πραγματοποίηση του οράματος της εταιρείας περιλαμβάνει: 1. Urban Air Mobility (UAM), μια νέα μορφή κινητικότητας που χρησιμοποιεί τον εναέριο χώρο για δραστική μείωση του χρόνου μετακίνησης 2. Purpose Built Vehicle (PBV), ένα φιλικό προς το περιβάλλον μέσο αστικής κινητικότητας που επιτρέπει τις απαραίτητες προσαρμογές για διαφορετικούς τρόπους ζωής και 3. Hub, ειδικοί χώροι όπου συνδέονται PBVs δημιουργώντας ένα νέο δημόσιο χώρο όπου μπορούν να συναντηθούν διαφορετικές ομάδες ανθρώπων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44 Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες
Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57
Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται και για τις κρυμμένες πινακίδες προβλέπει αυστηρά πρόστιμα, μέσω του άρθρου 94! Τι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55
Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς Η παραποίηση των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για την ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα, επηρεάζοντας... Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55
Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις! Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την... Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες... Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58